Ja stomquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Ik ben nog steeds PISWOEST. Wanneer stopt dit geklooi nou eens? Tegen Paraguay ging het ook maar net goed met die dwaas.
Ik ben oudquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit is posten op topnivo Lenny beetje bijbenen aub.
Welkomquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Ik ben nog steeds PISWOEST. Wanneer stopt dit geklooi nou eens? Tegen Paraguay ging het ook maar net goed met die dwaas.
Als coach zou ik echt zoiets hebben van "Je neemt maar een fatsoenlijke aanloop en schiet hard in, elke gek die dit gestotter nog probeert flikker ik er twee wedstrijden naast."
Rochefort is wel smerig duur jammer genoeg. Misschien dat ik voor morgen Zuurbier op de kop tik.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zwaar blond: Chouffe, Kwak, Delirium
Dubbel: Westmalle
Tripel: Westmalle (als je van klassiek houdt), Karmeliet (als je van zoet/koolzuur houdt), LeFort (tussenin)
Quadruppel: La Trappe Quadruppel, Rochefort
Barleywine: Grand Prestige
Klassiek IPA: Elvis Juice
NEIPA: Hazy Jane
Irish Stout: Guinness
Weizen: Weihenstephaner
Wit: La Trappe Wit
Zuur: Duchesse
Hier mijn standaard AH-lijstje (waar je niet 3+ euro voor betaalt), kies vooral iets waar je zin in hebt
Kloptquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er was toch nog zo'n toernooi dat ontzettend veel penalty's werden gemist, was dat EK'21 of WK'22?
Vervelend pleuris volk, daaromquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja stom
Maar waarom zou je woest worden om Frankrijk
Heb jij een Franse connectie?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Wacht maar tot het laatste fluitsignaal als Nederland eindelijk het WK wint, topics vol binnen een minuut.quote:
Niet echt maar die kan altijd onverwacht een gaatje vinden en m er ongevraagd in jassenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tot dusver niet Hakimi z'n wedstrijd hè?
Ja, maar als ze verliezen heb je dat gedonder nog maar één keer. Als ze winnen krijg je dit vandaag en 14 juli weer.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar of ze winnen of verliezen maakt niet uit, want rellen doen de 'supporters" toch wel na afloop.
Dan heeft Danny Roodbol het licht al uitgedaan hier.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wacht maar tot het laatste fluitsignaal als Nederland eindelijk het WK wint, topics vol binnen een minuut.
Oke ik ga even zitten wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wacht maar tot het laatste fluitsignaal als Nederland eindelijk het WK wint, topics vol binnen een minuut.
denk je dat fok het volgende wk haalt?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Kennen jullie in België ook de uitdrukking op een oude fiets moet je het lerenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar of ze winnen of verliezen maakt niet uit, want rellen doen de 'supporters" toch wel na afloop.
Hequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef Viesdik het volgende:
Marokko lijkt op mij heel nadenken te voetballen, ook niet angstig.
Ze hebben volgens mij zoiets van, kom maar Frankrijk, ons moment komt toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |