Dan is ISIS wereldkampioen?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja aanslag in het stadium tijdens halftimeshow
Vooral die Prijsvrij terreur op de NOS. Geen zinininquote:Op zondag 19 juli 2026 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk maar van plan één wedstrijd op de Belg te kijken weet niet eens meer waarom
Maar oh wát een genot zeg![]()
Nauwelijks reclame, normaal commentaar, áls er reclame is geen KUT Jumbo of AH reclame
Ik geniet intens
Ik ga voortaan ook het journaal op de Belg kijken
Ik heb een mening over mensen die WWE leuk vinden. Gelukkig hebben we die hier niet op dit mooie forum.quote:
Veel te laag inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef xzaz het volgende:
Camerastandpunt in dit stadion is zo vervelend
Hoe rook je zelf whisky?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een klein glaasje zelf gerookte whiskey ingeschonken![]()
0-0 Spanje wint na pingels is prima.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal je zien dat het een zaadpot wordt
Dan kan echt nietquote:
Gouden microfoon als cupquote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou vet zijn als Lee Towers ook nog een intro praatje mocht doen.
Ik kijk de NOS puur voor de FF Bollen reclamequote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vooral die Prijsvrij terreur op de NOS. Geen zininin
Die Argentinezen ookquote:
Flink cashen welquote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef vivelafete het volgende:
Bruce Buffer![]()
Doet ook al 100 jaar ieder weekeinde exact hetzelfde trucje
Volgend WK de KissCam introduceren.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
Amerika is puur GENOT als het gaat om grote evenementen
89' Penalty voor Messi 1-0. Tevens eindstand.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal je zien dat het een zaadpot wordt
Stop Messi maar onder de zoden.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste overtreding door Spanje. Ach.
Gewoon. Vloeitje neerleggen, wiskey erop, dichtplakken, aanstekenquote:
Met een rook-kit. Ik heb een single-malt (geen vooraf overdreven rokerige) met eikenhout gerookt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |