Ik ben verschrikkelijk blijquote:
Nee!quote:Op zondag 19 juli 2026 22:20 schreef Perrin het volgende:
De komende drie kwartier gaat Messi Spanje verslaan.
Graag review.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een langere halftime show verwacht
Ik heb trouwens 2-1 voorspeld.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat leuk! Nu gaat er vast een goal vallen.
Hoe langer het 0-0 blijft, hoe meer ik er in ga gelovenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:20 schreef Perrin het volgende:
De komende drie kwartier gaat Messi Spanje verslaan.
Heb je nog nooit naar de superbowl gekeken dan?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Kopiko het volgende:
Nog nooit heeft iets zó lang geduurd als dit.
Ik heb dat ook voorspeld.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens 2-1 voorspeld.
Hiervoor moet dus Argentinië op voorsprong komen.
Koudspel troepquote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Mag ik zeggen dat dat liedje belachelijk was met al die LOVE en PEACE?? Komende van het land dat overal dood en verderf zaait??
Ik denk dat Trump even heeft moeten overgeven..
Aaaaanywaaayyyyzzzz
vaneigensquote:Op zondag 19 juli 2026 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat leuk! Nu gaat er vast een goal vallen.
Ben jij tegen LOVE en PEACE?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Mag ik zeggen dat dat liedje belachelijk was met al die LOVE en PEACE?? Komende van het land dat overal dood en verderf zaait??
Aaaaanywaaayyyyzzzz
Er moet iemand de airfryer voeden neef.quote:
Je moet er niet te zwaar aan tillen bommen vallen altijd wel ergens. Zolang het maar niet op jouw dak is.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Aaaaanywaaayyyyzzzz
Had je liever een 'Hell-March' gezien?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Aaaaanywaaayyyyzzzz
Zo is dat. Laat ze elkaar maar bombarderen. Niet ons probleemquote:Op zondag 19 juli 2026 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet er niet te zwaar aan tillen bommen vallen altijd wel ergens. Zolang het maar niet op jouw dak is.
De Belg had het al over het gore lef dat ze dat laten zien op een WK in een land dat supporters en scheidsrechters het land niet in lietquote:Op zondag 19 juli 2026 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Aaaaanywaaayyyyzzzz
Red Alertquote:Op zondag 19 juli 2026 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had je liever een 'Hell-March' gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |