Nou fijne avond en houdoe maar. danquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Tenzij er ergens op het forum een relletje uitbreekt
Maar dan ben ik "toevallig net offline"
Dat was ik wel net aan het overwegen jaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat. Dan neem ik aan dat je er om 0:00 ook nog bent.
Nahquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Tenzij er ergens op het forum een relletje uitbreekt
Maar dan ben ik "toevallig net offline"
Die lul stond ook gewoon op de voorlopige startlijst en INEOS was moeilijk laat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Carlos Fraudriguez doet trouwens ook niet mee, meerdere mensen hebben die gewoon gekozen.
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ik wel net aan het overwegen ja
Alleen de wedstrijd lijkt me niet geweldig leuk
Dan gun ik jou pingels.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk krijgen we penalty's. Zou de eerste serie zijn die ik kan kijken dit WK.
Gebbetjequote:
Dan ga ik dat op videoband opnemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk krijgen we penalty's. Zou de eerste serie zijn die ik kan kijken dit WK.
Ook als die goal voor Kaapverdie is?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.
Dan heb je al 2 mooie penantieseries gemist,quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ja ik denk dat ik deze zelfde tactiek hanteerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.
Canada - Zuid Afrika al vergeten?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Dit moet de slechtste knockout wedstrijd ooit zijn
Canada - Zuid - Afrika is nog niet zolang geleden hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Nederland - Marokko niet gekeken?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef byah het volgende:
Zo slecht was die dat die nu al vergeten is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Canada - Zuid - Afrika is nog niet zolang geleden hoor.
Gaming is dood.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Over Egypte gesproken, wat vonden jullie van Assassins Creed Origins?
Hij mag nu lekker naar de Ronde van Oostenrijk, lol.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lul stond ook gewoon op de voorlopige startlijst en INEOS was moeilijk laat.
Ik heb ooit een Assassins Creed game gekocht omdat het er zo cool uit zag hoe je overal overheen kon lopen enzoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Acht jaar later nog steeds een heerlijke game.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja.quote:
Wat aardig van je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |