Geeeeeeeeen idee.quote:
Juist niet.quote:
Halftimeshow bij Telstar - Willem II. Wie wil dat nu niet?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef Vlinder het volgende:
Ik zou me doodschamen als ze dit in Nederland zouden flikken
@Luctor.et.Emergoquote:Op zondag 19 juli 2026 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Wesley Sonck zegt waar het op staat
Gewoon den prulllnbak in
NAtuurlijk niet. Dit soort ongein vinden ze dan ineens belangrijk.quote:
Sowieso K3quote:Op zondag 19 juli 2026 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jan Smit en Davina Michelle die radar Love zingen
Ja, zalmquote:
Zanger Rinus als halftimeshow als Nederland ooit magquote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Halftimeshow bij Telstar - Willem II. Wie wil dat nu niet?
Met sterren als Famke Louise en rapper Sjors!quote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze hadden bij Feyenoord eentje uitgenodigd die het hand in hand niet kon.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen zaad.quote:
Humor heb je wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mag de veters nog niet strikken van Godenzonen.
Welke amateurclub was dat twee seizoenen terug, met een DJ van middelbare leeftijd en te veel vuurwerk vlak voor de aftrap.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Willy Batenburg…quote:Op zondag 19 juli 2026 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze hadden bij Feyenoord eentje uitgenodigd die het hand in hand niet kon.
Dat laatste snap ik wel.
Geavanceerde voeding op maat voor de behoeften van jouw kat.quote:
Wie???quote:Op zondag 19 juli 2026 22:16 schreef Magere_Gein het volgende:
Krijg enorm zin om nummers van Spinal & Steen te gaan luisteren door die halftimeshow.
Familievetesquote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Die half time show was niet best, maar wat de Belg nu doet had ook niet gehoeven.
Als er geen kutshow geweest was was dit ook niet nodig want dan was de tweede helft al lang begonnenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Die half time show was niet best, maar wat de Belg nu doet had ook niet gehoeven.
Heeft het toch nog iets positiefs opgeleverdquote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Vond de 'Halftime" show niet heel sterk. Voor straf ga ik niet meer posten
Was inderdaad een beetje half.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een langere halftime show verwacht
Ik neem de mening van een belg pas serieus als ze eens fatsoenlijk leren asfalteren.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Duitsers probeerde in de jaren 40 ook een actquote:Op zondag 19 juli 2026 22:19 schreef tjoptjop het volgende:
De Duitsers hebben het ooit eens geprobeerd bij een bekerfinale, werd finaal uitgefloten![]()
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |