Canada - Zuid Afrika al vergeten?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Dit moet de slechtste knockout wedstrijd ooit zijn
Canada - Zuid - Afrika is nog niet zolang geleden hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Nederland - Marokko niet gekeken?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Zo slecht was die dat die nu al vergeten is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Canada - Zuid - Afrika is nog niet zolang geleden hoor.
Gaming is dood.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Over Egypte gesproken, wat vonden jullie van Assassins Creed Origins?
Hij mag nu lekker naar de Ronde van Oostenrijk, lol.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lul stond ook gewoon op de voorlopige startlijst en INEOS was moeilijk laat.
Ik heb ooit een Assassins Creed game gekocht omdat het er zo cool uit zag hoe je overal overheen kon lopen enzoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Acht jaar later nog steeds een heerlijke game.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja.quote:
Wat aardig van je.quote:
Jij moet echt wat aan je humor gaan doenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
AFTER REVIEW
MOM AND DAUGHTER FAN COVER THEIR MOUTH
DECISION IS RED CARD
Beter dan Valhalla?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Acht jaar later nog steeds een heerlijke game.
Deze anekdote had ik niet willen missen. Dank.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Assassins Creed game gekocht omdat het er zo cool uit zag hoe je overal overheen kon lopen enzo
En toen speelde ik dat en het bleek eigenlijk 2 tellen cool te zijn en daarna niet meer. 0,0 gameplay verder en ik vond het maar een schijtgame
Tot zover deze leuke anekdote
Ik hoop het niet, ik kan helemaal niet voetballen.quote:
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd worden, maar dat gebeurt daar blijkbaar niet zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
AFTER REVIEW
MOM AND DAUGHTER FAN COVER THEIR MOUTH
DECISION IS RED CARD
Helaas wel ja.. althans die ene had ik waarschijnlijk toch niet eens willen zienquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan heb je al 2 mooie penantieseries gemist,
gebeurdquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd qorden, maar dat gebeurd daar blijkbaar niet zo.
Heb ik op de SNES gespeeld 25 jaar geledenquote:
Knap staaltje research. Chapo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd worden, maar dat gebeurd daar blijkbaar niet zo.
Valhalla staat nog ergens in de backlog hier.quote:
De platformers, ik ben oudquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
alleen de platformers of vind je Kirby's dreamcourse ook leuk?
Ik ben pas bij de halve finale in Engeland als je dat bedoeltquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor jou ook leuker dat Engeland eerder moet natuurlijk.
Dit is wel een leuke anekdotequote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik op de SNES gespeeld 25 jaar geleden
Best leuk
Tot zover deze leuke anekdote
OH OH OH TIMBER WAT DOE JE NOU JONGENquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb die van Duitsland gezien en die van Nederland gehoord.
dat had ik wel onthouden. Dat je die kan kijken bedoel ik, toch wel een mooie pot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben pas bij de halve finale in Engeland als je dat bedoelt
Maar sowieso is het leuker want ik kan nu tenminste de wedstrijd uberhaupt zien
Mja nooit gespeeld..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dreamcourse is ook gewoon op de SNES hoor
Zeker. Het zou me niks verbazen als die KNOTSGEK wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat had ik wel onthouden. Dat je die kan kijken bedoel ik, toch wel een mooie pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |