quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik google het wel even voor je, blijf jij maar lekker zitten
Dat was Charles Foster.quote:
Das een mooie uitdagingquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
@:Lenny77 zorgt dat @:ggmm 2x door het slotje heen post.
Kan niet wachten op het functioneringsgesprek na het WK.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten moderators @:capuchon_jongen en @:R-woud93 nu echt deze wedstrijd schieten?
Ja capu is er niet bijquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten moderators @:capuchon_jongen en @:R-woud93 nu echt deze wedstrijd schieten?
Jij bent die enige die slaagt met een DIKKE voldoende.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het functioneringsgesprek na het WK.
Mirakels bestaan nogquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je zat aan de goede kant van de streep in afgelopen topic.
Dit doet mij deugd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent die enige die slaagt met een DIKKE voldoende.
365 graden feedback genot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan niet wachten op het functioneringsgesprek na het WK.
Dacht flashenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon vaak knipogen.
GGMM is een verlegen jongen.
Dat had je juist. Niet naar Dombo luisteren.quote:
Slap hahahahaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welk slap excuus had hij nu weer.
Hij is zuur dat België eruit ligt en kan dus niet juichen voor de andere underdogs zoals Noorwegen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welk slap excuus had hij nu weer.
Och god dat had ik gelezen ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is zuur dat België eruit ligt en kan dus niet juichen voor de andere underdogs zoals Noorwegen.
Beetje zoals bij Nederland??quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is zuur dat België eruit ligt en kan dus niet juichen voor de andere underdogs zoals Noorwegen.
En niet te verstaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef VacaLoca het volgende:
Ik kan mij herinneren dat Kane vroeger beetje werd geridiculiseeerd. Houterig geloof ik vooral genoemd. Maar dus gewoon een van de beste spitsen.
WTF.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk, we zitten precies 50/50
[ afbeelding ]
GGMM is blijkbaar nooit slapquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij een GGMM kunnen beter even in call gaan!
Lafjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
Eeuwig zonde dat hij zo lang bij de losers van Spurs is blijven hangen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef VacaLoca het volgende:
Ik kan mij herinneren dat Kane vroeger beetje werd geridiculiseeerd. Houterig geloof ik vooral genoemd. Maar dus gewoon een van de beste spitsen.
Ow waar staat die?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk, we zitten precies 50/50
[ afbeelding ]
Nee net op tijdquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
hoefde je geen profiel aan te maken met belgisch telefoonnummer?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
het is Mikeytt net op tijd gelukt hoor
Dat Belgische commentaar is wel ff wennenn
[ afbeelding ]
Speler die 2 weken geleden nog op dit toernooi speeldequote:
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
het is Mikeytt net op tijd gelukt hoor
Dat Belgische commentaar is wel ff wennenn
[ afbeelding ]
In de OP van #1quote:
Eentje die niet meer tegen Hugo Broos kon wat volkomen begrijpelijk is.quote:
We kijken op de VRTquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo.. bijgewerktquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de OP van #1
Maar ik ben de moeilijkste niet. Hier:
[poll=10179]
Insgelijksquote:
Nee, gewoon VPN en dan in een incognitotabblad. In mijn normale venster kreeg ik die melding welquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoefde je geen profiel aan te maken met belgisch telefoonnummer?
Wiequote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die speler droeg rugnummer 23 net zoals Sterchele enkele jaren geleden van Club Brugge
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die speler droeg rugnummer 23 net zoals Sterchele enkele jaren geleden van Club Brugge
Hoe deed Club Brugge het tegen Feyenoord?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die roeiers gaan een potje schroeien dat het een naam heeft let maar op. 4-1quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef Coco het volgende:
Ik hoop op een knotsgekke voetbalshow met een hoofdrol voor Haaland.
Feyenoord heeft die Belgen weer even op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe deed Club Brugge het tegen Feyenoord?
Dit heb je nu al heel vaak gezegd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Het GENOT kan beginnen
Ik ben trouwens in London bij de halve finale dus dat wordt wel leuk als Engeland doorgaat (maar ik juich alsnog voor Noorwegen)
Dit ter info.
Dit heb je volgens mij al eerder gemeld ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:02 schreef GGMM het volgende:
Het GENOT kan beginnen
Ik ben trouwens in London bij de halve finale dus dat wordt wel leuk als Engeland doorgaat (maar ik juich alsnog voor Noorwegen)
Dit ter info.
De kracht van herhaling.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb je nu al heel vaak gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |