Of met (hazel)nootjes.quote:
Ik las vandeweek een rare opmerking dat hij alleen nog maar een pot tussen twee Europese landen zou kunnen krijgen... geen idee of dat een FIFA-brainfart isquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we Makkelie nog zien dit WK?
Daar is niks mis mee. Zou zelf de extra kaas overslaan, maar verderquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde, ik ben een zeer saai mens
Salami met extra kaas en pikante olie
Wat is jouw mening over witte "chocolade"?quote:
In een flatje wonenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of ze moet boven een pizzeria gaan wonen.
We zijn op een iets agressievere long time commitment model overgegaan. Heb je de perks al bekeken?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
@:Capuchon_jongen Wat is dit?
[ afbeelding ]
melk, ik vind puur niet te Kanenquote:
Je kan zelf niet even een pizza bakken?quote:
Eeeuuuuummmmmquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik jou ooit iets verkeerds heb zien doen of zeggen
Dat dacht ik dus ook! Maar volgens mij is het dus wel zo (denk ik dus!!) dat bij een Europa vs Zuid Amerika pot er een scheids van een ander continent moet komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las vandeweek een rare opmerking dat hij alleen nog maar een pot tussen twee Europese landen zou kunnen krijgen... geen idee of dat een FIFA-brainfart is
Misschien even hardlopenquote:
Das een uitleg gelijk een anderequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Te veel focus op een goede smaak om op de presentatie te letten
Niet gehapt heel goedquote:
Zelfdequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over witte "chocolade"?
Ja gewoon pikante olie op druppelen!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Zou zelf de extra kaas overslaan, maar verder![]()
Doe je er dan nog extra saus op, Sriracha ofzo, of is die olie voldoende?
Dit keer niet het kaasplankje opeten hèquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
Morgen voor de 4e keer uit eten deze week. Word mokervet zo.
Het is blankquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over witte "chocolade"?
Ik zal eens op jou druppelen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja gewoon pikante olie op druppelen!
Neequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan zelf niet even een pizza bakken?
Ik vind die 99% chocolade ook erg lekkerquote:
4x naar een snackbar?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
Morgen voor de 4e keer uit eten deze week. Word mokervet zo.
Ik begin het ook te denkenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gehapt heel goed
Jij zou een goeie FA zijn
Dat is ook lekker. Maar ik ben nogal van de hotsausen dus kwak er nog wel het een en ander bijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja gewoon pikante olie op druppelen!
En gespiegeld waarschijnlijk zodat de stream niet gedetecteerd wordt zodat ze die offline halenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef Mikeytt het volgende:
de stream is ook op Tiktok te zien, maar die loopt bijna 2 minuten achter en is verticaal beeld
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:14 schreef Mikeytt het volgende:
ik pak even wat zeewier om te snacken. Kan iemand me ff roepen als er binnen nu en 1 minuut gescoord wordt? brb
wtf sinds wanneer ben jij modquote:
Eindelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |