Nee dat is waarquote:
Ja wat wil je hier nu mee zeggen? F1 geen laatste race, voetbal geen mooie potjes zoals zondag en een TTT is kut.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tour, wk, f1, tennis is ook allemaal zaterdag...
Dat voorspelde een user hier al op pagina 1.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Egypte gaat winnen. Desnoods via Penals maar Egypte gaat door
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Egypte moet haast maken want de Aussies winnen de penals.
Ja wat is het nou?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu denk ik het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat voorspelde een user hier al op pagina 1.
Morgen ook Diamond league genot. Wel in Eugene, zal wel midden in de nacht zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Tour, wk, f1, tennis is ook allemaal zaterdag...
Dat was bij belgie ook al zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef GGMM het volgende:
Als deze kutwedstrijd nu nog in de reguliere tijd beslist wordt ben ik écht chagrijnig
Zat kunnen oefenenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen ook Diamond league genot. Wel in Eugene, zal wel midden in de nacht zijn.
Dat vond ik eigenlijk best een leuke wedstrijdquote:
Net na rust leek Australië het momentum te hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Australië moet winnenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Egypte moet haast maken want de Aussies winnen de penals.
Ja, maar had ook pingels moeten zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk best een leuke wedstrijd
Soutar kan dan weer goed dartsen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Salah is de enige op het veld die echt kan voetballen
Ditquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk best een leuke wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |