Nou ga je te ver.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier eten ze frikandel met mayo, curry, uitjes EN satesaus
Veel plezierquote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar 3 op mijn vriendin heeft mijn laatste frikandel
Geen moeilijke woorden gebruiken svp. Dalijk krijgt hij nog een TIA van het nadenken wat het betekentquote:
Snackbar Montana in Leeuwarden welquote:
beetje niveau Xavi Simonsquote:Op maandag 6 juli 2026 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo bijster onder de indruk van dat joch Lamal.
Ik vind satesaus gewoon smerig.quote:
Die denkt een soort Messi te gaan worden. Tegen dat hij 26 horen we hem niet meerquote:Op maandag 6 juli 2026 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Yamine Lamal?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Met die smerige gewoontes van hem is het aftellen tot allerlei gezondheidsklachten.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken svp. Dalijk krijgt hij nog een TIA van het nadenken wat het betekent
quote:Op maandag 6 juli 2026 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar 3 op mijn vriendin heeft mijn laatste frikandel
Van jou?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
man man man, Ronaldo scoort toch niet.
De eerstvolgende zonder abo in dit topic krijgt een abo cadeau
iets van een andere zin typen wat in je gedachten was.quote:
@Calandquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
man man man, Ronaldo scoort toch niet.
De eerstvolgende zonder abo in dit topic krijgt een abo cadeau
Bearnaisesausquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Felagund het volgende:
Je hebt toch ook heel veel vreemde sauzen in Belgie buiten Ketchup en Mayo? @:Capuchon_jongen
Bickysaus of zoietsquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Felagund het volgende:
Je hebt toch ook heel veel vreemde sauzen in Belgie buiten Ketchup en Mayo? @:Capuchon_jongen
Wat ga je in de rust doen?quote:Op maandag 6 juli 2026 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we maar snel gaan rusten.
jaquote:
Als jij eens een haxballserver start haxballquote:
Dat is lief! Merci.quote:
knoflooksaus, zoete knoflooksaus, zure knoflooksaus, extra zure knoflooksaus, knoflooksaus met wat kerrie etc etc.quote:
Vind je het gek, met ketchupquote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De frituurpan aanslingeren was geen goed plan. Vond het eigenlijk niet zo lekker
picklesquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef Felagund het volgende:
Mede vaatwasser uitruimer.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De vaatwasser uitruimen en de container naar de weg brengen!!
Misschien kun je volgende keer wel naar mij luisteren.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
De frituurpan aanslingeren was geen goed plan. Vond het eigenlijk niet zo lekker
Dit moet bij mij nog gebeurenquote:
Nahquote:Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die denkt een soort Messi te gaan worden. Tegen dat hij 26 horen we hem niet meer
Maar ik heb nu goesting in frikadellen lulhannes.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je gaat het zelf toch ook doenquote:Op maandag 6 juli 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je volgende keer wel naar mij luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |