Evenepoel heeft nog in de jeugd van PSV en Anderlecht gespeeld dacht ikquote:Op maandag 6 juli 2026 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tim Merlier is natuurlijk wel de betere afmaker, maar Remco is vaak op de brommer.
Shaqueel Evenepoel gaat waarschijnlijk voor Marokko uitkomen, dus daar hebben ze weinig aan.
Wat is er nou precies gebeurd, ik heb dat niet meegekregen. Waarom is hij op anoniem ineens?quote:
je kunt als wielrenner beter spaakmakend zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Remco Evenepoel is een van de meest succesvolle en spraakmakende Belgische wielrenners ter wereld.
Aldus Google AI-overzicht
Weer vakantiegenot zeker.quote:
Lang verhaal, niets met FOK! te makenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is er nou precies gebeurd, ik heb dat niet meegekregen. Waarom is hij op anoniem ineens?
Is dat geschreven door Karrel Vannieuwkerke?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Remco Evenepoel is een van de meest succesvolle en spraakmakende Belgische wielrenners ter wereld.
Aldus Google AI-overzicht
Had je al gezien dat Pisces29 er weer is?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat een soort
[..]
Is dat geschreven door Karrel Vannieuwkerke?
Veel meer sport dan voetballen wat dat betreft, wat meer een spelletje is waarbij af en toe wat gerend wordt.quote:
In de kleine rechthoek.quote:
Ja, ik zag het, leuk dat ze er weer is!quote:Op maandag 6 juli 2026 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je al gezien dat Pisces29 er weer is?
Samen met Gakpo.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Evenepoel heeft nog in de jeugd van PSV en Anderlecht gespeeld dacht ik
Mja das een beetje privé hequote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vertel eens dan, ik heb de tijd. Of staat het ergens in een topic?
oeps, @Hetekipquote:
Alleen zo leer je elkaar beter kennenquote:
Ligt bij ons in de frituur. Is in het echt vrij klein...quote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
Wie heeft deze snack al eens op. De Perlut
[ afbeelding ]
Spuiten en slikken.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Mikeytt het volgende:
Ze noemen het wielrennen om interessant te klinken. Het is gewoon fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Wie is ons!?!?!quote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ligt bij ons in de frituur. Is in het echt vrij klein...
Oplichters die Verhulstjesquote:Op maandag 6 juli 2026 22:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ligt bij ons in de frituur. Is in het echt vrij klein...
@Moassquote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
@onlogisch werkt die iedere zaterdagnacht naar binnenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt geroyeerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:onlogisch werkt die iedere zaterdagnacht naar binnen
Jaquote:Op maandag 6 juli 2026 22:06 schreef Mikeytt het volgende:
Is het gewoon de camera of zijn een paar spelers echt heel klein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |