Hij en Olisse deden echt alles fout. Olisse deed mij denken aan PSG thuis. Toen had die ook zo'n dag.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dembele de hele wedstrijd ook nauwelijks gezien.
Ze worden waarschijnlijk vierde als ze de instelling van vandaag meenemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Frankrijk gaat voor het brons met een gouden randje
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Spanje op een goede dag het enige land was dat van Frankrijk kon winnen. Maar zo overtuigend niet echtquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet hoor. En Spanje beter dan ik had verwacht.
Rodri en Olmo waren weer op afspraak.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet hoor. En Spanje beter dan ik had verwacht.
Pierre toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
bij de NOS vinden ze Yamal de ster in de tweede helft (loL)
Eens maar dat staat los van de beleving die het een volk kan geven na 28 jaar. Overigens met zo'n smalle selectie met spelers die daadwerkelijk kunnen voetballen zou ik het een goede prestatie noemen maar geen sprookje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon normaal gepresteerd met hun selectie, niets bijzonders aan.
Ja en hield arm ook langs het lijf (ben geen expert overigens).quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar het meenemen van de bal met de arm? Of maakt dat niet uit omdat de overtreding dan al gemaakt is?
In ieder geval deze week.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb een haat liefde met Spanje dus vanaf nu dan maar Liefde
Ik had Engeland ook nog wel kans gegeven eigenlijk. Puur omdat het middenveld echt veel beter is.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Spanje op een goede dag het enige land was dat van Frankrijk kon winnen. Maar zo overtuigend niet echt
Niet voor het eerst trouwens dat ze het Engeland heel moeilijk hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Land met 5 miljoen inwoners, eerste WK in 28 jaar, Brazilië verslagen en het Engeland heel, heel moeilijk gemaakt.
Als je dat niet snapt ben je gewoon verzuurd.
Er is echt helemaal niet die waarde hecht aan een troostfinale. Blijft bizar dat we daar maar mee door blijven gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk vierde als ze de instelling van vandaag meenemen.
Zo is dat ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet we, FIFA. Toch weer miljoenen die kijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niet die waarde hecht aan een troostfinale. Blijft bizar dat we daar maar mee door blijven gaan
Ik doe voor het eerst nergens mee, heb ik hem voor de gein ingevuld voor mijn tante bij haar werk met Spanje als winnaar, staat ‘ze’ daar ruim bovenaanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
Bovenaan in mijn Scorito poule \o/. Nu nog 3 wedstrijden volhouden.
Extra reclame inkomstenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt helemaal niet die waarde hecht aan een troostfinale. Blijft bizar dat we daar maar mee door blijven gaan
En ze kunnen dan een officieel podium maken van het toernooi etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet we, FIFA. Toch weer miljoenen die kijken.
Ik vond vooral de ingrepen van Deschamps tegenvallen, maar als je altijd de betere bent hoef je daar normaal gesproken niet zo'n rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Inderdaad. En gewoon een wedstrijd op hoog tactisch niveau. Begrijp niet dat mensen meer verwacht hadden. Geen van beide teams gaat de deur wagenwijd open zetten in de halve finale.
Simon absoluut MOTM. Zou heel bijzonder zijn als ie maar op 1 tegengoal eindigt dit WK
Je kan toch nog je toernooi leuk afsluiten. Je hebt er niet heel veel aan, maar een goede afsluitingen van 1,5 maand samen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |