Focussen op je nieuwe huis kan niet zonder sportschool?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Sportschool want ik ben viezdik en Focussen op mijn nieuwe huis (,pas medio september klaar)
Hij ziet er gewoon superschattig uitquote:Op zondag 19 juli 2026 20:22 schreef PzKpfw het volgende:
Dat ophemelen van Yamal, heeft nog niets laten zien dit WK. Oyarzabal heeft zoveel meer laten zien.
Wat wil je met mn voor en achternaam? Doe eens niet zo autistisch.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Figuren als jij mogen zeker bestaan maar dan wel met voor en achternaam. Niet laf onder een schijt lollige username.
En nu ga ik je weer negeren.
Voornaam: Wesleyquote:Op zondag 19 juli 2026 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat wil je met mn voor en achternaam? Doe eens niet zo autistisch.
Ik haak alleen elke keer af vanwege die zwartgeklede hoodie relschoppersquote:Op zondag 19 juli 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan beide maar meer Heerenveen denk ik.
Wordt wel echt uitgebuit door zijn vader en de beroemdheid doet hem ook weinig goeds. Kan je helaas weinig aan veranderen vrees ik.quote:
Traumaheli anders kende niet fixen.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voornaam: Wesley
BROABANTED
@:powerloungen
No hommoquote:Op zondag 19 juli 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Wil iedereen even zijn mond openen en messi pijpen? de NOS bedankt u.
Die filmpjes met zn broertje zijn ook zo leuk. Zal mn algoritme wel zijn. Staat ineens vol met Yamal en Haalandquote:Op zondag 19 juli 2026 20:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wordt wel echt uitgebuit door zijn vader en de beroemdheid doet hem ook weinig goeds. Kan je helaas weinig aan veranderen vrees ik.
Wie zouden ze moeten ophemelen volgens jou?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Wil iedereen even zijn/haar mond openen en Messi pijpen? de NOS bedankt u.
Arno Vermeulenquote:Op zondag 19 juli 2026 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wie zouden ze moeten ophemelen volgens jou?
De grote vraag is dan, hoe vaak heb je hem als baby in bad zien zitten samen met Messi (Messi niet in het bad)quote:Op zondag 19 juli 2026 20:25 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Die filmpjes met zn broertje zijn ook zo leuk. Zal mn algoritme wel zijn. Staat ineens vol met Yamal en Haaland![]()
Haha, die foto zag ik vanochtend voor het eerstquote:Op zondag 19 juli 2026 20:25 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De grote vraag is dan, hoe vaak heb je hem als baby in bad zien zitten samen met Messi (Messi niet in het bad)
Bedoel je niet hemelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |