doet je vriendin dat nietquote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De vaatwasser uitruimen en de container naar de weg brengen!!
Extra zure knoflooksaus heb ik ook wel eens gehad. Toen heb ik de fles maar weggegooid en een andere opengemaakt die nog niet zuur was.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
knoflooksaus, zoete knoflooksaus, zure knoflooksaus, extra zure knoflooksaus, knoflooksaus met wat kerrie etc etc.
óhquote:
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben wij ook onder andere naam
België heeft samurai saus. Heet bij ons samba saus
Staat gewoon op het fritkot bord gekrijtquote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Extra zure knoflooksaus heb ik ook wel eens gehad. Toen heb ik de fles maar weggegooid en een andere opengemaakt die nog niet zuur was.
Als ik ooit een keer in de streek ben ga ik er heen.quote:
Mijn enters zij weg wtfquote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef Coco het volgende:
Ik vind het een onoverzichtelijke topic pointer.
Kaasstengels zijn hier tegenwoordig heel populair.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vlammetjes zijn de meest overrated snacks ooit.
er vanuit gaande dat we bamihappen en nasiballen bij voorbaat al uitsluiten.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vlammetjes zijn de meest overrated snacks ooit.
kun je in plaats van abo's niet gewoon aan stichting kat in nood doneren?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik ooit een keer in de streek ben ga ik er heen.
@benjiquote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je in plaats van abo's niet gewoon aan stichting kat in nood doneren?
Dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben wij ook onder andere naam
België heeft samurai saus. Heet bij ons samba saus
Geen militairen?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik eet eigenlijk alleen burgers als snack.
In mijn vakantie maar weer eens doen
quote:
quote:Like Alert
06-07-2026 @ 21:51:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 6 juli 21:00] Portugal - Spanje #3"
Dat ziet er uit als een homofiele frikandelquote:
Dat heb ik vanavond opquote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bloemkool is heerlijk, daar kan je alle kanten mee op
Volgens Nijmegenaren een must-try als je een keer in Nijmegen bent. Zal ik dus toch eens een keer wagenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit 3 dagen lopen opboeren. Doe het niet.
Ik ben er geraaktquote:Op maandag 6 juli 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand moet de taken van @:lenny77 waarnemen nu ze er niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |