Dit is letterlijk het enige wat ze hebben waar ze trots op kunnen zijn in dat land.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom schreeuwt dat mens zo door die microfoon? Je wordt al versterkt
Alle melk eruit zuigen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt goede jopen. Lekker kneden.
Iedereen is het met je eens.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
En eigenlijk heb ik ook wel respect voor Argentinië die werkelijk alles uit de kast halen om te winnen. Kan Nederland nog wel iets van leren.
En dat was het qua onpopulaire meningen deze avond
Welkomquote:
Heel raar inderdaad bij een volkslied zonder zangtekst.quote:
Vanmiddag nog in Spa.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Italiaanse volkslied mis ik wel. Altijd genot
Uberhaupt op de NOS kijken.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Hoezo is die fucking Jeroen Grueter weer commentator?
Maar weer zappen naar de Belg
Je trapt erinquote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heel raar inderdaad bij een volkslied zonder zangtekst.
Messi en een grote pot vaselinequote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Ze kunnen de grootste Messi-pijper van de afdeling natuurlijk niet een finale met Argentinië gaan ontzeggen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik dacht dat die amerikanen zo gehaast zijn maar ze beginnen bijna nooit op tijd
#Parademarssedquote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heel raar inderdaad bij een volkslied zonder zangtekst.
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:04 schreef Coco het volgende:
Mensen die nu nog naar de NOS kijken hebben het leven niet begrepen en doen niet meer mee.
Idem hier.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik hoop dat de stroom uit valtquote:Op zondag 19 juli 2026 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die half time show zal ook wel niet zo volgens het boekje gaan
Hij pijpt de witte Chinees ook.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ze kunnen de grootste Messi-pijper van de afdeling natuurlijk niet een finale met Argentinië gaan ontzeggen.
Ik was eigenlijk maar van plan één wedstrijd op de Belg te kijken weet niet eens meer waaromquote:Op zondag 19 juli 2026 21:04 schreef Coco het volgende:
Mensen die nu nog naar de NOS kijken hebben het leven niet begrepen en doen niet meer mee.
Ja aanslag in het stadium tijdens halftimeshowquote:
Ik heb een klein glaasje zelf gerookte whiskey ingeschonkenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er een lekker nieuw koud biertje bij, we kunnen beginnen
Jij bent zo'n dom accent natuurlijk al gewend daar in het zuidenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:04 schreef Coco het volgende:
Goh spuit elf is wakkerquote:Op zondag 19 juli 2026 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk maar van plan één wedstrijd op de Belg te kijken weet niet eens meer waarom
Maar oh wát een genot zeg![]()
Nauwelijks reclame, normaal commentaar, áls er reclame is geen KUT Jumbo of AH reclame
Ik geniet intens
Ik ga voortaan ook het journaal op de Belg kijken
Lekker manquote:Op zondag 19 juli 2026 21:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een klein glaasje zelf gerookte whiskey ingeschonken![]()
Was het ookquote:
gelukkig kijk ik NOS, die zullen dan wel reclame uitzendenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die half time show zal ook wel niet zo volgens het boekje gaan
Dan is ISIS wereldkampioen?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja aanslag in het stadium tijdens halftimeshow
Vooral die Prijsvrij terreur op de NOS. Geen zinininquote:Op zondag 19 juli 2026 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk maar van plan één wedstrijd op de Belg te kijken weet niet eens meer waarom
Maar oh wát een genot zeg![]()
Nauwelijks reclame, normaal commentaar, áls er reclame is geen KUT Jumbo of AH reclame
Ik geniet intens
Ik ga voortaan ook het journaal op de Belg kijken
Ik heb een mening over mensen die WWE leuk vinden. Gelukkig hebben we die hier niet op dit mooie forum.quote:
Veel te laag inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef xzaz het volgende:
Camerastandpunt in dit stadion is zo vervelend
Hoe rook je zelf whisky?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een klein glaasje zelf gerookte whiskey ingeschonken![]()
0-0 Spanje wint na pingels is prima.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal je zien dat het een zaadpot wordt
Dan kan echt nietquote:
Gouden microfoon als cupquote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou vet zijn als Lee Towers ook nog een intro praatje mocht doen.
Ik kijk de NOS puur voor de FF Bollen reclamequote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vooral die Prijsvrij terreur op de NOS. Geen zininin
Die Argentinezen ookquote:
Flink cashen welquote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef vivelafete het volgende:
Bruce Buffer![]()
Doet ook al 100 jaar ieder weekeinde exact hetzelfde trucje
Volgend WK de KissCam introduceren.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
Amerika is puur GENOT als het gaat om grote evenementen
89' Penalty voor Messi 1-0. Tevens eindstand.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Stop Messi maar onder de zoden.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste overtreding door Spanje. Ach.
Gewoon. Vloeitje neerleggen, wiskey erop, dichtplakken, aanstekenquote:
Met een rook-kit. Ik heb een single-malt (geen vooraf overdreven rokerige) met eikenhout gerookt.quote:
Laten we het gezellig houdenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stop Messi maar onder de zoden.
Dat zou sowieso wel mooi zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:08 schreef Type-R het volgende:
[..]
89' Penalty voor Messi 1-0. Tevens eindstand.
Lekker op tijd naar bed.
Lang leve FOK!quote:
Finales zijn 95% van de keren kut.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
En dan twee homo's in beeld nemen tijdens Iran Egyptequote:Op zondag 19 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgend WK de KissCam introduceren.
Welke 5% was leuk?quote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgend WK de KissCam introduceren.
het 1 of het ander.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:09 schreef Zorro het volgende:
Man als ik hier bij wil lezen heb ik geen tijd om de wedstrijd te kijken.
Wat eigenlijk best prima is.
CR7 doet al niet meer mee hoorquote:Op zondag 19 juli 2026 21:09 schreef Zwoerd het volgende:
Dit is de laatste keer dat we de GOAT op het absoluut hoogste niveau zullen zien spelen. Geniet er van.
Bijzonder…quote:Op zondag 19 juli 2026 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met een rook-kit. Ik heb een single-malt (geen vooraf overdreven rokerige) met eikenhout gerookt.
Ik heb hem niet eens aanstaan, ik post gewoon mee op fok.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:09 schreef Zorro het volgende:
Man als ik hier bij wil lezen heb ik geen tijd om de wedstrijd te kijken.
Wat eigenlijk best prima is.
Ik gun Messi een leuke rustige avond met een glaasje voor de openhaardquote:
de echte min-maxer mensenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens aanstaan, ik post gewoon mee op fok.
Over 8 jaar live onthoofdingen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan twee homo's in beeld nemen tijdens Iran Egypte
welkom in het warm badquote:
Gezellig, welkomquote:
Er is maar 1 echte en dat is de Paul van FOK!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Wisten jullie dat De Paul de ADJUDANT van MESSI is?
Tjonge, hier schrik ik wel even vanquote:Op zondag 19 juli 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Het is maar goed dat jij de lijnen niet uitzet.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:11 schreef cherrycoke het volgende:
KOEKOEK DAAR IS DE KEEPER OP DE MIDDENSTIP
Verstandig maatquote:Op zondag 19 juli 2026 21:11 schreef vul_maar_in het volgende:
ok grueter komt weer klaar terwijl hij MUUEHSSSI zegt. ik kom naar de belg.
Jaquote:Op zondag 19 juli 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Is die Ter Stegen nu al eens binnenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:11 schreef Wotte het volgende:
Soort Ajax finale dit naast Tagliafico en Martinez. Zijn Gavi, Yamal en Cubarsí door gebroken tijdens Jordi Cruijff zijn directeurschap.
Wat een club.
Dat denk ik welquote:Op zondag 19 juli 2026 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is die Ter Stegen nu al eens binnen
Nee kwestie met de fiscus ofzo.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is die Ter Stegen nu al eens binnen
Fifargentiniequote:
Daar maakt ie het zelf dan ook naarquote:
Uh.. daar heb ik helemaal geen zin in sorryquote:Op zondag 19 juli 2026 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak jij je nu maar druk om Messi.
Hoog in de hoek en hangen maar nee hoor.quote:
kleine beentjesquote:Op zondag 19 juli 2026 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
het is dat Messi traag als dikke stront is
Klein compactquote:
Hoe snel was jij op je 39e he he hequote:Op zondag 19 juli 2026 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
het is dat Messi traag als dikke stront is
Nounounou.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
Yamal is sowieso een hele matige speler
De Boerrigter van Spanje.
Melania is wel lief!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
Infantilo, the Donald, Melania
Eng, eng, eng.
daar was een leuk gifje vanquote:Op zondag 19 juli 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
Doet me denken aan Younes.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ter illustratie:quote:Op zondag 19 juli 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
Mwah, moest geen 5 jaar langer duren...quote:Op zondag 19 juli 2026 21:15 schreef OmniRocket het volgende:
achter kogelwerend glas. Dat hoeft onze Mark nou niet.
Argentinië gaat pas laatste 20 minuten voetballen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het al gezien, Spanje gaat dit makkelijk winnen
Eeuwige jeuk op de rug en veel te korte armen?quote:
zei je gisteren zeker ook in de rust dat Engeland makkelijk ging winnen?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
Deden ze ookquote:Op zondag 19 juli 2026 21:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zei je gisteren zeker ook in de rust dat Engeland makkelijk ging winnen?
Niet jinxen maat.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
maar hier wel!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze attitude werkt niet in nws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |