Pech voor jouquote:
Ben jij het, Co?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, ik moet de belastingdienst nog betalen.
Hoffenheim ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bayern heeft een kat in de zak gekocht
(@:lenny77 dat betekent dat het een miskoop is)
klopt.. dat denk ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ze er eerst een filter overheen moeten gooien
Nou nou nou.quote:
Oh ik wist niet dat jullie Saibari zo goed volgdequote:
Wist jij dat Ideal, Wero gaat worden!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let op dat ze een nieuw bankrekeningnummer hebben
Ik heb kokosthee.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik drink gemberthee.
NEE KUT JE DRINKT WARM WATER MET EEN SCHIJF GEMBER ERIN.
Nee je eet ook alleen de kaas gekkiequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Heb last van het eten. Had die kaasplank niet moeten nemen
Of alleen de kaasquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Planken eten is in het algemeen geen goed iee.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Hoe sneller deze bagger helft voorbij is hoe beter.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar 5' extra tijd? Die penalty nemen duurde al 5 minuten lol
Viespeuk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Hout is niet gezond!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Als je de plank zelf opgegeten hebt verklaart dat natuurlijk wel een hoopquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
Scorebord journalistiek. Zolang het 0-0 is heb je helemaal niks aan deze statistieken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
Ben alleen op Google aan het volgen, dus maakte me even zorgen, maar blijkbaar speelt Frankrijk extreem veel beter gelukkig
[ afbeelding ]
reeds besproken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of alleen de kaas
Ik ben in vorm vandaag haha
Al besprokenquote:
Leuk, maar wij zijn hier naar het voetbal aan het kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef Viesdik het volgende:
beetje aan elkaar trekken als een stel ruknichten
Met 4 schoten heb je wel meer kans dan 0.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Zolang het 0-0 is heb je helemaal niks aan deze statistieken.
Je hebt maar 1 kans nodig om te scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |