Niet mee eens, de VAR maakt het spel wel degelijk eerlijker. Maar het kan niet dat het zo lang duurt. Ik ben echt benieuwd naar de daadwerkelijke reden of motivatie waarom dit zo lang duurt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen met de VAR.
Bedakt Mbappiequote:
Nou, nee. Alleen moeten ze het gewoon anders doen, bijvoorbeeld teams een challenge geven (gelijk = houden, geen gelijk = kwijt), en de VAR gewoon laten beslissen. Ben je ook klaar met die onzin dat de VAR eerst uitgebreid gaat kijken....om te bepalen of de scheidsrechter moet gaan kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen met de VAR.
VAR is er voor de favorietenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet mee eens, de VAR maakt het spel wel degelijk eerlijker. Maar het kan niet dat het zo lang duurt. Ik ben echt benieuwd naar de daadwerkelijke reden of motivatie waarom dit zo lang duurt.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Ik ben nog steeds PISWOEST. Wanneer stopt dit geklooi nou eens? Tegen Paraguay ging het ook maar net goed met die dwaas.
Absoluut niet. Maar of ze winnen of verliezen maakt niet uit, want rellen doen de 'supporters" toch wel na afloop.quote:
Ja stomquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Ik ben nog steeds PISWOEST. Wanneer stopt dit geklooi nou eens? Tegen Paraguay ging het ook maar net goed met die dwaas.
Ik ben oudquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit is posten op topnivo Lenny beetje bijbenen aub.
Welkomquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Als coach zou ik echt zoiets hebben van "Je neemt maar een fatsoenlijke aanloop en schiet hard in, elke gek die dit gestotter nog probeert flikker ik er twee wedstrijden naast."
Rochefort is wel smerig duur jammer genoeg. Misschien dat ik voor morgen Zuurbier op de kop tik.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zwaar blond: Chouffe, Kwak, Delirium
Dubbel: Westmalle
Tripel: Westmalle (als je van klassiek houdt), Karmeliet (als je van zoet/koolzuur houdt), LeFort (tussenin)
Quadruppel: La Trappe Quadruppel, Rochefort
Barleywine: Grand Prestige
Klassiek IPA: Elvis Juice
NEIPA: Hazy Jane
Irish Stout: Guinness
Weizen: Weihenstephaner
Wit: La Trappe Wit
Zuur: Duchesse
Hier mijn standaard AH-lijstje (waar je niet 3+ euro voor betaalt), kies vooral iets waar je zin in hebt
Kloptquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er was toch nog zo'n toernooi dat ontzettend veel penalty's werden gemist, was dat EK'21 of WK'22?
Vervelend pleuris volk, daaromquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja stom
Maar waarom zou je woest worden om Frankrijk
Heb jij een Franse connectie?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Wacht maar tot het laatste fluitsignaal als Nederland eindelijk het WK wint, topics vol binnen een minuut.quote:
Niet echt maar die kan altijd onverwacht een gaatje vinden en m er ongevraagd in jassenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tot dusver niet Hakimi z'n wedstrijd hè?
Ja, maar als ze verliezen heb je dat gedonder nog maar één keer. Als ze winnen krijg je dit vandaag en 14 juli weer.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar of ze winnen of verliezen maakt niet uit, want rellen doen de 'supporters" toch wel na afloop.
Dan heeft Danny Roodbol het licht al uitgedaan hier.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wacht maar tot het laatste fluitsignaal als Nederland eindelijk het WK wint, topics vol binnen een minuut.
Oke ik ga even zitten wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wacht maar tot het laatste fluitsignaal als Nederland eindelijk het WK wint, topics vol binnen een minuut.
denk je dat fok het volgende wk haalt?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kennen jullie in België ook de uitdrukking op een oude fiets moet je het lerenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar of ze winnen of verliezen maakt niet uit, want rellen doen de 'supporters" toch wel na afloop.
Hequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef Viesdik het volgende:
Marokko lijkt op mij heel nadenken te voetballen, ook niet angstig.
Ze hebben volgens mij zoiets van, kom maar Frankrijk, ons moment komt toch wel.
Vraag mij af hoe dat ooit zal gebeuren?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als speciaalbieren drinken een sport was geweest, had ik op het WK gestaanquote:
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kennen jullie in België ook de uitdrukking op een oude fiets moet je het leren
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb jij een Franse connectie?
Bekijk deze YouTube-video
Gebruik jij ook zo'n app om bieren af te vinken waar je geweest bent?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als speciaalbieren drinken een sport was geweest, had ik op het WK gestaan
Welkomquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Minuut 35' capuchon_jongen komt er in in de plaats van (vul zelf in)
Hallo, je wil toch ook dat wij nu Belgen supporten?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe dat ooit zal gebeuren?
Yup, ze houden Marokko veel te lang in levenquote:
Slecht ingeschoten vooralquote:
Oke Louis van Gaalquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef Gretzl het volgende:
Marokko probeert iets te veel zelf aan te vallen. Niet verstandig. Gewoon wachten op die late counterkans, ook al komt die pas in minuut 120.
DIAZZZquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef Caland het volgende:
Heeft Marokko eigenlijk wel aanvallers op het veld staan
Voor ¤3.60 nog steeds een uitstekend bier. Zeker aangezien je voor de gemiddelde imperial stout het drievoudige betaalt, en vaak geniet ik daar niet écht meer van.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rochefort is wel smerig duur jammer genoeg. Misschien dat ik voor morgen Zuurbier op de kop tik.
Is het leuk om eruit te zien als een darter?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als speciaalbieren drinken een sport was geweest, had ik op het WK gestaan
Alleen uithalersquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef Caland het volgende:
Heeft Marokko eigenlijk wel aanvallers op het veld staan
Gisteren geen match, dan nu 35 minuten te laat. Het WK leeft niet meer zo bij jou?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Minuut 35' capuchon_jongen komt er in in de plaats van (vul zelf in)
Mokervetquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben net uit eten geweest en heb me viesdik volgevreten.
je hoeft niet per se mijn buurman te zijn om te roken dat kan je nu ook zelf doenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou buurman wasHadden leuke avonden geworden genot
Jouquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld speelt geen rolquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de Marokkanen geleerd moeten hebben van 2022. En hun coaches hebben toch ook wel gezien hoe je Frankrijk niet moet bestrijden (Zweden) en juist wel (Paraguay)?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ze houden Marokko veel te lang in leven
Ik ben tegen pedofilie.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar zie ik echt geen enkele aanleiding toe behalve dan dat Frankrijk niet effectief isquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef Viesdik het volgende:
Ik voel dat Marokko gaat winnen
maar het zal wel niet
chevy probeert ietsquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Neymar kon tenminste nog scoren met kutaanloop
Hij is duidelijk beter dan Mbappe!
Als ik er qua postuur uit zie als een darter zou ik Bradley Brooks of Wessel Nijman zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het leuk om eruit te zien als een darter?
Nu zet ik deze even op:quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ik heb dibs op Lindsay *quote:
Ja klopt en dat zou ik bij jullie ook doen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hallo, je wil toch ook dat wij nu Belgen supporten?
Oh niet vanwege dat. Je lijkt mij een vervelende buurman dus als buurman had ik daar heeeeeeel snel een einde aan gemaakt. Stukje terroriserenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
je hoeft niet per se mijn buurman te zijn om te roken dat kan je nu ook zelf doen
Bekijk deze YouTube-videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Speciaal voor een specifieke user in dit topicquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef silverhill het volgende:
Het lijkt dat iemand in het publiek, net rechts van de middellijn, een vlag van Mongolië vast heeft.
Akkoordquote:
Makkelie heeft al een tijdje niet gefloten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja klopt en dat zou ik bij jullie ook doen.
Maar dit WK zit dat er niet meer in
Oh geen idee wie dat zijn johquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik er qua postuur uit zie als een darter zou ik Bradley Brooks of Wessel Nijman zijn
Per ongeluk in eigen doel kan ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Het zou wel grappig zijn als Marokko per ongeluk scoort.
Maar dan zullen ze wel een kans moeten creëren
Oh nee dat valt wel mee hoorquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh niet vanwege dat. Je lijkt mij een vervelende buurman dus als buurman had ik daar heeeeeeel snel een einde aan gemaakt. Stukje terroriseren
Daar had Frankrijk bijna voor gezorgtquote:
Och hou op zeurpietquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee dat valt wel mee hoor
Daarnaast denk ik niet dat je het van mij wint met vervelend doen
Dit kan ik mij niet voorstellenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
gezorgtquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar had Frankrijk bijna voor gezorgt
Jou acht ik nog rationeel, dit ga je verliezen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou , je bent er hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar had Frankrijk bijna voor gezorgt
DOOR JE HEENquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
LEEF ALS EEN ZIGENEUR
LACH ALS EEN CLOWN
Huh? Dan gaat Frankrijk juist meer hangen en Marokko kan niks voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef hhh38 het volgende:
Frankrijk moet scoren om deze wedstrijd een beetje leuk te maken.
Liever te dik in de kist...quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Spaar geen centen maar mooie momenten!
Geloof mij nou maar van wel. Er is een reden dat we nu vrijstaand wonenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
"En het is uitgewezen door het Pieter Baan centrum..."quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
LEEF ALS EEN ZIGENEUR
LACH ALS EEN CLOWN
Mart Hoogkamer god. Binnenkort naar zijn openlucht concertquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Spaar geen centen maar mooie momenten!
Wat zijn je tactieken? Gewoon vol op de neus?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben jij dus verhuisd/weggejaagd, niet de mensen naast je.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar van wel. Er is een reden dat we nu vrijstaand wonenWe steken gewoon je voordeur in de fik Gradje
Stukje Kofsgip.quote:
In zo'n villawijk? Als project van de gemeente?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar van wel. Er is een reden dat we nu vrijstaand wonenWe steken gewoon je voordeur in de fik Gradje
Het dak is er al af?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer god. Binnenkort naar zijn openlucht concert
Hekel hebben aan mensen is een hele ongezonde levensstijl en raad ik bij deze dus afquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef Viesdik het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet aan wie ik een grotere hekel heb, Fransen of Marokkanen.. denk toch Fransen
Nee heb verhuisdrang allen. Al 5 x laatste 8 jaarquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben jij dus verhuisd/weggejaagd, niet de mensen naast je.
Dat dacht ik al
Verschuil je gewoon achter Vlaamsquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste tijd ben ik niet meer zo scherp wat DT spelling betreft. Tijd voor een opfrissingscursus
ze spelen best okquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Marokko werkt niet aan het zelfvertrouwen.
Je blijft van deze hit af.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"En het is uitgewezen door het Pieter Baan centrum..."
Iets minder doen ivm viesdun. Stukje ongezondquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanavond nog het atletiekbaantje kapot geramd
Marokko speelt beter dan Nederland toen. Wat vooral iets zegt over Nederland toen.quote:
Ik ben benieuwd naar de smaak.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Het is bijna rust
Dat is voor mij het moment dat ik thee zal gaan zetten.
*bij dezenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hekel hebben aan mensen is een hele ongezonde levensstijl en raad ik bij deze dus af
Genieten maat!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer god. Binnenkort naar zijn openlucht concert
https://www.google.com/se(...)vid:vonSHBfU6ns,st:0quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nederland heeft er echt heel weinig van gebakken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marokko speelt beter dan Nederland toen. Wat vooral iets zegt over Nederland toen.
Ik heb nu nog geen keuze gemaakt, dat doe ik pas als ik de thee-trommel opendoequote:
Toch niet van die walgelijke Marokkaanse thee?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Het is bijna rust
Dat is voor mij het moment dat ik thee zal gaan zetten.
Pics van je thee-trommel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen keuze gemaakt, dat doe ik pas als ik de thee-trommel opendoe
Maar ik kom hier zeker op terug
Johquote:
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef Gretzl het volgende:
"Dan duurt de rust langer dan een kwartier, omdat er een moppie gezongen moet worden."
- A. Avsaroglu, 2026
Doe je de verschillende smaken ook altijd in dezelfde vakjes?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen keuze gemaakt, dat doe ik pas als ik de thee-trommel opendoe
Maar ik kom hier zeker op terug
quote:Een theetrommel is een bewaarblik of opbergdoos speciaal ontworpen om thee in te bewaren. Het beschermt de theeblaadjes of theezakjes optimaal tegen licht, vocht en sterke geuren, waardoor de kwaliteit en smaak van de thee tot wel een jaar lang behouden blijven
Slaap lekkerquote:
Ik was allang vergeten dat die hebben meegedaan aan dit WK.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland heeft er echt heel weinig van gebakken.
Wat is je favoriete thee smaak?quote:
Lekker maatquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kankeren gewoon alle ramen van zijn woonwagen eruit.
Ik las thee-rommel.quote:
Ik heb geen vakjes het is gewoon een grote busquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe je de verschillende smaken ook altijd in dezelfde vakjes?
Oh dat wist ik niet eens, zonder Flemming?quote:
@domboquote:Like Alert
09-07-2026 @ 22:44:07
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Donderdag 9 juli 22:00] Frankrijk - Marokko #4"
Misschien mystery guest geen idquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens, zonder Flemming?
Tijd voor de verdiende 0-1.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Marokko heef 0 schoten, 0,0 xG en 1 balcontact in de zestien van Frankrijk. Ter info.
GROOTquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat het verschil in fysiek tamelijk groot is
Kan je ook de Nederlandse statistieken erbij pakken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Marokko heef 0 schoten, 0,0 xG en 1 balcontact in de zestien van Frankrijk. Ter info.
Een grabbelton dat het iedere keer een verrassing is wat je krijgt?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen vakjes het is gewoon een grote bus
1 goal is nog steeds genoeg. Kan elk moment vallen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Heyquote:
Dat zijn Paraguay getallen. maar die gaven nog weinig weg.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Hang je er vaak je zak in?quote:
Topfitte Hulks die Fransen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat het verschil in fysiek tamelijk groot is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Deze wedstrijd heeft meer geweld nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Marokkaanse coach zal straks voetbalafbreker Amrabat wel brengen.
Nee, wel een Berninger-petquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben jullie ook een New York Yankees pet?
Omdat ze er eerst een filter overheen moeten gooienquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef Viesdik het volgende:
Het valt me trouwens op dat wat het stadion te zien krijgt, mensen thuis 1 minuut later te zien krijgen
Ik ging hier een vulgair antwoord opgeven. Maar ik ben WK mod en heb een voorbeeldfunctiequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zolang het geen aftrekpost is, is er niks aan de hand.
Let op dat ze een nieuw bankrekeningnummer hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, ik moet de belastingdienst nog betalen.
Bayern heeft die CAM positie ook al enorm goed bezet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bayern heeft een kat in de zak gekocht
(@:lenny77 dat betekent dat het een miskoop is)
Maar het is geen hydratatiebreak.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tijd om even te hydrateren met een witte wijn.
Saibari genotquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef Badada het volgende:
[..]
Marokkaantjes hebben altijs een tenger postuur.
Dat zeggen ze hier ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De beslissende penalty's net zo nemen als tegen Spanje op het vorige WK en weten dat je doelman toch wel weer gaat excelleren is op zich ook genoegquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1 goal is nog steeds genoeg. Kan elk moment vallen.
Pech voor jouquote:
Ben jij het, Co?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, ik moet de belastingdienst nog betalen.
Hoffenheim ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
klopt.. dat denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze er eerst een filter overheen moeten gooien
Nou nou nou.quote:
Oh ik wist niet dat jullie Saibari zo goed volgdequote:
Wist jij dat Ideal, Wero gaat worden!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let op dat ze een nieuw bankrekeningnummer hebben
Ik heb kokosthee.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik drink gemberthee.
NEE KUT JE DRINKT WARM WATER MET EEN SCHIJF GEMBER ERIN.
Nee je eet ook alleen de kaas gekkiequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Heb last van het eten. Had die kaasplank niet moeten nemen
Of alleen de kaasquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Planken eten is in het algemeen geen goed iee.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Hoe sneller deze bagger helft voorbij is hoe beter.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar 5' extra tijd? Die penalty nemen duurde al 5 minuten lol
Viespeuk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Hout is niet gezond!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Als je de plank zelf opgegeten hebt verklaart dat natuurlijk wel een hoopquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Scorebord journalistiek. Zolang het 0-0 is heb je helemaal niks aan deze statistieken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ben alleen op Google aan het volgen, dus maakte me even zorgen, maar blijkbaar speelt Frankrijk extreem veel beter gelukkig
[ afbeelding ]
reeds besproken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of alleen de kaas
Ik ben in vorm vandaag haha
Al besprokenquote:
Leuk, maar wij zijn hier naar het voetbal aan het kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef Viesdik het volgende:
beetje aan elkaar trekken als een stel ruknichten
Met 4 schoten heb je wel meer kans dan 0.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Zolang het 0-0 is heb je helemaal niks aan deze statistieken.
Je hebt maar 1 kans nodig om te scoren.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo'n post iemand is fel tegen Frankrijk maar nog meer tegen Marokkanenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:50 schreef BennieButtfuck het volgende:
Schijt Fransen, maak die Marokkanen af.
Wij doen bij de wok oesters achterover tikken. Kijken wie het eerst diarree krijgt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wij doen bij de wok oesters achterover tikken. Kijken wie het eerst diarree krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |