Ik hoop het niet, ik kan helemaal niet voetballen.quote:
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd worden, maar dat gebeurt daar blijkbaar niet zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
AFTER REVIEW
MOM AND DAUGHTER FAN COVER THEIR MOUTH
DECISION IS RED CARD
Helaas wel ja.. althans die ene had ik waarschijnlijk toch niet eens willen zienquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan heb je al 2 mooie penantieseries gemist,
gebeurdquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd qorden, maar dat gebeurd daar blijkbaar niet zo.
Heb ik op de SNES gespeeld 25 jaar geledenquote:
Knap staaltje research. Chapo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken dat ze dan in Egypte gestenigd worden, maar dat gebeurd daar blijkbaar niet zo.
Valhalla staat nog ergens in de backlog hier.quote:
De platformers, ik ben oudquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
alleen de platformers of vind je Kirby's dreamcourse ook leuk?
Ik ben pas bij de halve finale in Engeland als je dat bedoeltquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor jou ook leuker dat Engeland eerder moet natuurlijk.
Dit is wel een leuke anekdotequote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik op de SNES gespeeld 25 jaar geleden
Best leuk
Tot zover deze leuke anekdote
OH OH OH TIMBER WAT DOE JE NOU JONGENquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb die van Duitsland gezien en die van Nederland gehoord.
dat had ik wel onthouden. Dat je die kan kijken bedoel ik, toch wel een mooie pot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben pas bij de halve finale in Engeland als je dat bedoelt
Maar sowieso is het leuker want ik kan nu tenminste de wedstrijd uberhaupt zien
Mja nooit gespeeld..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dreamcourse is ook gewoon op de SNES hoor
Zeker. Het zou me niks verbazen als die KNOTSGEK wordtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat had ik wel onthouden. Dat je die kan kijken bedoel ik, toch wel een mooie pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |