Vraag mij af hoe dat ooit zal gebeuren?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wacht maar tot het laatste fluitsignaal als Nederland eindelijk het WK wint, topics vol binnen een minuut.
Als speciaalbieren drinken een sport was geweest, had ik op het WK gestaanquote:
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kennen jullie in België ook de uitdrukking op een oude fiets moet je het leren
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb jij een Franse connectie?
Bekijk deze YouTube-video
Gebruik jij ook zo'n app om bieren af te vinken waar je geweest bent?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als speciaalbieren drinken een sport was geweest, had ik op het WK gestaan
Welkomquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Minuut 35' capuchon_jongen komt er in in de plaats van (vul zelf in)
Hallo, je wil toch ook dat wij nu Belgen supporten?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe dat ooit zal gebeuren?
Yup, ze houden Marokko veel te lang in levenquote:
Slecht ingeschoten vooralquote:
Oke Louis van Gaalquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef Gretzl het volgende:
Marokko probeert iets te veel zelf aan te vallen. Niet verstandig. Gewoon wachten op die late counterkans, ook al komt die pas in minuut 120.
DIAZZZquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef Caland het volgende:
Heeft Marokko eigenlijk wel aanvallers op het veld staan
Voor ¤3.60 nog steeds een uitstekend bier. Zeker aangezien je voor de gemiddelde imperial stout het drievoudige betaalt, en vaak geniet ik daar niet écht meer van.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rochefort is wel smerig duur jammer genoeg. Misschien dat ik voor morgen Zuurbier op de kop tik.
Is het leuk om eruit te zien als een darter?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als speciaalbieren drinken een sport was geweest, had ik op het WK gestaan
Alleen uithalersquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef Caland het volgende:
Heeft Marokko eigenlijk wel aanvallers op het veld staan
Gisteren geen match, dan nu 35 minuten te laat. Het WK leeft niet meer zo bij jou?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Minuut 35' capuchon_jongen komt er in in de plaats van (vul zelf in)
Mokervetquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben net uit eten geweest en heb me viesdik volgevreten.
je hoeft niet per se mijn buurman te zijn om te roken dat kan je nu ook zelf doenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou buurman wasHadden leuke avonden geworden genot
Jouquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld speelt geen rolquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de Marokkanen geleerd moeten hebben van 2022. En hun coaches hebben toch ook wel gezien hoe je Frankrijk niet moet bestrijden (Zweden) en juist wel (Paraguay)?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ze houden Marokko veel te lang in leven
Ik ben tegen pedofilie.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar zie ik echt geen enkele aanleiding toe behalve dan dat Frankrijk niet effectief isquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:37 schreef Viesdik het volgende:
Ik voel dat Marokko gaat winnen
maar het zal wel niet
chevy probeert ietsquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Neymar kon tenminste nog scoren met kutaanloop
Hij is duidelijk beter dan Mbappe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |