Sow.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Dombo maar denken dat er eindelijk iemand was die zijn posts leuk vindt
Ik betaal premium, maar krijg rukquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KPN Glasvezel Premium nemen @:Zipportal
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK warenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij verschuilt zich echt hier achter.
Haha!
Precies, net zoals sportschoenen als je niet gaat sporten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee vind voetbalshirts als je niet aan het voetballen bent echt voor paupers
Ik heb dit WK echt mijn persoonlijk record aan likes verbroken!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Dombo maar denken dat er eindelijk iemand was die zijn posts leuk vindt
Ik ben geen monsterquote:
Bouw een tribune.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KPN Glasvezel Premium nemen @:Zipportal
Ik draag as we speak het Bob-Marley tributeshirt van Ajaxquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord dat niet had!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK waren
Blijf doneren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
@:Capuchon_jongen Wat is dit?
[ afbeelding ]
Hij geeft je er wel eentje als Kane scoort.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
Ook als je Oranje aanmoedigt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die man heet Grueterquote:
Ben jij voor Club Brugge?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mechele , Seys en Vanaken zijn drie grote steunpilaren van Club Brugge, niets voor niets dat ze mee naar het WK waren
Vreemd wanneer had ik die abo cadeau gegeven?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |