Verschuil je gewoon achter Vlaamsquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laatste tijd ben ik niet meer zo scherp wat DT spelling betreft. Tijd voor een opfrissingscursus
ze spelen best okquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Marokko werkt niet aan het zelfvertrouwen.
Je blijft van deze hit af.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"En het is uitgewezen door het Pieter Baan centrum..."
Iets minder doen ivm viesdun. Stukje ongezondquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanavond nog het atletiekbaantje kapot geramd
Marokko speelt beter dan Nederland toen. Wat vooral iets zegt over Nederland toen.quote:
Ik ben benieuwd naar de smaak.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Het is bijna rust
Dat is voor mij het moment dat ik thee zal gaan zetten.
*bij dezenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hekel hebben aan mensen is een hele ongezonde levensstijl en raad ik bij deze dus af
Genieten maat!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer god. Binnenkort naar zijn openlucht concert
https://www.google.com/se(...)vid:vonSHBfU6ns,st:0quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb jij een Franse connectie?
Bekijk deze YouTube-video
Nederland heeft er echt heel weinig van gebakken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marokko speelt beter dan Nederland toen. Wat vooral iets zegt over Nederland toen.
Ik heb nu nog geen keuze gemaakt, dat doe ik pas als ik de thee-trommel opendoequote:
Toch niet van die walgelijke Marokkaanse thee?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Het is bijna rust
Dat is voor mij het moment dat ik thee zal gaan zetten.
Pics van je thee-trommel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen keuze gemaakt, dat doe ik pas als ik de thee-trommel opendoe
Maar ik kom hier zeker op terug
Johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |