Fijne vakantiequote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
Wat een ellendige wedstrijd
Bedankt voor de gezelligheid.
Hier nog een afbeelding van die vikingen in een zeppelin zoals dat vroeger ging
[ afbeelding ]
Dit is een echte foto geen AI
Ik ben duidelijk toe aan vakantie.
Welterusten
Overklast op het middenveld.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef Gretzl het volgende:
Frankrijk gewoon geen serieuze tegenstand gehad in de 16e, 8e en kwartfinale. Eerste keer dat ze een land treffen dat wel normaal kan verdedigen breken ze geen potten meer [ afbeelding ]
Over één uur weer een dagje dichterbij.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga naar Spanje op vakantie. Komt wel dichtbij zo.
Ik vond de Fransen sowieso wat overschat met die dramatische backs van ze en dat non middenveld. Maar als de genottelijke 4 dan ook gaan spelen alsof ze voor het eerst een bal aanraken. Tjah. ZO slecht had niemand het verwacht toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd ouwe reus.
Terecht, dom van Digne.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef BlaZ het volgende:
Was de eerste penalty nu eigenlijk terecht of niet? Spanje had dit anders ook wel gewonnen maar even voor de duidelijkheid.
Dembele de hele wedstrijd ook nauwelijks gezien.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vond de Fransen sowieso wat overschat met die dramatische backs van ze en dat non middenveld. Maar als de genottelijke 4 dan ook gaan spelen alsof ze voor het eerst een bal aanraken. Tjah. ZO slecht had niemand het verwacht toch?
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Fijn dat je je plaats kent, maar ik verwacht ook niets anders van een moderator.
Lloret genotquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga naar Spanje op vakantie. Komt wel dichtbij zo.
Nou nou nou... wat een taalgebruik.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen werken voor mijn kanker geld
Nee zeer zeker niet hoor. En Spanje beter dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vond de Fransen sowieso wat overschat met die dramatische backs van ze en dat non middenveld. Maar als de genottelijke 4 dan ook gaan spelen alsof ze voor het eerst een bal aanraken. Tjah. ZO slecht had niemand het verwacht toch?
Afgeschminkt zocht ie.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
Hooilul zegt dat Spanje ze heeft ontmaskerd. Die snapt niet wat die spreuk inhoudt.
Inderdaad. En gewoon een wedstrijd op hoog tactisch niveau. Begrijp niet dat mensen meer verwacht hadden. Geen van beide teams gaat de deur wagenwijd open zetten in de halve finale.quote:
ik quote Berghuisquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nou nou nou... wat een taalgebruik.
En dat is begonnen bij Rijkaard en Guardiola hequote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:56 schreef ISVV het volgende:
Spanje wordt wereldkampioen. Die rijgen de prijzen ook aaneen de laatste 20 jaar
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
bij de NOS vinden ze Yamal de ster in de tweede helft (loL)
het was echt huilen met de pet op.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef DobbyDobby het volgende:
Knap van Spanje, maar wat een zaadpot. Een van de minste dit WK en dat in een halve finale.
Vond er echt geen flikker aan.
Dat is duidelijk, maar het meenemen van de bal met de arm? Of maakt dat niet uit omdat de overtreding dan al gemaakt is?quote:
Hij en Olisse deden echt alles fout. Olisse deed mij denken aan PSG thuis. Toen had die ook zo'n dag.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dembele de hele wedstrijd ook nauwelijks gezien.
Ze worden waarschijnlijk vierde als ze de instelling van vandaag meenemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Frankrijk gaat voor het brons met een gouden randje
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Spanje op een goede dag het enige land was dat van Frankrijk kon winnen. Maar zo overtuigend niet echtquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet hoor. En Spanje beter dan ik had verwacht.
Rodri en Olmo waren weer op afspraak.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet hoor. En Spanje beter dan ik had verwacht.
Pierre toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Eens maar dat staat los van de beleving die het een volk kan geven na 28 jaar. Overigens met zo'n smalle selectie met spelers die daadwerkelijk kunnen voetballen zou ik het een goede prestatie noemen maar geen sprookje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon normaal gepresteerd met hun selectie, niets bijzonders aan.
Ja en hield arm ook langs het lijf (ben geen expert overigens).quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar het meenemen van de bal met de arm? Of maakt dat niet uit omdat de overtreding dan al gemaakt is?
In ieder geval deze week.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb een haat liefde met Spanje dus vanaf nu dan maar Liefde
Ik had Engeland ook nog wel kans gegeven eigenlijk. Puur omdat het middenveld echt veel beter is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Spanje op een goede dag het enige land was dat van Frankrijk kon winnen. Maar zo overtuigend niet echt
Niet voor het eerst trouwens dat ze het Engeland heel moeilijk hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.
Als je dat niet snapt ben je gewoon verzuurd.
Er is echt helemaal niet die waarde hecht aan een troostfinale. Blijft bizar dat we daar maar mee door blijven gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk vierde als ze de instelling van vandaag meenemen.
Zo is dat ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet we, FIFA. Toch weer miljoenen die kijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niet die waarde hecht aan een troostfinale. Blijft bizar dat we daar maar mee door blijven gaan
Ik doe voor het eerst nergens mee, heb ik hem voor de gein ingevuld voor mijn tante bij haar werk met Spanje als winnaar, staat ‘ze’ daar ruim bovenaanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
Bovenaan in mijn Scorito poule \o/. Nu nog 3 wedstrijden volhouden.
Extra reclame inkomstenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niet die waarde hecht aan een troostfinale. Blijft bizar dat we daar maar mee door blijven gaan
En ze kunnen dan een officieel podium maken van het toernooi etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet we, FIFA. Toch weer miljoenen die kijken.
Ik vond vooral de ingrepen van Deschamps tegenvallen, maar als je altijd de betere bent hoef je daar normaal gesproken niet zo'n rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Inderdaad. En gewoon een wedstrijd op hoog tactisch niveau. Begrijp niet dat mensen meer verwacht hadden. Geen van beide teams gaat de deur wagenwijd open zetten in de halve finale.
Simon absoluut MOTM. Zou heel bijzonder zijn als ie maar op 1 tegengoal eindigt dit WK
Je kan toch nog je toernooi leuk afsluiten. Je hebt er niet heel veel aan, maar een goede afsluitingen van 1,5 maand samen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman maakt ook wel het verschil met wissels, alleen dan omgekeerd.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:12 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik vond vooral de ingrepen van Deschamps tegenvallen, maar als je altijd de betere bent hoef je daar normaal gesproken niet zo'n rekening mee te houden.
De coach van Spanje daarentegen heeft al een aantal keer laten zien het verschil te kunnen maken met wissels.
Al deze spelers zijn al 1,5 maand toe aan vakantie en willen niks liever dan weg uit de hotels en een leven hebben. Wereldkampioen worden maakt daarentegen alles goed, niet een extra domme wedstrijd voor de commercie.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je kan toch nog je toernooi leuk afsluiten. Je hebt er niet heel veel aan, maar een goede afsluitingen van 1,5 maand samen.
Mja... heb wel gehoord dat Spanje heeft gewonnen dus YEEEEEEEEEEEEEEYquote:
Morgen om 21:00, Argentinië vs. Engeland (of andersom).quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd? En wie tegen wie?
WK / [Woensdag 15 juli 21:00] Engeland - Argentinië #1quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd? En wie tegen wie?
Ik ga 21u niet halen maar hoop later aan te schuivenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen om 21:00, Argentinië vs. Engeland (of andersom).
Wtfquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Modern balbezit- en combinatiespel.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:34 schreef TLC het volgende:
Met maar 1 tegendoelpunt de finale halen, dat is bizar knap
Als David Raya op doel had gestaan hadden ze het gehaald met -1 doelpunt tegen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:34 schreef TLC het volgende:
Met maar 1 tegendoelpunt de finale halen, dat is bizar knap
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:50 schreef TLC het volgende:
Nog bijna vergeten dat Nederland van Spanje verloor na..
strafschoppen![]()
![]()
![]()
![]()
we kunnen er echt geen kut van he
Omdat ze zich nauwelijks serieus hebben voorbereid, die waren er echt van overtuigd dat ze de wereldbeker alleen nog even op hoefden te halen. De arrogantie is gewoon afgestraft.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:44 schreef Red_85 het volgende:
Hoezo dacht Frankrijk dat de wedstrijd pas in 87' begon eigenlijk?
We verloren in 2010 door dat kut teentje van Casillas. Ik heb er nog steeds trauma´s van.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:50 schreef TLC het volgende:
Nog bijna vergeten dat Nederland van Spanje verloor na..
strafschoppen![]()
![]()
![]()
![]()
we kunnen er echt geen kut van he
Robben op weg naar...quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We verloren in 2010 door dat kut teentje van Casillas. Ik heb er nog steeds trauma´s van.
omdat Spanje een beter team is, denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2026 02:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hoe kan dit Frankrijk niet winnen van Spanje en niet winnen van Argentinië het vorige WK? Ik snap er niets van!
In 2030 hebben we prime Mexx Meerdink en jongen Shaqueel. 4-4-2 Kees Smit met de assists. Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Robben op weg naar...
Ik denk niet dat ik in mijn leven nog ga meemaken dat Nederland het WK wint, als het had moeten gebeuren was het toen
Dit soort updates wordt @DombohetOlifantje1 heel blij van.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ga 21u niet halen maar hoop later aan te schuiven
Dankjewel!
Shaqueel heeft voor Marokko gekozen. Daar gaat dit droomplan.quote:Op woensdag 15 juli 2026 03:31 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
In 2030 hebben we prime Mexx Meerdink en jongen Shaqueel. 4-4-2 Kees Smit met de assists. Komt helemaal goed.
Als je ziet wat voor slappe hap het Nederlands elftal is tegenwoordig en hoe Marokko aan de weg timmert dan snap ik dat wel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Shaqueel heeft voor Marokko gekozen. Daar gaat dit droomplan.
Zodat je zaterdag met zekerheid op tijd in bed ligt omdat de wedstrijd het kijken niet waard is?quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik gunde het Spanje meer.
Vandaag maar even duimen voor Argentinië.
Gun Engeland het gewoon niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 08:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zodat je zaterdag met zekerheid op tijd in bed ligt omdat de wedstrijd het kijken niet waard is?
Gebeurt ongeveer tegelijk maar hij houdt zijn armen wel langs zijn lichaam en denk dat de overtreding van Digne als ernstiger gezien werd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 01:56 schreef Parafernalia het volgende:
Spanje
Maar bij die penalty, maakt Yamal niet eerst hands?
HAARDOSSED @Cocoquote:
quote:
Spanje erg goed ja. Maar een WK winnen met een gehandicapte linksbuiten en een rechtsbuiten die niet in vorm is, zal ik wel matig vinden. Maar goed, bijna ieder land is matig. Argentinie is allang over zijn houdbaarheidsdatum heen en Engeland is Engeland. Deze WK winnaar zal in ieder geval niet de boeken in gaan als de best ooit zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:41 schreef Perrin het volgende:
Dit was misschien wel een van de beste WK-wedstrijden die Spanje ooit heeft gespeeld.
Frankrijk kwam als meest scorende ploeg van het toernooi naar deze halve finale, maar vertrok volledig geneutraliseerd. Ze kregen geen ruimte, vonden geen ritme, kregen geen kansen en hadden geen antwoord op het vloeiende combinatiespel van de Spanjaarden.
Spanje won niet alleen met 2-0, het beheerste de wedstrijd van begin tot eind. Aan de bal waren ze ontspannen, geduldig en precies, zonder de bal agressief en perfect georganiseerd.
Een masterclass.
Dit ja.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ze zich nauwelijks serieus hebben voorbereid, die waren er echt van overtuigd dat ze de wereldbeker alleen nog even op hoefden te halen. De arrogantie is gewoon afgestraft.
Hierbij vraag ik me wel af of er ook wat niet geconstateerde overtredingen bijzaten (heb niet alles gezien). Want genoeg spelers die met behoorlijke overtredingen wegkwamen maar respectquote:
Zoals Yamal nu speelt is hij alsnog beter dan vrijwel alle rechtsbuitens op het toernooi dus het is ook maar hoe hoog je de verwachtingen legtquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Spanje erg goed ja. Maar een WK winnen met een gehandicapte linksbuiten en een rechtsbuiten die niet in vorm is, zal ik wel matig vinden. Maar goed, bijna ieder land is matig. Argentinie is allang over zijn houdbaarheidsdatum heen en Engeland is Engeland. Deze WK winnaar zal in ieder geval niet de boeken in gaan als de best ooit zullen we maar zeggen.
Dit kan ook gewoon komen door de coach van Spanje die Deschamps tactisch heeft afgetroefd. Kan me namelijk niet voorstellen dat je zo het veld ingaat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ze zich nauwelijks serieus hebben voorbereid, die waren er echt van overtuigd dat ze de wereldbeker alleen nog even op hoefden te halen. De arrogantie is gewoon afgestraft.
Stond ooit nog in de belangstelling van Ajax ! Maar ik vrees dat hij nu n beetje te duur geworden isquote:
Met de kwaliteit die we toen hadden, had het toen moeten gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Robben op weg naar...
Ik denk niet dat ik in mijn leven nog ga meemaken dat Nederland het WK wint, als het had moeten gebeuren was het toen
Mwah, 98 en 2000 veel meer dan toen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met de kwaliteit die we toen hadden, had het toen moeten gebeuren.
Ja dat was, zeker in verhouding met de tegenstand toen, echt een superteam.quote:
Ja wel eens. Je ziet dat zijn ondergrens een stuk hoger is dan een Dembele of Olisse.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoals Yamal nu speelt is hij alsnog beter dan vrijwel alle rechtsbuitens op het toernooi dus het is ook maar hoe hoog je de verwachtingen legt
EK 2000 is het aller pijnlijkste. WK 1998 was ook een beter team. In de jaren 70 konden we er ook wel wat van trouwens.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met de kwaliteit die we toen hadden, had het toen moeten gebeuren.
Zit je vanavond naar Madueke te kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja wel eens. Je ziet dat zijn ondergrens een stuk hoger is dan een Dembele of Olisse.
Olmogodquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
L'Équipe zoals verwacht.
Cucurella een 6.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |