Ik was van plan die aan Mex te geven ik vind het wel heel lief dat hij al die topics heeft geopend en zoveel moeite erin gestopt heeftquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga zeker een Fok! WK-award winnen als het WK klaar is
Dat klopt wel, maar ik wil altijd nog een keer een pizza-oven kopen.quote:
Een NWS mod dat is het moeilijkste taak dat een blauwe hier kan vervullenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uurtje geleden
Je hebt de ontgroening gemist
ZE zijn volgens mij gebakken ofzo, maar ik zag een zakje beef jerky liggen, dus het is dat geworden i.p.v. zeewierquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gedroogde of die natte knapperige?
Maar ik kan best een andere award winnen!!! Er is ook niet maar 1 Oscar!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was van plan die aan Mex te geven ik vind het wel heel lief dat hij al die topics heeft geopend en zoveel moeite erin gestopt heeft
Maar jij bent een mooie 2e!
landenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Matig WK. Met 128 clubs wordt het vast beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Clubs?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Dat is een nieuwe opzetquote:
Dan duurt het nog langer dan het WK darts.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Misschien eerst starten met 64. Maar ik wil als voorwaarde dat 50% van die landen van de UEFA komen dan verlaag je niet echt in kwaliteitquote:
Dat lijkt mij ook wel watquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar ik wil altijd nog een keer een pizza-oven kopen.
Eigenlijk verdienen alleen mensen die op z’n minst Colombia-Zwitserland hebben uitgezeten een award.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was van plan die aan Mex te geven ik vind het wel heel lief dat hij al die topics heeft geopend en zoveel moeite erin gestopt heeft
Maar jij bent een mooie 2e!
Je hebt een like ontvangen van gianni_infantino.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |