Ja, dat mag dus niet! Er moet een winnaar komen.quote:
Dit is een intelligentietest.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:16 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom verandert het start uur de hele tijdeerste helft gemist
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)dweer/158219512.html
Match 6 uur vervroegd. nu op heetste moment vd dag
Al besprokenquote:
Die kan zo maar eens topscorer worden.quote:
Daar hebben we ELFMETERS voorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat mag dus niet! Er moet een winnaar komen.
Dat schijnt voor sommigen heel ingewikkeld te zijn!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
De tijdstippen zijn toch het hele wk al anders, kijk gewoon rond half 6 hoe laat de potjes zijn.
Al een stuk of 10 gescoordquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kan zo maar eens topscorer worden.
sommige gebruikers weten blijkbaar niet hoe google werktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
De tijdstippen zijn toch het hele wk al anders, kijk gewoon rond half 6 hoe laat de potjes zijn.
Dat zijn gelukkig dezelfde mensen die straks moeite hebben met een ander stembiljet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat schijnt voor sommigen heel ingewikkeld te zijn!
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens een eigen doelpunt gemaakt.
Fout.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn daar beelden van?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook.
In haxball, althans. Niet met voetbal.
?quote:
Nou ja ik luister verder ook voetbalpodcasts dus daar hoor ik het ook wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fout.
Zorg gewoon dat je vanaf het begin van het WK een google calender importeert zodat je het gwoon ziet.
Vast en zeker. Moet je even 100 delen Haxball reeks doorploegenquote:
Met wie zit jij graag in een team?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vast en zeker. Moet je even 100 delen Haxball reeks doorploegen
Zal ik wel boos geweest zijn (als ik bij je in het team zat)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook.
In haxball, althans. Niet met voetbal.
Is het gemengd douchen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met wie zit jij graag in een team?
Dat was ooit wel een leuke rubriek toen jullie elke keer ruzie zaten te maken daar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vast en zeker. Moet je even 100 delen Haxball reeks doorploegen
Ik vind het best vermakelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
kunnen ze niet meteen naar de penalties gaan
Waz, GGMM en Orientequote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met wie zit jij graag in een team?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |