niet alles, hoe triest ook.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat ik zie over die Ishowspeed is vreselijk.
Neus open en je ruikt knoflook. TURKEDquote:Op zondag 19 juli 2026 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet hoor je Eus praten.
TURKED
Maar al zijn muziek is toch autotune? Zou raar zijn als hij live dan ineens echt gaat zingen.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:47 schreef RipCity het volgende:
Post malone is tof maar deze autotune compleet kansloos
Idd leuk voor m wat die bereikt heeft. Groot publiek voor ook al is t niet ons dingquote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 19:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neus open en je ruikt knoflook. TURKED
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je zelf naar 23 rennende mannen in korte broekjes gaat kijken heb je niks te zeggen daarover.
Al besproken.quote:
Pregameshow?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:50 schreef PzKpfw het volgende:
En dan hebben we nog meer dan een uur te gaan voordat de wedstrijd begint..
Ik kijk nog ff lego masters. Dus ik weet het niet.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die zijn nog in jubelstemming omdat hun Belg een etappe cadeau heeft gekregen?
Nieuw seizoen? Keek ik voorheen ook wel en was best therapeutisch.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik kijk nog ff lego masters. Dus ik weet het niet.
Maar tijdens de plaspauzes zie je piemels. Dus rare opvatting.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
150+ renners in een strak pakje die over een weg fietsen.
Lijkt wel een mocro.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:54 schreef Näsenbar het volgende:
Yamal ziet er weer enorm SWAG uit. Petje op, nektasje.
De flyover bij Trump z'n verjaardagsfeestje, tijdens UFC White House, was echt een bazenflyover. Benieuwd of die van vandaag erbij in de buurt komt. Denk het niet.quote:
Chevy natuurlijk ook want ja...quote:
Klaas stront ook.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
User Atypisch heeft god in zijn leven nodig.
Ga het voortaan niet 3 keer quoten thanksquote:
Uitkeringstrekker gespotquote:Op zondag 19 juli 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
Wat gaan jullie doen na dit WK?
Ik denk dat ik gewoon weer films en series ga bingen
Misschien ga ik me verdiepen in de Tour de France.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
Dan staat Twente - Ferencvaros en Ajax - Slavia Schubbekutteveen op het programma.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
I wish!quote:Op zondag 19 juli 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan gewoon hier posten dus ga maar gewoon werken @:zipportal
Houd gewoon een keer je hasses met je "humor".quote:Op zondag 19 juli 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan gewoon hier posten dus ga maar gewoon werken @:zipportal
Sportschool want ik ben viezdik en Focussen op mijn nieuwe huis (,pas medio september klaar)quote:Op zondag 19 juli 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
Ik denk dan dat ik voor Cambuur hoor te zijn? Of Heerenveen?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan staat Twente - Ferencvaros en Ajax - Slavia Schubbekutteveen op het programma.
quote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Houd gewoon een keer je hasses met je "humor".
Lekker maatquote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Sportschool want ik ben viezdik en Focussen op mijn nieuwe huis (,pas medio september klaar)
Mooi vooruitzicht!quote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Sportschool want ik ben viezdik en Focussen op mijn nieuwe huis (,pas medio september klaar)
Triggeredquote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Houd gewoon een keer je hasses met je "humor".
Hangt ervan af waar je woont.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik denk dan dat ik voor Cambuur hoor te zijn? Of Heerenveen?
Figuren als jij mogen zeker bestaan maar dan wel met voor en achternaam. Niet laf onder een schijt lollige username.quote:
Focussen op je nieuwe huis kan niet zonder sportschool?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij ziet er gewoon superschattig uitquote:Op zondag 19 juli 2026 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
Dat ophemelen van Yamal, heeft nog niets laten zien dit WK. Oyarzabal heeft zoveel meer laten zien.
Wat wil je met mn voor en achternaam? Doe eens niet zo autistisch.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Figuren als jij mogen zeker bestaan maar dan wel met voor en achternaam. Niet laf onder een schijt lollige username.
En nu ga ik je weer negeren.
Voornaam: Wesleyquote:Op zondag 19 juli 2026 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat wil je met mn voor en achternaam? Doe eens niet zo autistisch.
Ik haak alleen elke keer af vanwege die zwartgeklede hoodie relschoppersquote:Op zondag 19 juli 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan beide maar meer Heerenveen denk ik.
Wordt wel echt uitgebuit door zijn vader en de beroemdheid doet hem ook weinig goeds. Kan je helaas weinig aan veranderen vrees ik.quote:
Traumaheli anders kende niet fixen.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voornaam: Wesley
BROABANTED
@:powerloungen
No hommoquote:Op zondag 19 juli 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Wil iedereen even zijn mond openen en messi pijpen? de NOS bedankt u.
Die filmpjes met zn broertje zijn ook zo leuk. Zal mn algoritme wel zijn. Staat ineens vol met Yamal en Haalandquote:Op zondag 19 juli 2026 20:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wordt wel echt uitgebuit door zijn vader en de beroemdheid doet hem ook weinig goeds. Kan je helaas weinig aan veranderen vrees ik.
Wie zouden ze moeten ophemelen volgens jou?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Wil iedereen even zijn/haar mond openen en Messi pijpen? de NOS bedankt u.
Arno Vermeulenquote:Op zondag 19 juli 2026 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wie zouden ze moeten ophemelen volgens jou?
De grote vraag is dan, hoe vaak heb je hem als baby in bad zien zitten samen met Messi (Messi niet in het bad)quote:Op zondag 19 juli 2026 20:25 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Die filmpjes met zn broertje zijn ook zo leuk. Zal mn algoritme wel zijn. Staat ineens vol met Yamal en Haaland![]()
Haha, die foto zag ik vanochtend voor het eerstquote:Op zondag 19 juli 2026 20:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De grote vraag is dan, hoe vaak heb je hem als baby in bad zien zitten samen met Messi (Messi niet in het bad)
Bedoel je niet hemelen?quote:
YamalJeroenGrueterPener.jpgquote:Op zondag 19 juli 2026 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Yamal gaat weer iemand poorten waarna hij balbezit verliest en dan gaat de NOS commentator alsnog he-le-maal los.
Ja vandaag zal Yamal het wel met een bijrol moeten doen uiteraard nu Messi meedoet bij de tegenstander.quote:
Elke maand 300 sparen. In jou hoofd is het elke dag carnavalquote:Op zondag 19 juli 2026 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je elke maand 300 euro spaart, dan kan je elke wk naar de finale gaan ;p
Of de Argentijnse El Chapo strooit met wat kaartjes voor de goodwillquote:Op zondag 19 juli 2026 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat lukte wel. Maar ik ga er liever van op vakantie en aan het gezin uitgevenquote:Op zondag 19 juli 2026 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Godverdomme nog geen bondscoach. Actquote:Op zondag 19 juli 2026 20:33 schreef -XOR- het volgende:
"Wij denken dat we mooi en aanvallend voetbal moeten spelen"
Pierre van Hooijdonk over het land van de grootste schopploegen in de 21e eeuw.
Deze moet je even uitleggenquote:Op zondag 19 juli 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Elke maand 300 sparen. In jou hoofd is het elke dag carnaval
Is ook beter, heeft iedereen wat aanquote:Op zondag 19 juli 2026 20:32 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat lukte wel. Maar ik ga er liever van op vakantie en aan het gezin uitgeven
Tis wel het bedrag wat gemiddeld gespaard wordt dus je hebt gelijk dat niet iedereen naar de WK finale zou kunnen heengaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat velen mogen hopen ooit 300 p maand te kunnen sparen. Leven is duur neef
Gemiddeld is een act. Daarin worden ook inkomens meegenomen van 10k+ etc Haalt het gemiddelde gigantisch naar boven natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2026 20:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis wel het bedrag wat gemiddeld gespaard wordt dus je hebt gelijk dat niet iedereen naar de WK finale zou kunnen heengaan.
Pas op, je wordt uitgemaakt voor boomer hiervoorquote:Op zondag 19 juli 2026 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet gewoon om 17h00 een AVG-tje doen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 juli 2026 20:36 schreef Vlinder het volgende:
Ben geskipt naar de Belg. Mensen die de rrrrr niet kunnen uitspreken
Nooit geweten dat vrouwenstront er zo uitzag.quote:
Haha boomerquote:Op zondag 19 juli 2026 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet gewoon om 17h00 een AVG-tje doen
Ja heb al weggehaald.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:39 schreef Zipportal het volgende:
#1 topic is al een half uur dicht maar Chevy post nog vrolijk verder daar.
quote:Like Alert
19-07-2026 @ 20:41:19
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 19 juli @ 21:00] Spanje - Argentinië #1: De finale"
De Belg kijken.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Straks missen we de flyover omdat de NOS reclame wil uitzenden
Er staat momenteel een ijskoude cola (Coca-Cola uiteraard, duh) voor mijn neus.quote:
Theequote:
Duvelquote:
Mij boeit het niet heel erg wie er wintquote:Op zondag 19 juli 2026 20:39 schreef golfer het volgende:
Zijn er, behalve een paar eigenaren van Goucho restaurants en koningin Maxima, hier nog mensen voor Argentinië?
quote:
Die rechter was wel echt een spookquote:
Sowquote:Op zondag 19 juli 2026 20:45 schreef Jahr00n het volgende:
gaan ze nou dat kutlied van dat ballenland zingen
opflikkeren man je hebt niks gepresteerd
@PowerLoungen vindt dit leukquote:Op zondag 19 juli 2026 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je anti Trump bent wegwezen.
Trumpgod
Al besprokenquote:
Die kon vast niet komen vandaagquote:
Heeft Paul de Leeuw dit al gecoverdquote:
Jij hebt naar de open dag van Feyenoord gekeken?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:48 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nog niet
Maar slechter dan dat mens bij de open dag van Feyenoord kan het niet zijn
makkelijkste miljoen van z'n carrierequote:Op zondag 19 juli 2026 20:48 schreef Starflyer het volgende:
Robbie Williams laat zich ook al hiervoor lenen?
Ook in huize Williams moet de kachel roken.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:48 schreef Starflyer het volgende:
Robbie Williams laat zich ook al hiervoor lenen?
Ze is op dit moment niet beschikbaarquote:
Ik hoor het nu voor het eerstquote:Op zondag 19 juli 2026 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
er is een fifa anthem? Die hebben echt geld teveel
Al besproken.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze is op dit moment niet beschikbaar
hij mocht zelfs in een speciaal vak dichtbij het doel zitten!quote:Op zondag 19 juli 2026 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij hebt naar de open dag van Feyenoord gekeken?
Nee, bijgoochemquote:Op zondag 19 juli 2026 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij hebt naar de open dag van Feyenoord gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |