moet je naar belgië gaan daar liggen de schappen volquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een perenijsje is luxe heb ik vandaag geleerd
heb mini magnumsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een perenijsje is luxe heb ik vandaag geleerd
Dat spreekt elkaar tegenquote:
OVERVOLquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
moet je naar belgië gaan daar liggen de schappen vol
Is tjaptjoep bezig?quote:
Het is toch altijd wel wat gokken, ook voor de 'kenners'. Ik zou wel de startlijst checken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker Ik ben nu met de nostra bezig maar zou het volgende keer wellicht iets toegankelijker maken. De dagjesmensen moeten wel erg veel opzoeken. (ik dus)
Ja dat bedacht ik me ook net toen ik het typtequote:
Ja maar bij vragen als 'welke Italiaan eindigt het hoogst' moet ik eerst al checken welke er allemaal mee moeten doen. Heb ook te weinig gekeken nog dit jaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch altijd wel wat gokken, ook voor de 'kenners'. Ik zou wel de startlijst checken.
Minmaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zal je er wel 2 per keer opvreten zeker
Nee. Wil je er ook eentje?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan zal je er wel 2 per keer opvreten zeker
Carlos Fraudriguez doet trouwens ook niet mee, meerdere mensen hebben die gewoon gekozen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar bij vragen als 'welke Italiaan eindigt het hoogst' moet ik eerst al checken welke er allemaal mee moeten doen.
Oh ik ook, die heb ik ook nog met FPCL geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Carlos Fraudriguez doet trouwens ook niet mee, meerdere mensen hebben die gewoon gekozen.
Een zielepoot probeerde grappig te doenquote:
Hopelijk kunnen ze vandaag het werk zelfstandig aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zielepoot probeerde grappig te doen
Gelukkig ben ik er
Ja het is nagenoeg klaar en hetgeen wat nog gedaan moet worden doe ik maandagquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze vandaag het werk zelfstandig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |