Die zijn te dom om een passende allochtoon erbij te zoekenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:00 schreef Zipportal het volgende:
Bij De Belg zitten gewoon Belgen. Geen flauwekulletjes.
Meestal gaan die als de brandweer omdat ze dat thuis gewend zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb me een kwartier lang geërgerd aan een linkspllakkende mof.
Hoe is de wedstrijd?
Jij gaat sorry zeggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
groot gelijk, toch geen zin in dit theater
Begon leuk, daarna matig. Australië onmachtig.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb me een kwartier lang geërgerd aan een linkspllakkende mof.
Hoe is de wedstrijd?
Zolang het in het topic maar een warm bad is!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begon leuk, daarna matig. Australië onmachtig.
Jij mag ook sorry zeggen!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:51 schreef Gremen het volgende:
Als je eenmaal blijft liggen, moet je blijven doen alsof je pijn hebt, anders valt het ook zo op
En jij gaat ook sorry zeggen!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
Nou moet Bos natuurlijk een minuut wachten voor hij aan de tweede helft mag beginnen.
Egypte kan er ook geen reet van dus wie weet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 1-1 voorspeld, lijkt me nog best realistisch.
Het is gezellig.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het in het topic maar een warm bad is!
Benieuwd hoe lang het duurt voordat Ter Stegen stuk is bij Ajax.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos stuk.
Die klote medische staf van Feyenoord kan er ook geen ene tyfus van.
Ik hoop (voor de Eredivisie!!) dat hij toch heel wat potjes mag gaan keepen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voordat Ter Stegen stuk is bij Ajax.
Fysiotherapeuten in de regio Amsterdam wrijven in de handjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voordat Ter Stegen stuk is bij Ajax.
Scorito al klaar, maar uiteraard laatste dag voor de Tour weer enorme fomo over allerlei renners.quote:
Ik twijfel ook. Dikke Mads, Bini of Karrepats?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Scorito al klaar, maar uiteraard laatste dag voor de Tour weer enorme fomo over allerlei renners.
wat is er dan met hem? Misschien trekt hij de act wel doorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat het geen theater was van die arme Bos.
Daag mij niet uit om mijn act voort te zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is er dan met hem? Misschien trekt hij de act wel door
Ik heb een keer een lichte hersenschudding gehad (als kind).quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer waren jullie voor het laatst even van de wereld?
Iedereen is van de wereld toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer waren jullie voor het laatst even van de wereld?
Nooit meer overheengekomen dusquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb een keer een lichte hersenschudding gehad (als kind).
Niemand is illegaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de wereld is van iedereen!!
Eerder dan wat?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:11 schreef RipCity het volgende:
HHAHA mexico engeland 6 uur eerder
Engelsen helemaal van slag
Die speler die net KO ligt. Lekker verstandig om die gewoon te laten staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over
Nou nou nou.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)dweer/158219512.htmlquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerder dan wat?
Ik ben nu totaal in de war. Net als die Engelsen, blijkbaar.
Stond gewoon aan de zijkant.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die speler die net KO ligt. Lekker verstandig om die gewoon te laten staan.
Dikke prima.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)dweer/158219512.html
Match 6 uur vervroegd. nu op heetste moment vd dag
Dat is toch alleen maar beter voor ze. Het was om 02:00quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:11 schreef RipCity het volgende:
HHAHA mexico engeland 6 uur eerder
Engelsen helemaal van slag
Alles voor de commercie. Nu is het prime-time voor Europa.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Perfect.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jamaar dan komt het in de war met Portugal - Spanjequote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het lijkt me niet verstandig om iemand die KO lag door te laten spelen. Al helemaal niet zonder een echte 'evaluatie' ipv even snel vragen of het lekker gaat met 'm.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stond gewoon aan de zijkant.
Voor de spelers minder natuurlijk. maar voor de fans top, heel debat gehad dat de kroegen langer open moesten. (lol)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar beter voor ze. Het was om 02:00
Ja, dat mag dus niet! Er moet een winnaar komen.quote:
Dit is een intelligentietest.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:16 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom verandert het start uur de hele tijdeerste helft gemist
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Al besprokenquote:
Die kan zo maar eens topscorer worden.quote:
Daar hebben we ELFMETERS voorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat mag dus niet! Er moet een winnaar komen.
Dat schijnt voor sommigen heel ingewikkeld te zijn!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
De tijdstippen zijn toch het hele wk al anders, kijk gewoon rond half 6 hoe laat de potjes zijn.
Al een stuk of 10 gescoordquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kan zo maar eens topscorer worden.
sommige gebruikers weten blijkbaar niet hoe google werktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
De tijdstippen zijn toch het hele wk al anders, kijk gewoon rond half 6 hoe laat de potjes zijn.
Dat zijn gelukkig dezelfde mensen die straks moeite hebben met een ander stembiljet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat schijnt voor sommigen heel ingewikkeld te zijn!
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens een eigen doelpunt gemaakt.
Fout.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn daar beelden van?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook.
In haxball, althans. Niet met voetbal.
?quote:
Nou ja ik luister verder ook voetbalpodcasts dus daar hoor ik het ook wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fout.
Zorg gewoon dat je vanaf het begin van het WK een google calender importeert zodat je het gwoon ziet.
Vast en zeker. Moet je even 100 delen Haxball reeks doorploegenquote:
Met wie zit jij graag in een team?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vast en zeker. Moet je even 100 delen Haxball reeks doorploegen
Zal ik wel boos geweest zijn (als ik bij je in het team zat)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook.
In haxball, althans. Niet met voetbal.
Is het gemengd douchen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met wie zit jij graag in een team?
Dat was ooit wel een leuke rubriek toen jullie elke keer ruzie zaten te maken daar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vast en zeker. Moet je even 100 delen Haxball reeks doorploegen
Ik vind het best vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
kunnen ze niet meteen naar de penalties gaan
Waz, GGMM en Orientequote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met wie zit jij graag in een team?
VS, Canada en Mexico moesten een gunstige krijgen dus ja..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef raptorix het volgende:
Wacht we kijken hier dus naar nummer x tegen australiie, terwijl wij moeten in 1/32e tegen nummer 8 van de wereld, misschien moet de de KNVB eens wat meer munten schuiven naar Invantino om een gunstig schema te krijgen.
Was zeker genot inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was ooit wel een leuke rubriek toen jullie elke keer ruzie zaten te maken daar.
Bedankt dat jij dit zegt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van al die 'de loting is rigged'-tokkies
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel goede breakdance-moves van die Australiër
48 landen genot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is dat toch mogelijk zo'n schoppot in de KO fase van het WK
Feyenoord weer thuis!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van al die 'de loting is rigged'-tokkies
Leuk altijd die zogenaamde grappen over korfballen, nu ben ik vaak bij het korfballen omdat veel van mijn neefjes en nichtjes dat op hoog niveau doen, de grap is dat het niveau een stuk hoger licht dan bij korfabal, namelijk wel al 20 jaar video coaches, al wel 20 jaar lang voedingscoaches, wel 20 jaar lang psychologische steun om stress en druk momenten te trainen. Voetbal? HAHAHAHAH dat hebben wij niet nodig, want waarom zal ik geen raar huppel loopje maken tijdens een penalty, Ronaldo doet dat toch ook?quote:
Korfballers zijn mislukte basketballers.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuk altijd die zogenaamde grappen over korfballen, nu ben ik vaak bij het korfballen omdat veel van mijn neefjes en nichtjes dat op hoog niveau doen, de grap is dat het niveau een stuk hoger licht dan bij korfabal, namelijk wel al 20 jaar video coaches, al wel 20 jaar lang voedingscoaches, wel 20 jaar lang psychologische steun om stress en druk momenten te trainen. Voetbal? HAHAHAHAH dat hebben wij niet nodig, want waarom zal ik geen raar huppel loopje maken tijdens een penalty, Ronaldo doet dat toch ook?
Ohja UNO is leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de liefhebbers:
TDF / Cyclingmaster #77 "Altijd tegen mij"
TDF / [Tour 2026] Pick'em spel #1
TDF / [Tour 2026] Rode Lantaarn Pick'em #1
TDF / [Tour 2026] Uno-x-Uno Tour 26 Game #1
TDF / [Voorspel] TDF Nostradamus 2026 #1
Gezellig, met zijn allen!
Zijn bang dat Europa kijktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doen ze Engeland - Mexico niet om 18:00 als Portugal - Spanje om 22:00 is?
Het is erger dan dat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doen ze Engeland - Mexico niet om 18:00 als Portugal - Spanje om 22:00 is?
Oh pardon (lol)quote:
Das ongeveer net zoals beweren dat Darters mislukte handboogschutters zijn, Korfbal is qua sport tacticsch gezien veel meer gerelateerd aan handbal.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Korfballers zijn mislukte basketballers.
wat gaan we dan kijken!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is erger dan dat.
Engeland - Mexico 20:00
Portugal - Spanje 21:00
Hoe kan dat nou. Andere dag?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is erger dan dat.
Dit klopt niet, Brazilie Noorwegen is op die dag om 22:00quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is erger dan dat.
Perfect dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
O fuck, ik ga GIGANTISCH de mist in.
Portugal - Spanje is een dag later.
Het is nu
Brazilie - Noorwegen 22:00
Ja ik zag het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit klopt niet, Brazilie Noorwegen is op die dag om 22:00
Dit gaat helemaal fout.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
Het is nu
In welk opzicht? Stilstaan in 2 vakken en niet mokerhard op een doel schieten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Das ongeveer net zoals beweren dat Darters mislukte handboogschutters zijn, Korfbal is qua sport tacticsch gezien veel meer gerelateerd aan handbal.
Ik vermoed dat dit een 90 minuten-karwei gaat worden voor Engeland.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verlenging bij Engeland zou wel jammer zijn dan.
Ik neem aan dat ze dan even wachten bij Brazilië - Noorwegen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verlenging bij Engeland zou wel jammer zijn dan.
Met een verlenging bij Engeland - Mexico gaat dat toch gebeurenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Alsof FIFA die potjes zou laten overlappen en niet beide westrijden de volle aandacht krijgen
aan het eind van de poulefase hadden ze ook steeds wedstijden tegelijkertijdquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Alsof FIFA die potjes zou laten overlappen en niet beide wedstrijden de volle aandacht krijgen
Dan gaan ze maar even roeien.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan even wachten bij Brazilië - Noorwegen?
Dan is het helemaal onhandig om Spanje - Portugal om 21:00 uit te zendenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ZONDAG
20:00 Mexico - Engeland
22:00 Brazilie - Noorwegen
Ik vind Mexico misschien wel favoriet voor die pot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een 90 minuten-karwei gaat worden voor Engeland.
Maar goed, ik voorspelde hier ook 2-0 voor Australie.
Nee, het is Mexico - Engeland.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
Het is nu
Engeland - Mexico
Dat is dus maandag, imbeciel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het helemaal onhandig om Spanje - Portugal om 21:00 uit te zenden
Het is goed, ze zoeken het maar uit daar.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is goed, ze zoeken het maar uit daar.
Dit lukt ook alleen maar als ENGMEX op tijd klaar isquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
Het is nu
Ze voetballen in verschillende stadions.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lukt ook alleen maar als ENGMEX op tijd klaar is
Hoezo? Ze gaan Portugal - Spanje echt niet nog een dag uitstellen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lukt ook alleen maar als ENGMEX op tijd klaar is
Two and a half menquote:
Jawel maar overlappende wedstrijden zijn schadelijk voor de advertentie-geldwolverij natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze voetballen in verschillende stadions.
Die halve zie ik zo snel nietquote:
Mexico wint 2-1 na 90 minuten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar overlappende wedstrijden zijn schadelijk voor de advertentie-geldwolverij natuurlijk.
Verwarrend ditquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn vegetarische avondeten is finished, lekkere Shoarma, dopertjes en worteltjes.
Op Defcon wilden ze snuifpauzes inlassenquote:
Heerlijk hoe voorspelbaar FOK! soms isquote:
Is dat net zoiets als water veranderen in wijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh de 2e shoarma is veranderd in wortels
Er zijn een aantal opties begreep ikquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand wanneer Spanje tegen Portugal speelt?
Ik denk het te weten, maar om te voorkomen dat ik weer voor imbeciel wordt uitgemaakt hou ik het even voor mequote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij net na Mexico - Engelandquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ligt aan het weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maandagavondquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Vegetarische shoarma."quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn vegetarische avondeten is finished, lekkere Shoarma, dopertjes en worteltjes.
Maandag.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijkquote:
Op tijd voor de verlengingquote:
Bij de Tour is ie traditioneler wel wat lastiger dan bij voetbal of de OS ja. Het is relatief veel namen noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker Ik ben nu met de nostra bezig maar zou het volgende keer wellicht iets toegankelijker maken. De dagjesmensen moeten wel erg veel opzoeken. (ik dus)
Een Belg is nooit te laat, maar altijd daar op het juiste momentquote:
Een beetje wel jaquote:
coco is ook weg, toeval?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over laat gesproken.
Pisces29 had beloofd hier te zijn. Zal wel weer een date hebben.
Ik denk dat je iets op het spoor bent. Laatst waren ze ook gelijktijdig weg om gelijktijdig terug te komen.quote:
Zijn ze weer aan het rellen?quote:
Die verstaat " Row, row" als "roll roll".quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wacht maar tot Neymar erin komt tegen de Noren
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een Belg is nooit te laat, maar altijd daar op het juiste moment
@3rr0rquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk het te weten, maar om te voorkomen dat ik weer voor imbeciel wordt uitgemaakt hou ik het even voor me
Komen we ze even de waarheid vertellenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we moeten helpen moet je het gewoon zeggen.
Helpen met rellen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we moeten helpen moet je het gewoon zeggen.
Ik blijf wel hier.quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondertiteling voor ons 'Ollanders.
Je had al wat schaarsgeklede vrouwen voor ogenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondertiteling voor ons 'Ollanders.
Ik was al op zoek naar de prosti hoek in R&P inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je had al wat schaarsgeklede vrouwen voor ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is dat voor wat verkoeling of zitten ze te strak om hun kuiten?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Die sokken met die gaten zijn echt kolderiek. Stop daar eens mee joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat voor wat verkoeling of zitten ze te strak om hun kuiten?Schijnbaar voor betere doorbloedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar over tien minuten Spanje - Portugal dan dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat voor wat verkoeling of zitten ze te strak om hun kuiten?Voor doorbloeding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utter woke nonsense.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |