Ook Belgen hebben Tena Lady nodig zou je zeggenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:32 schreef OmniRocket het volgende:
Niet zeuren op reclame... je kijkt maar lekker naar de Belg.
Ik zal jou eens hydraterenquote:
Waarom niet? Je bent vandaag toch al een varkenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ik at vandaag friet met een broodje hamburger en een frikandel speciaal. Nu mag ik geen chips van mezelf.
Echt niemand onderschat hemquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hij is echt 1 van de beste spelers van dit WK!! Zwaar onderschat...
Olmoquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Deze dag is toch al naar de klote dus juist wel doenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ik at vandaag friet met een broodje hamburger en een frikandel speciaal. Nu mag ik geen chips van mezelf.
HAARDOSSED @Cocoquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Onderschat niet, ik denk dat iedereen die mening wel deelt.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja en ik wil geen walrus wordenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent vandaag toch al een varken
Boeien, het is maar 1x in de 4 jaar WK finale.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ontzettend zwijn dat je er bent.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |