Ik heb denk ik bij de meeste onderwerpen weinig in te brengen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Lief
Je mag wel langskomen hoor? Alleen niet rellen
Hopelijk gaan we die samen hier live kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef Haags het volgende:
Andere tijden sport maakt hier over 10 jaar een docu van.
Echt zo veel beter. Veel meer rust in je kop en niet allemaal van die schreeuwende kutreclames en prima commentatorenquote:
AI kan dat in een dag.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef Haags het volgende:
Dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef Haags het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk.Ja, erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist leuk!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb denk ik bij de meeste onderwerpen weinig in te brengen.Man enzo hé.
Met schuifdeuren?quote:
Ik ga er eens een kijkje nemen binnenkort beloof ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Juist leuk!
Denk trouwens dat er meer mannen dan vrouwen zitten daar.
Laatste 7 gemist.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:37 schreef Gremen het volgende:
Iemand vlak voor de pingels erin zetten en dan zonder de bal gevoeld te hebben een pingel laten nemen, is vragen om problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |