quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik google het wel even voor je, blijf jij maar lekker zitten
Dat was Charles Foster.quote:
Das een mooie uitdagingquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
@:Lenny77 zorgt dat @:ggmm 2x door het slotje heen post.
Kan niet wachten op het functioneringsgesprek na het WK.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten moderators @:capuchon_jongen en @:R-woud93 nu echt deze wedstrijd schieten?
Ja capu is er niet bijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten moderators @:capuchon_jongen en @:R-woud93 nu echt deze wedstrijd schieten?
Jij bent die enige die slaagt met een DIKKE voldoende.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het functioneringsgesprek na het WK.
Mirakels bestaan nogquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je zat aan de goede kant van de streep in afgelopen topic.
Dit doet mij deugd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent die enige die slaagt met een DIKKE voldoende.
365 graden feedback genot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het functioneringsgesprek na het WK.
Dacht flashenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon vaak knipogen.
GGMM is een verlegen jongen.
Dat had je juist. Niet naar Dombo luisteren.quote:
Slap hahahahaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welk slap excuus had hij nu weer.
Hij is zuur dat België eruit ligt en kan dus niet juichen voor de andere underdogs zoals Noorwegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welk slap excuus had hij nu weer.
Och god dat had ik gelezen ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is zuur dat België eruit ligt en kan dus niet juichen voor de andere underdogs zoals Noorwegen.
Beetje zoals bij Nederland??quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is zuur dat België eruit ligt en kan dus niet juichen voor de andere underdogs zoals Noorwegen.
En niet te verstaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef VacaLoca het volgende:
Ik kan mij herinneren dat Kane vroeger beetje werd geridiculiseeerd. Houterig geloof ik vooral genoemd. Maar dus gewoon een van de beste spitsen.
WTF.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk, we zitten precies 50/50
[ afbeelding ]
GGMM is blijkbaar nooit slapquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij een GGMM kunnen beter even in call gaan!
Lafjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
Eeuwig zonde dat hij zo lang bij de losers van Spurs is blijven hangen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef VacaLoca het volgende:
Ik kan mij herinneren dat Kane vroeger beetje werd geridiculiseeerd. Houterig geloof ik vooral genoemd. Maar dus gewoon een van de beste spitsen.
Ow waar staat die?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk, we zitten precies 50/50
[ afbeelding ]
Nee net op tijdquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
hoefde je geen profiel aan te maken met belgisch telefoonnummer?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
het is Mikeytt net op tijd gelukt hoor
Dat Belgische commentaar is wel ff wennenn
[ afbeelding ]
Speler die 2 weken geleden nog op dit toernooi speeldequote:
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
het is Mikeytt net op tijd gelukt hoor
Dat Belgische commentaar is wel ff wennenn
[ afbeelding ]
In de OP van #1quote:
Eentje die niet meer tegen Hugo Broos kon wat volkomen begrijpelijk is.quote:
We kijken op de VRTquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo.. bijgewerktquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de OP van #1
Maar ik ben de moeilijkste niet. Hier:
[poll=10179]
Insgelijksquote:
Nee, gewoon VPN en dan in een incognitotabblad. In mijn normale venster kreeg ik die melding welquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoefde je geen profiel aan te maken met belgisch telefoonnummer?
Wiequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die speler droeg rugnummer 23 net zoals Sterchele enkele jaren geleden van Club Brugge
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die speler droeg rugnummer 23 net zoals Sterchele enkele jaren geleden van Club Brugge
Hoe deed Club Brugge het tegen Feyenoord?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die roeiers gaan een potje schroeien dat het een naam heeft let maar op. 4-1quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef Coco het volgende:
Ik hoop op een knotsgekke voetbalshow met een hoofdrol voor Haaland.
Feyenoord heeft die Belgen weer even op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe deed Club Brugge het tegen Feyenoord?
Dit heb je nu al heel vaak gezegd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Het GENOT kan beginnen
Ik ben trouwens in London bij de halve finale dus dat wordt wel leuk als Engeland doorgaat (maar ik juich alsnog voor Noorwegen)
Dit ter info.
Dit heb je volgens mij al eerder gemeld ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Het GENOT kan beginnen
Ik ben trouwens in London bij de halve finale dus dat wordt wel leuk als Engeland doorgaat (maar ik juich alsnog voor Noorwegen)
Dit ter info.
De kracht van herhaling.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb je nu al heel vaak gezegd.
Je vraagt je wel af wat er dan in zo'n koppie omgaat om er uit te stappen... kut demonenquote:
Al besproken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Het GENOT kan beginnen
Dit ter info.
Ook niet bij hun tegenstanders.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen rode broeken en geen rode sokken voor Noorwegen.
De bank van Feyenoord was sterker dan de bank van CLub Brugge ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe deed Club Brugge het tegen Feyenoord?
Op stap met je rokende buren?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Het GENOT kan beginnen
Dit ter info.
kloptquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af wat er dan in zo'n koppie omgaat om er uit te stappen... kut demonen
Hij verschuilt zich echt hier achter.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De bank van Feyenoord was sterker dan de bank van CLub Brugge ja.
Laten we het wel gezellig houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Typische PSV voorzet.
Groetjes Manolev
Ziggygenot hier.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Kut KPN hapert weer als de ziekte. Helemaal klaar met die kut glasvezel van ze
Nee, daar ben ik mooi even vanafquote:
KPN Glasvezel Premium nemen @Zipportalquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Present.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef vul_maar_in het volgende:
Wil iedereen zich even bij de Belg melden zoals het een goed fokker betaamt?
Gewoon coax hier (geen flauwekulletjes met glasvezel)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Je kan likes ongedaan maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
kut, per ongeluk een post van Dombo geliket terwijl ik iemand wilde quoten
En Dombo maar denken dat er eindelijk iemand was die zijn posts leuk vindtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Ja ga weer terug denk ik. Alleen ellende met alles weer overzetten. Ben met alles (incl. telefoons) over naar KPNquote:
Je wou mij dus quoten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Sow.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Dombo maar denken dat er eindelijk iemand was die zijn posts leuk vindt
Ik betaal premium, maar krijg rukquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KPN Glasvezel Premium nemen @:Zipportal
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK warenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij verschuilt zich echt hier achter.
Haha!
Precies, net zoals sportschoenen als je niet gaat sporten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee vind voetbalshirts als je niet aan het voetballen bent echt voor paupers
Ik heb dit WK echt mijn persoonlijk record aan likes verbroken!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Dombo maar denken dat er eindelijk iemand was die zijn posts leuk vindt
Ik ben geen monsterquote:
Bouw een tribune.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KPN Glasvezel Premium nemen @:Zipportal
Ik draag as we speak het Bob-Marley tributeshirt van Ajaxquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord dat niet had!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK waren
Blijf doneren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
@:Capuchon_jongen Wat is dit?
[ afbeelding ]
Hij geeft je er wel eentje als Kane scoort.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Ook als je Oranje aanmoedigt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die man heet Grueterquote:
Ben jij voor Club Brugge?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK waren
Vreemd wanneer had ik die abo cadeau gegeven?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
alstuquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een goed mensquote:
Waarom heb je niet nog een abo actie?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vreemd wanneer had ik die abo cadeau gegeven?
Gohquote:
Week of 2 terug? Geen ideequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vreemd wanneer had ik die abo cadeau gegeven?
Of nog erger, als een wandelende reclamezuil met van die F1 jasjes rondlopenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, net zoals sportschoenen als je niet gaat sporten.
wtfquote:
Alweer?quote:
2-1 Noorwegen hierquote:
trainingspakken zijn echt ultieme toppunt van treurigheidquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, net zoals sportschoenen als je niet gaat sporten.
per ronde 1 actie he.quote:
Moet hij wetenquote:
Het evenbeeld van Maria, de moeder van Jezus volgens @Cocoquote:
Je bent een verstandige jongen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij weten
Ik hou me niet bezig met POL en NWS
in dat gehucht waar ze woont ga je er zelf moeten omgaan en tegen dat ze thuis is dan is het koudquote:
Koken echter..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het evenbeeld van Maria, de moeder van Jezus volgens @:coco
Het is je gegund hoor!quote:
Vies varken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteravond een zak chips op en ga straks denk ik aan een reep chocolade beginnen
Altijd dezelfde, ik ben een zeer saai mensquote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteravond een zak chips op en ga straks denk ik aan een reep chocolade beginnen
Of ze moet boven een pizzeria gaan wonen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
Het zou wel zeer rendabel zijn om een pizzeria in de straat van Lenny te openen
Puur of melk?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik jou ooit iets verkeerds heb zien doen of zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het evenbeeld van Maria, de moeder van Jezus volgens @:coco
Viesrijk zouden ze wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
Het zou wel zeer rendabel zijn om een pizzeria in de straat van Lenny te openen
Te veel focus op een goede smaak om op de presentatie te lettenquote:
Morgen een balansdagje?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Nah, ik zie ze hem niet uitnodigen als analist bij de Belg.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we Makkelie nog zien dit WK?
Of met (hazel)nootjes.quote:
Ik las vandeweek een rare opmerking dat hij alleen nog maar een pot tussen twee Europese landen zou kunnen krijgen... geen idee of dat een FIFA-brainfart isquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we Makkelie nog zien dit WK?
Daar is niks mis mee. Zou zelf de extra kaas overslaan, maar verderquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde, ik ben een zeer saai mens
Salami met extra kaas en pikante olie
Wat is jouw mening over witte "chocolade"?quote:
In een flatje wonenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of ze moet boven een pizzeria gaan wonen.
We zijn op een iets agressievere long time commitment model overgegaan. Heb je de perks al bekeken?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
melk, ik vind puur niet te Kanenquote:
Je kan zelf niet even een pizza bakken?quote:
Eeeuuuuummmmmquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik jou ooit iets verkeerds heb zien doen of zeggen
Dat dacht ik dus ook! Maar volgens mij is het dus wel zo (denk ik dus!!) dat bij een Europa vs Zuid Amerika pot er een scheids van een ander continent moet komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las vandeweek een rare opmerking dat hij alleen nog maar een pot tussen twee Europese landen zou kunnen krijgen... geen idee of dat een FIFA-brainfart is
Misschien even hardlopenquote:
Das een uitleg gelijk een anderequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Te veel focus op een goede smaak om op de presentatie te letten
Niet gehapt heel goedquote:
Zelfdequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over witte "chocolade"?
Ja gewoon pikante olie op druppelen!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Zou zelf de extra kaas overslaan, maar verder![]()
Doe je er dan nog extra saus op, Sriracha ofzo, of is die olie voldoende?
Dit keer niet het kaasplankje opeten hèquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
Morgen voor de 4e keer uit eten deze week. Word mokervet zo.
Het is blankquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over witte "chocolade"?
Ik zal eens op jou druppelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja gewoon pikante olie op druppelen!
Neequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan zelf niet even een pizza bakken?
Ik vind die 99% chocolade ook erg lekkerquote:
4x naar een snackbar?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
Morgen voor de 4e keer uit eten deze week. Word mokervet zo.
Ik begin het ook te denkenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gehapt heel goed
Jij zou een goeie FA zijn
Dat is ook lekker. Maar ik ben nogal van de hotsausen dus kwak er nog wel het een en ander bijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja gewoon pikante olie op druppelen!
En gespiegeld waarschijnlijk zodat de stream niet gedetecteerd wordt zodat ze die offline halenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Mikeytt het volgende:
de stream is ook op Tiktok te zien, maar die loopt bijna 2 minuten achter en is verticaal beeld
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
ik pak even wat zeewier om te snacken. Kan iemand me ff roepen als er binnen nu en 1 minuut gescoord wordt? brb
wtf sinds wanneer ben jij modquote:
Eindelijkquote:
Van de eerste helft?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ze gaan beiden afwachten en dan in de laatste 10 minuten ertegenaan
haha we gaan spoilerenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Mikeytt het volgende:
de stream is ook op Tiktok te zien, maar die loopt bijna 2 minuten achter en is verticaal beeld
Dan wordt het lastig.quote:
Gedroogde of die natte knapperige?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
ik pak even wat zeewier om te snacken. Kan iemand me ff roepen als er binnen nu en 1 minuut gescoord wordt? brb
Uurtje geledenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wtf sinds wanneer ben jij mod
Dat heeft in alle fok kranten gestaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sinds driekwart van het WK-moderatieteam opzichtig faalt!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pikant tot je ogen zwetenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Maar ik ben nogal van de hotsausen dus kwak er nog wel het een en ander bij
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
wowquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds driekwart van het WK-moderatieteam opzichtig faalt!
Neuh van alles. Vd Valk, Center parcs (maar wel een sjieke!), gewoon restaurant, en morgen strandtent.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tekkenquote:
Ik was van plan die aan Mex te geven ik vind het wel heel lief dat hij al die topics heeft geopend en zoveel moeite erin gestopt heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga zeker een Fok! WK-award winnen als het WK klaar is
Dat klopt wel, maar ik wil altijd nog een keer een pizza-oven kopen.quote:
Een NWS mod dat is het moeilijkste taak dat een blauwe hier kan vervullenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uurtje geleden
Je hebt de ontgroening gemist
ZE zijn volgens mij gebakken ofzo, maar ik zag een zakje beef jerky liggen, dus het is dat geworden i.p.v. zeewierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gedroogde of die natte knapperige?
Maar ik kan best een andere award winnen!!! Er is ook niet maar 1 Oscar!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was van plan die aan Mex te geven ik vind het wel heel lief dat hij al die topics heeft geopend en zoveel moeite erin gestopt heeft
Maar jij bent een mooie 2e!
landenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Matig WK. Met 128 clubs wordt het vast beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Clubs?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Dat is een nieuwe opzetquote:
Dan duurt het nog langer dan het WK darts.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Misschien eerst starten met 64. Maar ik wil als voorwaarde dat 50% van die landen van de UEFA komen dan verlaag je niet echt in kwaliteitquote:
Dat lijkt mij ook wel watquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik wil altijd nog een keer een pizza-oven kopen.
Eigenlijk verdienen alleen mensen die op z’n minst Colombia-Zwitserland hebben uitgezeten een award.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was van plan die aan Mex te geven ik vind het wel heel lief dat hij al die topics heeft geopend en zoveel moeite erin gestopt heeft
Maar jij bent een mooie 2e!
Je hebt een like ontvangen van gianni_infantino.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Zonder spuugquote:
How how how, R&P is ook niet misquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een NWS mod dat is het moeilijkste taak dat een blauwe hier kan vervullen
Veel succes @:vul_maar_in
Nu al mijn grootste respect
Je hoeft niet zo beduusd te doen makkerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |