Heb je wel bitterballen?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga maar koffie zetten, ben vergeten bier te halen.
Ik heb Jeroen Grüter nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Voetbal een religie meer in Argentinië dan Spanje volgens NOS. Dat betwijfel ik...
Het is zo'n sombere jongenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb Jeroen Grüter nog nooit op een zonnige opmerking kunnen betrappen.
Genoeg tijd om naar de wachtwinkel te gaan met de halftimeshowquote:Op zondag 19 juli 2026 21:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga maar koffie zetten, ben vergeten bier te halen.
Nationale elftal is eigenlijk pas een kleine 20 jaar een ding in Spanje, dat is wel duidelijk anders.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Voetbal een religie meer in Argentinië dan Spanje volgens NOS. Dat betwijfel ik...
Pluspunten voor hemquote:
Jaquote:Op zondag 19 juli 2026 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een 'f' typen en editen zeker wel?
Alleen bij rood, toch?quote:
Infantino moet minimaal 3 keer per wedstrijd waar hij aanwezig is in beeld komen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:21 schreef Kriegel het volgende:
HEE KIJK EENS DEZE PERSOON IS BEKEND WOW INTERESSANT
- de regie
donequote:
Mijn finale kan al niet meer stuk.quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 19 juli @ 21:00] Spanje - Argentinië #4: De finale"
Of hij is ze gewoon stiekem vergetenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Kaarten houden ze in finales wel vaker op zak. Niks nieuws
Ik dacht dat dat verboden was. Meer iets voor DTSquote:
Aidsquote:
Ga je dan weer extra zingen tijdens de hydratatie?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een mojito klaar staan voor de break straks!!
Welke weg?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik adviseer je deze weg niet verder te bewandelen.
Voetbal is dan ook een tokkiesport.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een tokkies zitten er tussen zeg, allemaal getattoeeerd.
En mn bal is ook al lekquote:
Ik bedoel meer al die willekeurige showbizz figuren die toevallig op de tribune zitten.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Infantino moet minimaal 3 keer per wedstrijd waar hij aanwezig is in beeld komen.
Je pakt alvast oordopjes?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je dan weer extra zingen tijdens de hydratatie?
Dan heb je geluk dat je er twee hebtquote:
Dit wordt naarmate het toernooi vordert steeds minder gewaardeerd.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je dan weer extra zingen tijdens de hydratatie?
Nee liever dan ook een mojitoquote:
Ja of vlaquote:
Jaquote:Op zondag 19 juli 2026 21:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling:
Deze wedstrijd heeft een kaart of een doelpunt nodig.
Een doelpunt voor Spanje en een kaart voor Argentinië welteverstaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Stelling:
Deze wedstrijd heeft een kaart of een doelpunt nodig.
Lekker op tijd.quote:
De Grueter van fokquote:Op zondag 19 juli 2026 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Kaarten houden ze in finales wel vaker op zak. Niks nieuws
Die moeten het kijken de moeite waard maken voor de gemiddelde amerikaanse reclame(inkomsten)kijker.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:23 schreef Kriegel het volgende:
Ik bedoel meer al die willekeurige showbizz figuren die toevallig op de tribune zitten.
quote:Like Alert
19-07-2026 @ 21:26:12
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 19 juli @ 21:00] Spanje - Argentinië #5: De vinale"
Neequote:Op zondag 19 juli 2026 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben je net terug van het linedancen?
quote:The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears. It was their final, most essential command.
11 minuten, de rest is opbouw en afbreken.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
Straks lekker een halfuur pauze met Madonna
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dakloos, maar ik begrijp dat ie weleens bij Brad Pitt.
Matt Damonquote:Op zondag 19 juli 2026 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij hoe Matt Damon de telefoon opneemt?
Olmo speelt naar .. dat is matt Damon, yamal aan de bal daar zit mevr zorrigieta ...quote:Op zondag 19 juli 2026 21:26 schreef Paul het volgende:
Wel zielig voor Grueter dat hij zoveel celebs moet benoemen
Ja dan schuift ie die slider naar het groene hoorntjequote:Op zondag 19 juli 2026 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij hoe Matt Damon de telefoon opneemt?
De NOS zal wel gewoon reclame uitzenden.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
Straks lekker een halfuur pauze met Madonna
Frenkie zou zeggen dat je wel kijkt maar niet ziet.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
MEssi weer eens rotslecht, zoals gewoonlijk
Hoho, en 3,5 minuut analyse en schijtlol.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De NOS zal wel gewoon reclame uitzenden.
Laten we ervan genietenquote:
Wel speler van het WK straks he!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
MEssi weer eens rotslecht, zoals gewoonlijk
Sjoerd moet ook eten, of nou ja, wil graagquote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar ook users buiten VBL.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vond het wel leuk hoe het WK heel VBL verbroederde.
Komt Trump nog handjes schudden?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vond het wel leuk hoe het WK heel VBL verbroederde.
Henk Wijngaardquote:Op zondag 19 juli 2026 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welk optreden krijgen we na het eerste kwart?
Dat zou vreselijk sneu zijnquote:Op zondag 19 juli 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt Trump nog handjes schudden?
Dan hoop ik dat al die Spanjaarden dat weigeren
Als je wint kun je dat wel doen, anders ben je een slechte verliezer.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bruce Willis.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welk optreden krijgen we na het eerste kwart?
Ja, eensquote:Op zondag 19 juli 2026 21:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je wint kun je dat wel doen, anders ben je een slechte verliezer.
Er zijn ook users bezustertquote:
Dat hij handjes komt schudden of als ze dat weigeren te doen?quote:
Als ze dat doen kunnen ze voortaan alleen nog cash betalenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sneu voor Trump als het geweigerd wordt.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat hij handjes komt schudden of als ze dat weigeren te doen?
Niet gekliktquote:Op zondag 19 juli 2026 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
voor degenen die geen zin in deze onzin hebben:
Bekijk deze YouTube-video
(hilarisch)
Ook belangrijk. We moeten toch weten waar het bier in de aanbieding is.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bent echt een nietsnut als je dit kijktquote:
Weet je waar je dat wel kan zien?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Jammer dat je het drinken niet mag zien, dat vind ik juist geil
Weet je waar geen reclame is?quote:
je had jezelf Hydronidea moeten noemen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Jammer dat je het drinken niet mag zien, dat vind ik juist geil
Tena Lady kan je krijgenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ook belangrijk. We moeten toch weten waar het bier in de aanbieding is.
Inlegkruisjes, enjoy hotels voor senioren en vaginale zalf zal je bedoelen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ook belangrijk. We moeten toch weten waar het bier in de aanbieding is.
Ook Belgen hebben Tena Lady nodig zou je zeggenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:32 schreef OmniRocket het volgende:
Niet zeuren op reclame... je kijkt maar lekker naar de Belg.
Ik zal jou eens hydraterenquote:
Waarom niet? Je bent vandaag toch al een varkenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ik at vandaag friet met een broodje hamburger en een frikandel speciaal. Nu mag ik geen chips van mezelf.
Echt niemand onderschat hemquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hij is echt 1 van de beste spelers van dit WK!! Zwaar onderschat...
Olmoquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Deze dag is toch al naar de klote dus juist wel doenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ik at vandaag friet met een broodje hamburger en een frikandel speciaal. Nu mag ik geen chips van mezelf.
HAARDOSSED @Cocoquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Onderschat niet, ik denk dat iedereen die mening wel deelt.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja en ik wil geen walrus wordenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent vandaag toch al een varken
Boeien, het is maar 1x in de 4 jaar WK finale.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ontzettend zwijn dat je er bent.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ik hoop dat je er lekker van hebt genoten!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Hou dit soort ''humor'' maar in KLBquote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je maandverband helemaal doorgezeken is
Moet je met je natte zeiknatte broek weer maandverband scoren
Jaloers zwijn gespotquote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ontzettend zwijn dat je er bent.
Laatste WK-finale is nog geen 4 jaar geleden.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Boeien, het is maar 1x in de 4 jaar WK finale.
Aangespoelde walvisquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
De wereld is knettergek gewordenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef Isane het volgende:
[..]
Meer dan een half miljoen kijkers. Bizar
quote:
quote:
Je zult zien dat Spanje de eerste kaart pakt.quote:
Worteltjes en komkommer denk ik?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat zou Braddie nu eten?
Jammer dat hij niet meer in ons gezelschap is.
Ik heb nu ook zin in gebakken luchtquote:
100% Daar krijg je niks voor bij de bookies.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je zult zien dat Spanje de eerste kaart pakt.
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zo is dat. Cholesterol is voor losers.
Echt niet meer uit te leggen dit.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch onvoorstelbaar waar die kut Argentijnen allemaal mee wegkomen zeg
Echt bizar ja. Al minimaal drie keer geel moeten hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ze kijken gewoon de andere kant op, maar vraag me af waarom de spaanse coach niets ertegen doetquote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Maar dit is gewoon een potje voetbal toch?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Inherent aan pot zijn is dat het er zonder zaad aan toe gaat
Stel je niet zo vreselijk aanquote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Huh dat ging toch gewoon over die reclamequote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat zou Braddie nu eten?
Jammer dat hij niet meer in ons gezelschap is.
Die stond net wel al boos te wezen langs de kant.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon de andere kant op, maar vraag me af waarom de spaanse coach niets ertegen doet
Die mag geen kaarten uitdelen hèquote:Op zondag 19 juli 2026 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon de andere kant op, maar vraag me af waarom de spaanse coach niets ertegen doet
Je bent net wakker ofzo?quote:
Ishowspeed is tenminste wel iemand die niet andere fans gaat starren ofzoquote:
Kontkruiper.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die maandverband-reclame was speciaal voor jou bedoeld denk ik
Geloof me als we IshowSpeed de ondergrens konden maken zou de wereld 25% beter worden.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ishowspeed is tenminste wel iemand die niet andere fans gaat starren ofzo
Kwam van de week een filmpje tegen van een irritante influencer die echt heel kut zat te schreeuwen en irritant zat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |