Al besproken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Het GENOT kan beginnen
Ik ben trouwens in London bij de halve finale dus dat wordt wel leuk als Engeland doorgaat (maar ik juich alsnog voor Noorwegen)
Dit ter info.
Ook niet bij hun tegenstanders.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen rode broeken en geen rode sokken voor Noorwegen.
De bank van Feyenoord was sterker dan de bank van CLub Brugge ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe deed Club Brugge het tegen Feyenoord?
Op stap met je rokende buren?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Het GENOT kan beginnen
Ik ben trouwens in London bij de halve finale dus dat wordt wel leuk als Engeland doorgaat (maar ik juich alsnog voor Noorwegen)
Dit ter info.
kloptquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af wat er dan in zo'n koppie omgaat om er uit te stappen... kut demonen
Hij verschuilt zich echt hier achter.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De bank van Feyenoord was sterker dan de bank van CLub Brugge ja.
Laten we het wel gezellig houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Typische PSV voorzet.
Groetjes Manolev
Ziggygenot hier.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Kut KPN hapert weer als de ziekte. Helemaal klaar met die kut glasvezel van ze
Nee, daar ben ik mooi even vanafquote:
KPN Glasvezel Premium nemen @Zipportalquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Present.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef vul_maar_in het volgende:
Wil iedereen zich even bij de Belg melden zoals het een goed fokker betaamt?
Gewoon coax hier (geen flauwekulletjes met glasvezel)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Je kan likes ongedaan maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
kut, per ongeluk een post van Dombo geliket terwijl ik iemand wilde quoten
En Dombo maar denken dat er eindelijk iemand was die zijn posts leuk vindtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Ja ga weer terug denk ik. Alleen ellende met alles weer overzetten. Ben met alles (incl. telefoons) over naar KPNquote:
Je wou mij dus quoten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
Sow.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Dombo maar denken dat er eindelijk iemand was die zijn posts leuk vindt
Ik betaal premium, maar krijg rukquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KPN Glasvezel Premium nemen @:Zipportal
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK warenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij verschuilt zich echt hier achter.
Haha!
Precies, net zoals sportschoenen als je niet gaat sporten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee vind voetbalshirts als je niet aan het voetballen bent echt voor paupers
Ik heb dit WK echt mijn persoonlijk record aan likes verbroken!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Dombo maar denken dat er eindelijk iemand was die zijn posts leuk vindt
Ik ben geen monsterquote:
Bouw een tribune.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KPN Glasvezel Premium nemen @:Zipportal
Ik draag as we speak het Bob-Marley tributeshirt van Ajaxquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord dat niet had!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK waren
Blijf doneren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
@:Capuchon_jongen Wat is dit?
[ afbeelding ]
Hij geeft je er wel eentje als Kane scoort.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Ook als je Oranje aanmoedigt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die man heet Grueterquote:
Ben jij voor Club Brugge?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK waren
Vreemd wanneer had ik die abo cadeau gegeven?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |