En jij gaat ook sorry zeggen!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:02 schreef Zorro het volgende:
Nou moet Bos natuurlijk een minuut wachten voor hij aan de tweede helft mag beginnen.
Egypte kan er ook geen reet van dus wie weet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 1-1 voorspeld, lijkt me nog best realistisch.
Het is gezellig.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het in het topic maar een warm bad is!
Benieuwd hoe lang het duurt voordat Ter Stegen stuk is bij Ajax.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos stuk.
Die klote medische staf van Feyenoord kan er ook geen ene tyfus van.
Ik hoop (voor de Eredivisie!!) dat hij toch heel wat potjes mag gaan keepen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voordat Ter Stegen stuk is bij Ajax.
Fysiotherapeuten in de regio Amsterdam wrijven in de handjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voordat Ter Stegen stuk is bij Ajax.
Scorito al klaar, maar uiteraard laatste dag voor de Tour weer enorme fomo over allerlei renners.quote:
Ik twijfel ook. Dikke Mads, Bini of Karrepats?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Scorito al klaar, maar uiteraard laatste dag voor de Tour weer enorme fomo over allerlei renners.
wat is er dan met hem? Misschien trekt hij de act wel doorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat het geen theater was van die arme Bos.
Daag mij niet uit om mijn act voort te zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat is er dan met hem? Misschien trekt hij de act wel door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |