Hopelijk trekt dit mensen vanuit VBL aan. Alleen maar VBL hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zielepoot probeerde grappig te doen
Gelukkig ben ik er
Geniet er lekker van maat. Dan neem ik aan dat je er om 0:00 ook nog bent.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is nagenoeg klaar en hetgeen wat nog gedaan moet worden doe ik maandag
Deze jongen gaat een heerlijk relaxe vrijdagavond tegemoet
Nou fijne avond en houdoe maar. danquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Tenzij er ergens op het forum een relletje uitbreekt
Maar dan ben ik "toevallig net offline"
Dat was ik wel net aan het overwegen jaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat. Dan neem ik aan dat je er om 0:00 ook nog bent.
Nahquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Tenzij er ergens op het forum een relletje uitbreekt
Maar dan ben ik "toevallig net offline"
Die lul stond ook gewoon op de voorlopige startlijst en INEOS was moeilijk laat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Carlos Fraudriguez doet trouwens ook niet mee, meerdere mensen hebben die gewoon gekozen.
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ik wel net aan het overwegen ja
Alleen de wedstrijd lijkt me niet geweldig leuk
Dan gun ik jou pingels.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk krijgen we penalty's. Zou de eerste serie zijn die ik kan kijken dit WK.
Gebbetjequote:
Dan ga ik dat op videoband opnemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk krijgen we penalty's. Zou de eerste serie zijn die ik kan kijken dit WK.
Ook als die goal voor Kaapverdie is?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.
Dan heb je al 2 mooie penantieseries gemist,quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ja ik denk dat ik deze zelfde tactiek hanteerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even aankijken of leuk is, bij snelle goal ben ik ook verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |