Heb ze erger gezien.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind dit een saaie wedstrijd. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Niet smeriger dan een tentsletquote:
Weet je wie ook snel is?quote:
Kleine nuance dat ik de belg niet in mijn mond neem.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welkom op VRT Sporza (De Belg in de Nederlandse volksmond)
Heb er een voor je. Lul al zeven dagen niet gewassen allenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kaasstengels zijn hier tegenwoordig heel populair.
Ik woon op een kwartier van de grens, Sporza is m'n homeboy dit WK.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kijk dit is weer de humor die we van je gewend zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb er een voor je. Lul al zeven dagen niet gewassen allen
Mocht ik ooit een beroerte krijgen dan zal ik het accepteren maar ga het niet actief opzoeken. Met hun dialect.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede keuze. De finale zal trouwens op den Italiaan zijn voor mij.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik woon op een kwartier van de grens, Sporza is m'n homeboy dit WK.
Benieuwd naar de opstelling van de Rode Duivels straks. Arnaud de Lie laatste man?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd leuk om een land wat in de finale staat op de eigen zender te bekijkenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede keuze. De finale zal trouwens op den Italiaan zijn voor mij.
Rev in de spits, dat zou een mooie stunt zijnquote:Op maandag 6 juli 2026 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Benieuwd naar de opstelling van de Rode Duivels straks. Arnaud de Lie laatste man?
Imke bent gij het @Zipportalquote:Op maandag 6 juli 2026 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb er een voor je. Lul al zeven dagen niet gewassen allen
Met een zuurstof cilinder op de rug over de streep.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Benieuwd naar de opstelling van de Rode Duivels straks. Arnaud de Lie laatste man?
Van België weet ik niet maar ik weet wel dat Donald Trump en Gianni Infantino straks in de basis staan bij de VS.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tim Merlier is natuurlijk wel de betere afmaker, maar Remco is vaak op de brommer.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Rev in de spits, dat zou een mooie stunt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |