En gespiegeld waarschijnlijk zodat de stream niet gedetecteerd wordt zodat ze die offline halenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Mikeytt het volgende:
de stream is ook op Tiktok te zien, maar die loopt bijna 2 minuten achter en is verticaal beeld
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
ik pak even wat zeewier om te snacken. Kan iemand me ff roepen als er binnen nu en 1 minuut gescoord wordt? brb
wtf sinds wanneer ben jij modquote:
Eindelijkquote:
Van de eerste helft?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ze gaan beiden afwachten en dan in de laatste 10 minuten ertegenaan
haha we gaan spoilerenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Mikeytt het volgende:
de stream is ook op Tiktok te zien, maar die loopt bijna 2 minuten achter en is verticaal beeld
Dan wordt het lastig.quote:
Gedroogde of die natte knapperige?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
ik pak even wat zeewier om te snacken. Kan iemand me ff roepen als er binnen nu en 1 minuut gescoord wordt? brb
Uurtje geledenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wtf sinds wanneer ben jij mod
Dat heeft in alle fok kranten gestaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sinds driekwart van het WK-moderatieteam opzichtig faalt!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pikant tot je ogen zwetenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Maar ik ben nogal van de hotsausen dus kwak er nog wel het een en ander bij
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
wowquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds driekwart van het WK-moderatieteam opzichtig faalt!
Neuh van alles. Vd Valk, Center parcs (maar wel een sjieke!), gewoon restaurant, en morgen strandtent.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tekkenquote:
Ik was van plan die aan Mex te geven ik vind het wel heel lief dat hij al die topics heeft geopend en zoveel moeite erin gestopt heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga zeker een Fok! WK-award winnen als het WK klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |