Gebeurt ongeveer tegelijk maar hij houdt zijn armen wel langs zijn lichaam en denk dat de overtreding van Digne als ernstiger gezien werd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 01:56 schreef Parafernalia het volgende:
Spanje
Maar bij die penalty, maakt Yamal niet eerst hands?
HAARDOSSED @Cocoquote:
quote:
Spanje erg goed ja. Maar een WK winnen met een gehandicapte linksbuiten en een rechtsbuiten die niet in vorm is, zal ik wel matig vinden. Maar goed, bijna ieder land is matig. Argentinie is allang over zijn houdbaarheidsdatum heen en Engeland is Engeland. Deze WK winnaar zal in ieder geval niet de boeken in gaan als de best ooit zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:41 schreef Perrin het volgende:
Dit was misschien wel een van de beste WK-wedstrijden die Spanje ooit heeft gespeeld.
Frankrijk kwam als meest scorende ploeg van het toernooi naar deze halve finale, maar vertrok volledig geneutraliseerd. Ze kregen geen ruimte, vonden geen ritme, kregen geen kansen en hadden geen antwoord op het vloeiende combinatiespel van de Spanjaarden.
Spanje won niet alleen met 2-0, het beheerste de wedstrijd van begin tot eind. Aan de bal waren ze ontspannen, geduldig en precies, zonder de bal agressief en perfect georganiseerd.
Een masterclass.
Dit ja.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ze zich nauwelijks serieus hebben voorbereid, die waren er echt van overtuigd dat ze de wereldbeker alleen nog even op hoefden te halen. De arrogantie is gewoon afgestraft.
Hierbij vraag ik me wel af of er ook wat niet geconstateerde overtredingen bijzaten (heb niet alles gezien). Want genoeg spelers die met behoorlijke overtredingen wegkwamen maar respectquote:
Zoals Yamal nu speelt is hij alsnog beter dan vrijwel alle rechtsbuitens op het toernooi dus het is ook maar hoe hoog je de verwachtingen legtquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Spanje erg goed ja. Maar een WK winnen met een gehandicapte linksbuiten en een rechtsbuiten die niet in vorm is, zal ik wel matig vinden. Maar goed, bijna ieder land is matig. Argentinie is allang over zijn houdbaarheidsdatum heen en Engeland is Engeland. Deze WK winnaar zal in ieder geval niet de boeken in gaan als de best ooit zullen we maar zeggen.
Dit kan ook gewoon komen door de coach van Spanje die Deschamps tactisch heeft afgetroefd. Kan me namelijk niet voorstellen dat je zo het veld ingaat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ze zich nauwelijks serieus hebben voorbereid, die waren er echt van overtuigd dat ze de wereldbeker alleen nog even op hoefden te halen. De arrogantie is gewoon afgestraft.
Stond ooit nog in de belangstelling van Ajax ! Maar ik vrees dat hij nu n beetje te duur geworden isquote:
Met de kwaliteit die we toen hadden, had het toen moeten gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2026 00:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Robben op weg naar...
Ik denk niet dat ik in mijn leven nog ga meemaken dat Nederland het WK wint, als het had moeten gebeuren was het toen
Mwah, 98 en 2000 veel meer dan toen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met de kwaliteit die we toen hadden, had het toen moeten gebeuren.
Ja dat was, zeker in verhouding met de tegenstand toen, echt een superteam.quote:
Ja wel eens. Je ziet dat zijn ondergrens een stuk hoger is dan een Dembele of Olisse.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoals Yamal nu speelt is hij alsnog beter dan vrijwel alle rechtsbuitens op het toernooi dus het is ook maar hoe hoog je de verwachtingen legt
EK 2000 is het aller pijnlijkste. WK 1998 was ook een beter team. In de jaren 70 konden we er ook wel wat van trouwens.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met de kwaliteit die we toen hadden, had het toen moeten gebeuren.
Zit je vanavond naar Madueke te kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja wel eens. Je ziet dat zijn ondergrens een stuk hoger is dan een Dembele of Olisse.
Olmogodquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
L'Équipe zoals verwacht.
Cucurella een 6.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |