Het is goed, ze zoeken het maar uit daar.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is goed, ze zoeken het maar uit daar.
Dit lukt ook alleen maar als ENGMEX op tijd klaar isquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
O fuck, ik ga GIGANTISCH de mist in.
Portugal - Spanje is een dag later.
Het is nu
Engeland - Mexico 20:00
Brazilie - Noorwegen 22:00
Ze voetballen in verschillende stadions.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lukt ook alleen maar als ENGMEX op tijd klaar is
Hoezo? Ze gaan Portugal - Spanje echt niet nog een dag uitstellen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lukt ook alleen maar als ENGMEX op tijd klaar is
Two and a half menquote:
Jawel maar overlappende wedstrijden zijn schadelijk voor de advertentie-geldwolverij natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze voetballen in verschillende stadions.
Die halve zie ik zo snel nietquote:
Mexico wint 2-1 na 90 minuten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel maar overlappende wedstrijden zijn schadelijk voor de advertentie-geldwolverij natuurlijk.
Verwarrend ditquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn vegetarische avondeten is finished, lekkere Shoarma, dopertjes en worteltjes.
Op Defcon wilden ze snuifpauzes inlassenquote:
Heerlijk hoe voorspelbaar FOK! soms isquote:
Is dat net zoiets als water veranderen in wijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh de 2e shoarma is veranderd in wortels
Er zijn een aantal opties begreep ikquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand wanneer Spanje tegen Portugal speelt?
Ik denk het te weten, maar om te voorkomen dat ik weer voor imbeciel wordt uitgemaakt hou ik het even voor mequote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij net na Mexico - Engelandquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ligt aan het weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maandagavondquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Vegetarische shoarma."quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn vegetarische avondeten is finished, lekkere Shoarma, dopertjes en worteltjes.
Maandag.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijkquote:
Op tijd voor de verlengingquote:
Bij de Tour is ie traditioneler wel wat lastiger dan bij voetbal of de OS ja. Het is relatief veel namen noemenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker Ik ben nu met de nostra bezig maar zou het volgende keer wellicht iets toegankelijker maken. De dagjesmensen moeten wel erg veel opzoeken. (ik dus)
Een Belg is nooit te laat, maar altijd daar op het juiste momentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |