Akkoord.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ieder geval weer een spannende pot. Wat dat betreft is het echt genot deze ronde.
Ik geniet ook van deze KO-potjesquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ieder geval weer een spannende pot. Wat dat betreft is het echt genot deze ronde.
We hebben in het dorp 3 van die DHL punten. Ik ben groot fan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord.
Tegenwoordig heb je van die afhaalpunten met een kluisje waar je pakket wordt bezorgd en dan kan gewoon altijd langs om hem op te halen. Ik ben hier zo blij mee
Dat even tussendoor.
OH CHEERIOquote:
Dat hebben we al, nog nooit gebruik van gemaakt. Bij ons zetten ze het gewoon in het hok (die niet op slot hoeft)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:58 schreef GGMM het volgende:
Dus weet dat dat er over 2 jaar in Friesland ook is
Naakt?quote:
Chemtrails ook niet?quote:
Naast het vrouwtje?quote:
Beter mikkenquote:
Oh jammer. Of nou ja misschien niet geen idee (lol)quote:
moet je naar belgië gaan daar liggen de schappen volquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een perenijsje is luxe heb ik vandaag geleerd
heb mini magnumsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een perenijsje is luxe heb ik vandaag geleerd
Dat spreekt elkaar tegenquote:
OVERVOLquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
moet je naar belgië gaan daar liggen de schappen vol
Is tjaptjoep bezig?quote:
Het is toch altijd wel wat gokken, ook voor de 'kenners'. Ik zou wel de startlijst checken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker Ik ben nu met de nostra bezig maar zou het volgende keer wellicht iets toegankelijker maken. De dagjesmensen moeten wel erg veel opzoeken. (ik dus)
Ja dat bedacht ik me ook net toen ik het typtequote:
Ja maar bij vragen als 'welke Italiaan eindigt het hoogst' moet ik eerst al checken welke er allemaal mee moeten doen. Heb ook te weinig gekeken nog dit jaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch altijd wel wat gokken, ook voor de 'kenners'. Ik zou wel de startlijst checken.
Minmaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zal je er wel 2 per keer opvreten zeker
Nee. Wil je er ook eentje?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zal je er wel 2 per keer opvreten zeker
Carlos Fraudriguez doet trouwens ook niet mee, meerdere mensen hebben die gewoon gekozen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar bij vragen als 'welke Italiaan eindigt het hoogst' moet ik eerst al checken welke er allemaal mee moeten doen.
Oh ik ook, die heb ik ook nog met FPCL geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Carlos Fraudriguez doet trouwens ook niet mee, meerdere mensen hebben die gewoon gekozen.
Een zielepoot probeerde grappig te doenquote:
Hopelijk kunnen ze vandaag het werk zelfstandig aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zielepoot probeerde grappig te doen
Gelukkig ben ik er
Ja het is nagenoeg klaar en hetgeen wat nog gedaan moet worden doe ik maandagquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze vandaag het werk zelfstandig aan.
Hopelijk trekt dit mensen vanuit VBL aan. Alleen maar VBL hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zielepoot probeerde grappig te doen
Gelukkig ben ik er
Geniet er lekker van maat. Dan neem ik aan dat je er om 0:00 ook nog bent.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is nagenoeg klaar en hetgeen wat nog gedaan moet worden doe ik maandag
Deze jongen gaat een heerlijk relaxe vrijdagavond tegemoet
Nou fijne avond en houdoe maar. danquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Tenzij er ergens op het forum een relletje uitbreekt
Maar dan ben ik "toevallig net offline"
Dat was ik wel net aan het overwegen jaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat. Dan neem ik aan dat je er om 0:00 ook nog bent.
Nahquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Tenzij er ergens op het forum een relletje uitbreekt
Maar dan ben ik "toevallig net offline"
Die lul stond ook gewoon op de voorlopige startlijst en INEOS was moeilijk laat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Carlos Fraudriguez doet trouwens ook niet mee, meerdere mensen hebben die gewoon gekozen.
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ik wel net aan het overwegen ja
Alleen de wedstrijd lijkt me niet geweldig leuk
Dan gun ik jou pingels.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk krijgen we penalty's. Zou de eerste serie zijn die ik kan kijken dit WK.
Gebbetjequote:
Dan ga ik dat op videoband opnemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk krijgen we penalty's. Zou de eerste serie zijn die ik kan kijken dit WK.
Ook als die goal voor Kaapverdie is?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.
Dan heb je al 2 mooie penantieseries gemist,quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ja ik denk dat ik deze zelfde tactiek hanteerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.
Canada - Zuid Afrika al vergeten?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Dit moet de slechtste knockout wedstrijd ooit zijn
Canada - Zuid - Afrika is nog niet zolang geleden hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Nederland - Marokko niet gekeken?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Zo slecht was die dat die nu al vergeten is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Canada - Zuid - Afrika is nog niet zolang geleden hoor.
Gaming is dood.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Over Egypte gesproken, wat vonden jullie van Assassins Creed Origins?
Hij mag nu lekker naar de Ronde van Oostenrijk, lol.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lul stond ook gewoon op de voorlopige startlijst en INEOS was moeilijk laat.
Ik heb ooit een Assassins Creed game gekocht omdat het er zo cool uit zag hoe je overal overheen kon lopen enzoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Acht jaar later nog steeds een heerlijke game.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja.quote:
Wat aardig van je.quote:
Jij moet echt wat aan je humor gaan doenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
AFTER REVIEW
MOM AND DAUGHTER FAN COVER THEIR MOUTH
DECISION IS RED CARD
Beter dan Valhalla?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Acht jaar later nog steeds een heerlijke game.
Deze anekdote had ik niet willen missen. Dank.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Assassins Creed game gekocht omdat het er zo cool uit zag hoe je overal overheen kon lopen enzo
En toen speelde ik dat en het bleek eigenlijk 2 tellen cool te zijn en daarna niet meer. 0,0 gameplay verder en ik vond het maar een schijtgame
Tot zover deze leuke anekdote
Ik hoop het niet, ik kan helemaal niet voetballen.quote:
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd worden, maar dat gebeurt daar blijkbaar niet zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
AFTER REVIEW
MOM AND DAUGHTER FAN COVER THEIR MOUTH
DECISION IS RED CARD
Helaas wel ja.. althans die ene had ik waarschijnlijk toch niet eens willen zienquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan heb je al 2 mooie penantieseries gemist,
gebeurdquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd qorden, maar dat gebeurd daar blijkbaar niet zo.
Heb ik op de SNES gespeeld 25 jaar geledenquote:
Knap staaltje research. Chapo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd worden, maar dat gebeurd daar blijkbaar niet zo.
Valhalla staat nog ergens in de backlog hier.quote:
De platformers, ik ben oudquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
alleen de platformers of vind je Kirby's dreamcourse ook leuk?
Ik ben pas bij de halve finale in Engeland als je dat bedoeltquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor jou ook leuker dat Engeland eerder moet natuurlijk.
Dit is wel een leuke anekdotequote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik op de SNES gespeeld 25 jaar geleden
Best leuk
OH OH OH TIMBER WAT DOE JE NOU JONGENquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb die van Duitsland gezien en die van Nederland gehoord.
dat had ik wel onthouden. Dat je die kan kijken bedoel ik, toch wel een mooie pot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben pas bij de halve finale in Engeland als je dat bedoelt
Maar sowieso is het leuker want ik kan nu tenminste de wedstrijd uberhaupt zien
Mja nooit gespeeld..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dreamcourse is ook gewoon op de SNES hoor
Zeker. Het zou me niks verbazen als die KNOTSGEK wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat had ik wel onthouden. Dat je die kan kijken bedoel ik, toch wel een mooie pot.
Mexico gaat ze helaas uitschakelenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben pas bij de halve finale in Engeland als je dat bedoelt
Maar sowieso is het leuker want ik kan nu tenminste de wedstrijd uberhaupt zien
Hij zei sportquote:
Nee...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij toevallig binnenkort ook naar Engeland?
Edquote:
We haten jou allemaalquote:
Nee dat is waarquote:
Ja wat wil je hier nu mee zeggen? F1 geen laatste race, voetbal geen mooie potjes zoals zondag en een TTT is kut.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tour, wk, f1, tennis is ook allemaal zaterdag...
Dat voorspelde een user hier al op pagina 1.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Egypte gaat winnen. Desnoods via Penals maar Egypte gaat door
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Egypte moet haast maken want de Aussies winnen de penals.
Ja wat is het nou?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu denk ik het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat voorspelde een user hier al op pagina 1.
Morgen ook Diamond league genot. Wel in Eugene, zal wel midden in de nacht zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tour, wk, f1, tennis is ook allemaal zaterdag...
Dat was bij belgie ook al zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:
Als deze kutwedstrijd nu nog in de reguliere tijd beslist wordt ben ik écht chagrijnig
Zat kunnen oefenenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen ook Diamond league genot. Wel in Eugene, zal wel midden in de nacht zijn.
Dat vond ik eigenlijk best een leuke wedstrijdquote:
Net na rust leek Australië het momentum te hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Australië moet winnenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Egypte moet haast maken want de Aussies winnen de penals.
Ja, maar had ook pingels moeten zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk best een leuke wedstrijd
Soutar kan dan weer goed dartsen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Salah is de enige op het veld die echt kan voetballen
Ditquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk best een leuke wedstrijd
De sympathieke brandweerman uit Schotlandquote:
Marmoush zegt halloquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Salah is de enige op het veld die echt kan voetballen
Die is al 3 potjes onzichtbaarquote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk dat het beeld uitgerekend nu begint te stotteren..
Geen last vanquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk dat het beeld uitgerekend nu begint te stotteren..
Niettemin is hij wel gewoon een topspits in de dop.quote:
Ja nee dat gaan we dus niet doenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Als het nu geen pingels worden ga ik rellen in R&P.
Wauwquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zit de hele dag op één koffie met m'n laptop in de Starbucks.
Omdat ik ZZP'er ben
Ik ken zijn stats op pingels nietquote:
Liefquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebbetje. Je hebt daar geen last van mij.
Ik heb denk ik bij de meeste onderwerpen weinig in te brengen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lief
Je mag wel langskomen hoor? Alleen niet rellen
Hopelijk gaan we die samen hier live kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef Haags het volgende:
Andere tijden sport maakt hier over 10 jaar een docu van.
Echt zo veel beter. Veel meer rust in je kop en niet allemaal van die schreeuwende kutreclames en prima commentatorenquote:
AI kan dat in een dag.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef Haags het volgende:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef Haags het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk.Ja, erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist leuk!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb denk ik bij de meeste onderwerpen weinig in te brengen.Man enzo hé.
Met schuifdeuren?quote:
Ik ga er eens een kijkje nemen binnenkort beloof ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Juist leuk!
Denk trouwens dat er meer mannen dan vrouwen zitten daar.
Laatste 7 gemist.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef Gremen het volgende:
Iemand vlak voor de pingels erin zetten en dan zonder de bal gevoeld te hebben een pingel laten nemen, is vragen om problemen
Oei en niet geworden??quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel eens gesolliciteerd als R&P mod
Waarom ben je het niet geworden?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
quote:
2?quote:
Raar dat ze je daar niet voor aangenomen hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
Assessment test niet goed gemaakt?quote:
Zou forum admin niet meer iets voor jou zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
Veul!quote:
Nee, dat had ik ook aangeven.quote:
Welkom fanquote:
Aussies doen dit niet. Dat is allemaal recht toe recht aan.quote:
Ik lig strijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
En dan weer publiekelijk door het slijk worden gehaald door de grote kale leider hier?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou forum admin niet meer iets voor jou zijn?
Gelukkig heb je nu hobby's.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook aangeven.
Ik had iets gestuurd van "Graag mij niet kiezen het lijkt me helemaal niks" maar dan in de vorm van een uitgebreide sollicitatiebrief
Ik vond mezelf zo grappig
Tssssquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook aangeven.
Ik had iets gestuurd van "Graag mij niet kiezen het lijkt me helemaal niks" maar dan in de vorm van een uitgebreide sollicitatiebrief
Ik vond mezelf zo grappig
Amai.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lig strijk.
@:Lenny77 dat is Vlaams, toch?
Meh nee...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lig strijk.
@:Lenny77 dat is Vlaams, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |