quote:Op zondag 19 juli 2026 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Heb heel zon stuk president brie opgevreten
Ik denk niet dat Trump de uitslag van deze wedstrijd echt zal boeien.quote:
Alsof de regie dat zou laten zien.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zijn er al beelden van een slapende Trump?
Oh ja duwen is inderdaad altijd roodquote:Op zondag 19 juli 2026 22:31 schreef Refragmental het volgende:
3 of 4 mensen duwen had gewoon rood moeten zijn.
Jawel hij is boos op Spanjequote:Op zondag 19 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Trump de uitslag van deze wedstrijd echt zal boeien.
En ik was net zo;n mooie reactie aan het posten dat dat ook makkelijk kan als ie gewoon staat.quote:
Brie Larson?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Heb heel zon stuk president brie opgevreten
Hij verzint vast wel een redenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee hoor. De Argentijnse spelers spelen dit hele wk gewoon vuil en word de hand boven het hoofd gehoudenquote:
Maar argentinie moet wel winnen?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Er word heel veel tactisch materiaal naar het midden oosten gebracht, denk eerder dat hij dar zich zorgen over maakt.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Verdomme Dirkquote:
Bohhquote:Op zondag 19 juli 2026 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
Als we gaan verlengen, komt Shakira dan nog even een nummertje doen?
Een nummertje met Shakira. Niets mis mee.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
Als we gaan verlengen, komt Shakira dan nog even een nummertje doen?
Ja we kijken ook voetbal.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:34 schreef Wotte het volgende:
Wisten jullie dat Dani Olmo bij Dinamo Zagreb speelde.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |