Ik hoop dat je er lekker van hebt genoten!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ik at vandaag friet met een broodje hamburger en een frikandel speciaal. Nu mag ik geen chips van mezelf.
Hou dit soort ''humor'' maar in KLBquote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je maandverband helemaal doorgezeken is
Moet je met je natte zeiknatte broek weer maandverband scoren
Jaloers zwijn gespotquote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ontzettend zwijn dat je er bent.
Laatste WK-finale is nog geen 4 jaar geleden.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Boeien, het is maar 1x in de 4 jaar WK finale.
Aangespoelde walvisquote:Op zondag 19 juli 2026 21:33 schreef ISVV het volgende:
Ik at vandaag friet met een broodje hamburger en een frikandel speciaal. Nu mag ik geen chips van mezelf.
De wereld is knettergek gewordenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:34 schreef Isane het volgende:
[..]
Meer dan een half miljoen kijkers. Bizar
quote:
quote:
Je zult zien dat Spanje de eerste kaart pakt.quote:
Worteltjes en komkommer denk ik?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat zou Braddie nu eten?
Jammer dat hij niet meer in ons gezelschap is.
Ik heb nu ook zin in gebakken luchtquote:
100% Daar krijg je niks voor bij de bookies.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je zult zien dat Spanje de eerste kaart pakt.
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zo is dat. Cholesterol is voor losers.
Echt niet meer uit te leggen dit.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch onvoorstelbaar waar die kut Argentijnen allemaal mee wegkomen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |