VS, Canada en Mexico moesten een gunstige krijgen dus ja..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef raptorix het volgende:
Wacht we kijken hier dus naar nummer x tegen australiie, terwijl wij moeten in 1/32e tegen nummer 8 van de wereld, misschien moet de de KNVB eens wat meer munten schuiven naar Invantino om een gunstig schema te krijgen.
Was zeker genot inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was ooit wel een leuke rubriek toen jullie elke keer ruzie zaten te maken daar.
Bedankt dat jij dit zegt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van al die 'de loting is rigged'-tokkies
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel goede breakdance-moves van die Australiër
48 landen genot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is dat toch mogelijk zo'n schoppot in de KO fase van het WK
Feyenoord weer thuis!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van al die 'de loting is rigged'-tokkies
Leuk altijd die zogenaamde grappen over korfballen, nu ben ik vaak bij het korfballen omdat veel van mijn neefjes en nichtjes dat op hoog niveau doen, de grap is dat het niveau een stuk hoger licht dan bij korfabal, namelijk wel al 20 jaar video coaches, al wel 20 jaar lang voedingscoaches, wel 20 jaar lang psychologische steun om stress en druk momenten te trainen. Voetbal? HAHAHAHAH dat hebben wij niet nodig, want waarom zal ik geen raar huppel loopje maken tijdens een penalty, Ronaldo doet dat toch ook?quote:
Korfballers zijn mislukte basketballers.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuk altijd die zogenaamde grappen over korfballen, nu ben ik vaak bij het korfballen omdat veel van mijn neefjes en nichtjes dat op hoog niveau doen, de grap is dat het niveau een stuk hoger licht dan bij korfabal, namelijk wel al 20 jaar video coaches, al wel 20 jaar lang voedingscoaches, wel 20 jaar lang psychologische steun om stress en druk momenten te trainen. Voetbal? HAHAHAHAH dat hebben wij niet nodig, want waarom zal ik geen raar huppel loopje maken tijdens een penalty, Ronaldo doet dat toch ook?
Ohja UNO is leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de liefhebbers:
TDF / Cyclingmaster #77 "Altijd tegen mij"
TDF / [Tour 2026] Pick'em spel #1
TDF / [Tour 2026] Rode Lantaarn Pick'em #1
TDF / [Tour 2026] Uno-x-Uno Tour 26 Game #1
TDF / [Voorspel] TDF Nostradamus 2026 #1
Gezellig, met zijn allen!
Zijn bang dat Europa kijktquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doen ze Engeland - Mexico niet om 18:00 als Portugal - Spanje om 22:00 is?
Het is erger dan dat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doen ze Engeland - Mexico niet om 18:00 als Portugal - Spanje om 22:00 is?
Oh pardon (lol)quote:
Das ongeveer net zoals beweren dat Darters mislukte handboogschutters zijn, Korfbal is qua sport tacticsch gezien veel meer gerelateerd aan handbal.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Korfballers zijn mislukte basketballers.
wat gaan we dan kijken!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is erger dan dat.
Engeland - Mexico 20:00
Portugal - Spanje 21:00
Hoe kan dat nou. Andere dag?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is erger dan dat.
Dit klopt niet, Brazilie Noorwegen is op die dag om 22:00quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is erger dan dat.
Perfect dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
O fuck, ik ga GIGANTISCH de mist in.
Portugal - Spanje is een dag later.
Het is nu
Brazilie - Noorwegen 22:00
Ja ik zag het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit klopt niet, Brazilie Noorwegen is op die dag om 22:00
Dit gaat helemaal fout.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
Portugal - Spanje is een dag later.
Het is nu
Brazilie - Noorwegen 22:00
In welk opzicht? Stilstaan in 2 vakken en niet mokerhard op een doel schieten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Das ongeveer net zoals beweren dat Darters mislukte handboogschutters zijn, Korfbal is qua sport tacticsch gezien veel meer gerelateerd aan handbal.
Ik vermoed dat dit een 90 minuten-karwei gaat worden voor Engeland.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verlenging bij Engeland zou wel jammer zijn dan.
Ik neem aan dat ze dan even wachten bij Brazilië - Noorwegen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verlenging bij Engeland zou wel jammer zijn dan.
Met een verlenging bij Engeland - Mexico gaat dat toch gebeurenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Alsof FIFA die potjes zou laten overlappen en niet beide westrijden de volle aandacht krijgen
aan het eind van de poulefase hadden ze ook steeds wedstijden tegelijkertijdquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Alsof FIFA die potjes zou laten overlappen en niet beide wedstrijden de volle aandacht krijgen
Dan gaan ze maar even roeien.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan even wachten bij Brazilië - Noorwegen?
Dan is het helemaal onhandig om Spanje - Portugal om 21:00 uit te zendenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ZONDAG
20:00 Mexico - Engeland
22:00 Brazilie - Noorwegen
Ik vind Mexico misschien wel favoriet voor die pot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een 90 minuten-karwei gaat worden voor Engeland.
Maar goed, ik voorspelde hier ook 2-0 voor Australie.
Nee, het is Mexico - Engeland.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
Het is nu
Engeland - Mexico
Dat is dus maandag, imbeciel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het helemaal onhandig om Spanje - Portugal om 21:00 uit te zenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |