quote:
Ketchup is gemaakt van tomaten en dus gezond.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:38 schreef vul_maar_in het volgende:
En is dat ketchup?
Wat ben je ook een enorme Belg af en toe.
ik vind een bakje appelcompote met kaneel als toetje wel lekker maar niet samen met wat andersquote:
Frikadellen eet je met CURRY (en uitjes)quote:Op maandag 6 juli 2026 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ketchup is gemaakt van tomaten en dus gezond.
Er gaat niets boven curry!quote:
Iemand moet de taken van @Lenny77 waarnemen nu ze er niet isquote:
In Friesland eet men dat met Mayo en ketchupquote:Op maandag 6 juli 2026 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Frikadellen eet je met CURRY (en uitjes)
Echte man draagt rozequote:Op maandag 6 juli 2026 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben ze allemaal roze schoentjes :/
Gayyyy
Maximale exposure.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben ze allemaal roze schoentjes :/
Gayyyy
Niet. in de snackbar waar ik gewerkt heb vroeger en dorpskroeg verreweg het meeste curry mayo.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Friesland eet men dat met Mayo en ketchup
Klopt dit?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat hebben ze jou als Belg misschien wijs weten te maken.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al gezegd?quote:
Mazzelpik…quote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar 3 op mijn vriendin heeft mijn laatste frikandel
Hier eten ze frikandel met mayo, curry, uitjes EN satesausquote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@Poepz0rquote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou ga je te ver.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier eten ze frikandel met mayo, curry, uitjes EN satesaus
Veel plezierquote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen moeilijke woorden gebruiken svp. Dalijk krijgt hij nog een TIA van het nadenken wat het betekentquote:
Snackbar Montana in Leeuwarden welquote:
beetje niveau Xavi Simonsquote:Op maandag 6 juli 2026 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo bijster onder de indruk van dat joch Lamal.
Ik vind satesaus gewoon smerig.quote:
Die denkt een soort Messi te gaan worden. Tegen dat hij 26 horen we hem niet meerquote:Op maandag 6 juli 2026 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Yamine Lamal?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Met die smerige gewoontes van hem is het aftellen tot allerlei gezondheidsklachten.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken svp. Dalijk krijgt hij nog een TIA van het nadenken wat het betekent
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van jou?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
man man man, Ronaldo scoort toch niet.
De eerstvolgende zonder abo in dit topic krijgt een abo cadeau
iets van een andere zin typen wat in je gedachten was.quote:
@Calandquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
man man man, Ronaldo scoort toch niet.
De eerstvolgende zonder abo in dit topic krijgt een abo cadeau
Bearnaisesausquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Felagund het volgende:
Je hebt toch ook heel veel vreemde sauzen in Belgie buiten Ketchup en Mayo? @:Capuchon_jongen
Bickysaus of zoietsquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Felagund het volgende:
Je hebt toch ook heel veel vreemde sauzen in Belgie buiten Ketchup en Mayo? @:Capuchon_jongen
Wat ga je in de rust doen?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we maar snel gaan rusten.
jaquote:
Als jij eens een haxballserver start haxballquote:
Dat is lief! Merci.quote:
knoflooksaus, zoete knoflooksaus, zure knoflooksaus, extra zure knoflooksaus, knoflooksaus met wat kerrie etc etc.quote:
Vind je het gek, met ketchupquote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De frituurpan aanslingeren was geen goed plan. Vond het eigenlijk niet zo lekker
picklesquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Felagund het volgende:
Mede vaatwasser uitruimer.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De vaatwasser uitruimen en de container naar de weg brengen!!
Misschien kun je volgende keer wel naar mij luisteren.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De frituurpan aanslingeren was geen goed plan. Vond het eigenlijk niet zo lekker
Dit moet bij mij nog gebeurenquote:
Nahquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die denkt een soort Messi te gaan worden. Tegen dat hij 26 horen we hem niet meer
Maar ik heb nu goesting in frikadellen lulhannes.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je gaat het zelf toch ook doenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je volgende keer wel naar mij luisteren.
doet je vriendin dat nietquote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De vaatwasser uitruimen en de container naar de weg brengen!!
Extra zure knoflooksaus heb ik ook wel eens gehad. Toen heb ik de fles maar weggegooid en een andere opengemaakt die nog niet zuur was.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
knoflooksaus, zoete knoflooksaus, zure knoflooksaus, extra zure knoflooksaus, knoflooksaus met wat kerrie etc etc.
óhquote:
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben wij ook onder andere naam
België heeft samurai saus. Heet bij ons samba saus
Staat gewoon op het fritkot bord gekrijtquote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Extra zure knoflooksaus heb ik ook wel eens gehad. Toen heb ik de fles maar weggegooid en een andere opengemaakt die nog niet zuur was.
Als ik ooit een keer in de streek ben ga ik er heen.quote:
Mijn enters zij weg wtfquote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef Coco het volgende:
Ik vind het een onoverzichtelijke topic pointer.
Kaasstengels zijn hier tegenwoordig heel populair.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vlammetjes zijn de meest overrated snacks ooit.
er vanuit gaande dat we bamihappen en nasiballen bij voorbaat al uitsluiten.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vlammetjes zijn de meest overrated snacks ooit.
kun je in plaats van abo's niet gewoon aan stichting kat in nood doneren?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik ooit een keer in de streek ben ga ik er heen.
@benjiquote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je in plaats van abo's niet gewoon aan stichting kat in nood doneren?
Dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben wij ook onder andere naam
België heeft samurai saus. Heet bij ons samba saus
Geen militairen?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik eet eigenlijk alleen burgers als snack.
In mijn vakantie maar weer eens doen
quote:
quote:Like Alert
06-07-2026 @ 21:51:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 6 juli 21:00] Portugal - Spanje #3"
Dat ziet er uit als een homofiele frikandelquote:
Dat heb ik vanavond opquote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bloemkool is heerlijk, daar kan je alle kanten mee op
Volgens Nijmegenaren een must-try als je een keer in Nijmegen bent. Zal ik dus toch eens een keer wagenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit 3 dagen lopen opboeren. Doe het niet.
Ik ben er geraaktquote:Op maandag 6 juli 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand moet de taken van @:lenny77 waarnemen nu ze er niet is
Alle Nijmegenaren zijn ook homofiel.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een homofiele frikandel
Slaap lekker maatquote:
Er waren klachten.quote:
Wat heb je geraaktquote:
quote:
Die discodel lijkt mij echt smerig.quote:
en gewoon nagedaan van de verradersquote:Op maandag 6 juli 2026 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat denken jullie, wil de NPO graag dat nieuwe programma 'Wolven' pushen?
Iedere commercial break.
Welkom op VRT Sporza (De Belg in de Nederlandse volksmond)quote:Op maandag 6 juli 2026 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat denken jullie, wil de NPO graag dat nieuwe programma 'Wolven' pushen?
Iedere commercial break.
Vroeger kon je nog wat met een discodel, maar dat was niet zoiets.quote:
Leuk dat je er bent!quote:
Heb ze erger gezien.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind dit een saaie wedstrijd. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Niet smeriger dan een tentsletquote:
Weet je wie ook snel is?quote:
Kleine nuance dat ik de belg niet in mijn mond neem.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welkom op VRT Sporza (De Belg in de Nederlandse volksmond)
Heb er een voor je. Lul al zeven dagen niet gewassen allenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kaasstengels zijn hier tegenwoordig heel populair.
Ik woon op een kwartier van de grens, Sporza is m'n homeboy dit WK.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk dit is weer de humor die we van je gewend zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb er een voor je. Lul al zeven dagen niet gewassen allen
Mocht ik ooit een beroerte krijgen dan zal ik het accepteren maar ga het niet actief opzoeken. Met hun dialect.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede keuze. De finale zal trouwens op den Italiaan zijn voor mij.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik woon op een kwartier van de grens, Sporza is m'n homeboy dit WK.
Benieuwd naar de opstelling van de Rode Duivels straks. Arnaud de Lie laatste man?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd leuk om een land wat in de finale staat op de eigen zender te bekijkenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede keuze. De finale zal trouwens op den Italiaan zijn voor mij.
Rev in de spits, dat zou een mooie stunt zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Benieuwd naar de opstelling van de Rode Duivels straks. Arnaud de Lie laatste man?
Imke bent gij het @Zipportalquote:Op maandag 6 juli 2026 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb er een voor je. Lul al zeven dagen niet gewassen allen
Met een zuurstof cilinder op de rug over de streep.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Benieuwd naar de opstelling van de Rode Duivels straks. Arnaud de Lie laatste man?
Van België weet ik niet maar ik weet wel dat Donald Trump en Gianni Infantino straks in de basis staan bij de VS.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tim Merlier is natuurlijk wel de betere afmaker, maar Remco is vaak op de brommer.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Rev in de spits, dat zou een mooie stunt zijn
Evenepoel heeft nog in de jeugd van PSV en Anderlecht gespeeld dacht ikquote:Op maandag 6 juli 2026 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tim Merlier is natuurlijk wel de betere afmaker, maar Remco is vaak op de brommer.
Shaqueel Evenepoel gaat waarschijnlijk voor Marokko uitkomen, dus daar hebben ze weinig aan.
Wat is er nou precies gebeurd, ik heb dat niet meegekregen. Waarom is hij op anoniem ineens?quote:
je kunt als wielrenner beter spaakmakend zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Remco Evenepoel is een van de meest succesvolle en spraakmakende Belgische wielrenners ter wereld.
Aldus Google AI-overzicht
Weer vakantiegenot zeker.quote:
Lang verhaal, niets met FOK! te makenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is er nou precies gebeurd, ik heb dat niet meegekregen. Waarom is hij op anoniem ineens?
Is dat geschreven door Karrel Vannieuwkerke?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Remco Evenepoel is een van de meest succesvolle en spraakmakende Belgische wielrenners ter wereld.
Aldus Google AI-overzicht
Had je al gezien dat Pisces29 er weer is?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat een soort
[..]
Is dat geschreven door Karrel Vannieuwkerke?
Veel meer sport dan voetballen wat dat betreft, wat meer een spelletje is waarbij af en toe wat gerend wordt.quote:
In de kleine rechthoek.quote:
Ja, ik zag het, leuk dat ze er weer is!quote:Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je al gezien dat Pisces29 er weer is?
Samen met Gakpo.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Evenepoel heeft nog in de jeugd van PSV en Anderlecht gespeeld dacht ik
Mja das een beetje privé hequote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vertel eens dan, ik heb de tijd. Of staat het ergens in een topic?
oeps, @Hetekipquote:
Alleen zo leer je elkaar beter kennenquote:
Ligt bij ons in de frituur. Is in het echt vrij klein...quote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
Wie heeft deze snack al eens op. De Perlut
[ afbeelding ]
Spuiten en slikken.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Mikeytt het volgende:
Ze noemen het wielrennen om interessant te klinken. Het is gewoon fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Wie is ons!?!?!quote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ligt bij ons in de frituur. Is in het echt vrij klein...
Oplichters die Verhulstjesquote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ligt bij ons in de frituur. Is in het echt vrij klein...
@Moassquote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
@onlogisch werkt die iedere zaterdagnacht naar binnenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt geroyeerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:onlogisch werkt die iedere zaterdagnacht naar binnen
Jaquote:Op maandag 6 juli 2026 22:06 schreef Mikeytt het volgende:
Is het gewoon de camera of zijn een paar spelers echt heel klein?
Correct en tevens juist.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
WK moderator @:onlogisch heeft volledig afgedaan bij user @:dombohetolifantje1
Of een vrouwelijke streaker.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:09 schreef SamCooke het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt nodig.
Of een fittie.
Hier of op het veld?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:09 schreef SamCooke het volgende:
Of een fittie.
Onder het gemiddelde danquote:Op maandag 6 juli 2026 22:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Helft van het stadion weer te laat voor het begin van de tweede helft.
Nu nog een pizzeriaquote:
Jaquote:
De Slag bij Neurenberg zal nooit meer overtroffen wordenquote:
Die film gaat @maxi-mus zo kijken.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:10 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
De Slag bij Neurenberg zal nooit meer overtroffen worden
Zou wel leuk zijn als dat vannacht wel zou gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:10 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
De Slag bij Neurenberg zal nooit meer overtroffen worden
Alweer jouw glazen bol?quote:
Nee, mijn glazen bol heeft het altijd goed.quote:
Hopelijk tonijnquote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een frituur bij mij in de straat, dat zou echt dodelijk zijn voor m'n hartkleppen.
kan je makkelijk maken uit de magnetron met wat broodquote:
Lijkt me wel. Of eet jij je pizza kaal?quote:
Jij bent echt een smakeloos varkenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
kan je makkelijk maken uit de magnetron met wat brood
[ afbeelding ]
Wat gezelligquote:
Dit eet je toch nietquote:Op maandag 6 juli 2026 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van spanje*quote:Op maandag 6 juli 2026 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
wtf manquote:Op maandag 6 juli 2026 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik student was welquote:
Dank! Ik had allerlei belangrijke dingen te doenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gezelligWees welkom!
Waarom kon je de eerste helft niet zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |