Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef Gretzl het volgende:
"Dan duurt de rust langer dan een kwartier, omdat er een moppie gezongen moet worden."
- A. Avsaroglu, 2026
Doe je de verschillende smaken ook altijd in dezelfde vakjes?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen keuze gemaakt, dat doe ik pas als ik de thee-trommel opendoe
Maar ik kom hier zeker op terug
quote:Een theetrommel is een bewaarblik of opbergdoos speciaal ontworpen om thee in te bewaren. Het beschermt de theeblaadjes of theezakjes optimaal tegen licht, vocht en sterke geuren, waardoor de kwaliteit en smaak van de thee tot wel een jaar lang behouden blijven
Slaap lekkerquote:
Ik was allang vergeten dat die hebben meegedaan aan dit WK.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland heeft er echt heel weinig van gebakken.
Wat is je favoriete thee smaak?quote:
Lekker maatquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kankeren gewoon alle ramen van zijn woonwagen eruit.
Ik las thee-rommel.quote:
Ik heb geen vakjes het is gewoon een grote busquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe je de verschillende smaken ook altijd in dezelfde vakjes?
Oh dat wist ik niet eens, zonder Flemming?quote:
@domboquote:Like Alert
09-07-2026 @ 22:44:07
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Donderdag 9 juli 22:00] Frankrijk - Marokko #4"
Misschien mystery guest geen idquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens, zonder Flemming?
Tijd voor de verdiende 0-1.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Marokko heef 0 schoten, 0,0 xG en 1 balcontact in de zestien van Frankrijk. Ter info.
GROOTquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat het verschil in fysiek tamelijk groot is
Kan je ook de Nederlandse statistieken erbij pakken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef Slobeend het volgende:
Marokko heef 0 schoten, 0,0 xG en 1 balcontact in de zestien van Frankrijk. Ter info.
Een grabbelton dat het iedere keer een verrassing is wat je krijgt?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen vakjes het is gewoon een grote bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |