Gohquote:
Week of 2 terug? Geen ideequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vreemd wanneer had ik die abo cadeau gegeven?
Of nog erger, als een wandelende reclamezuil met van die F1 jasjes rondlopenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, net zoals sportschoenen als je niet gaat sporten.
wtfquote:
Alweer?quote:
2-1 Noorwegen hierquote:
trainingspakken zijn echt ultieme toppunt van treurigheidquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, net zoals sportschoenen als je niet gaat sporten.
per ronde 1 actie he.quote:
Moet hij wetenquote:
Het evenbeeld van Maria, de moeder van Jezus volgens @Cocoquote:
Je bent een verstandige jongen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij weten
Ik hou me niet bezig met POL en NWS
in dat gehucht waar ze woont ga je er zelf moeten omgaan en tegen dat ze thuis is dan is het koudquote:
Koken echter..quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het evenbeeld van Maria, de moeder van Jezus volgens @:coco
Het is je gegund hoor!quote:
Vies varken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteravond een zak chips op en ga straks denk ik aan een reep chocolade beginnen
Altijd dezelfde, ik ben een zeer saai mensquote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteravond een zak chips op en ga straks denk ik aan een reep chocolade beginnen
Of ze moet boven een pizzeria gaan wonen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
Het zou wel zeer rendabel zijn om een pizzeria in de straat van Lenny te openen
Puur of melk?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik jou ooit iets verkeerds heb zien doen of zeggenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het evenbeeld van Maria, de moeder van Jezus volgens @:coco
Viesrijk zouden ze wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
Het zou wel zeer rendabel zijn om een pizzeria in de straat van Lenny te openen
Te veel focus op een goede smaak om op de presentatie te lettenquote:
Morgen een balansdagje?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Nah, ik zie ze hem niet uitnodigen als analist bij de Belg.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we Makkelie nog zien dit WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |