Uitkeringstrekker gespotquote:Op zondag 19 juli 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
Wat gaan jullie doen na dit WK?
Ik denk dat ik gewoon weer films en series ga bingen
Misschien ga ik me verdiepen in de Tour de France.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
Dan staat Twente - Ferencvaros en Ajax - Slavia Schubbekutteveen op het programma.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
I wish!quote:Op zondag 19 juli 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan gewoon hier posten dus ga maar gewoon werken @:zipportal
Houd gewoon een keer je hasses met je "humor".quote:Op zondag 19 juli 2026 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan gewoon hier posten dus ga maar gewoon werken @:zipportal
Sportschool want ik ben viezdik en Focussen op mijn nieuwe huis (,pas medio september klaar)quote:Op zondag 19 juli 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
Ik denk dan dat ik voor Cambuur hoor te zijn? Of Heerenveen?quote:Op zondag 19 juli 2026 20:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan staat Twente - Ferencvaros en Ajax - Slavia Schubbekutteveen op het programma.
quote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Houd gewoon een keer je hasses met je "humor".
Lekker maatquote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Sportschool want ik ben viezdik en Focussen op mijn nieuwe huis (,pas medio september klaar)
Mooi vooruitzicht!quote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Sportschool want ik ben viezdik en Focussen op mijn nieuwe huis (,pas medio september klaar)
Triggeredquote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Houd gewoon een keer je hasses met je "humor".
Hangt ervan af waar je woont.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:19 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik denk dan dat ik voor Cambuur hoor te zijn? Of Heerenveen?
Figuren als jij mogen zeker bestaan maar dan wel met voor en achternaam. Niet laf onder een schijt lollige username.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |