Sanne met haar overprikkelde gefrituurde hoofd in haar voedingskussen en Dion die zich er al mompelend tussen mag friemelen.quote:
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De man die voor AM op die knol zit is dood??? Zit als een stijve hark. Wat een idiote vertoning elke keer dat gebobbeld daar.
Viel me ook op, broekje zit raarquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Dat Björn Borg broekje bij Mies. Lijkt wel een luier.
Volwassen vrouw van in de dertig, helemaal trots op haar kleuter enkelbandje van Nijntje. Om over dat brillenkoordje nog maar te zwijgen. Je loopt toch compleet voor schut als je zo de straat op gaat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie met haar brillenkoordje en enkelbandje 🤦♀
Ze heeft er in ieder geval weer lekker geld aan stuk gesmeten. #evilgrinquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Volwassen vrouw van in de dertig, helemaal trots op haar kleuter enkelbandje van Nijntje. Om over dat brillenkoordje nog maar te zwijgen. Je loopt toch compleet voor schut als je zo de straat op gaat?
Maar ja, na haar obsessieve enthousiasme met die Lalulububu beertjes en dat Diddl muisje komt die Nijntje verheerlijking nu niet als een verassing voor mij.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De man die voor AM op die knol zit is dood??? Zit als een stijve hark. Wat een idiote vertoning elke keer dat gebobbeld daar.
En dan kan ze wel zielig doen over de jongste die als een koalabeer aan haar vastgeplakt hangt, maar misschien pikt hij gewoon haar onrust op en reageert daarop in plaats van te doen alsof het zo verschrikkelijk voor hem was dat hij zonder zijn moeder was.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Celess het volgende:
MCW, bij haar denk ik vooral dat gejank dat ze haar kids 2 weken niet ziet, want vakantie. Maar blijkbaar is het wel prima wanneer zij de last minute meeneemt naar Turkije en zoals het nu lijkt zelf dus 4 van de 6 weken heeft. En maar janken, egoisme van de bovenste plank bij die vrouw
Koen en Jacq gaan met de kinderen naar Zeeland.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Celess het volgende:
MCW, bij haar denk ik vooral dat gejank dat ze haar kids 2 weken niet ziet, want vakantie. Maar blijkbaar is het wel prima wanneer zij de last minute meeneemt naar Turkije en zoals het nu lijkt zelf dus 4 van de 6 weken heeft. En maar janken, egoisme van de bovenste plank bij die vrouw
Ja klopt wel, maar ik heb nu eens gekeken en dit is echt echt echt niet te doen zó slecht. Heb me bescheurd met die commentaren hier ook bij 😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]![]()
De vorige keer dat ik commentaar had over hoe iemand op een paard zat, werd mij uitgelegd dat dat 'verlichte zit' genoemd wordt 🙈
Nou dat dus, ook weer jankend t andere kind knuffelen. Doe even normaal. Geloof best dat co ouderschap kut is en je eraan moet wennen. Maar wees alsjeblieft de volwassene, vraag of ze het leuk hebben gehad, luister naar de verhalen en ga lekker liggen janken in een hoekje. Je kinderen hoeven niet àlles te zien van je "verdriet"quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan kan ze wel zielig doen over de jongste die als een koalabeer aan haar vastgeplakt hangt, maar misschien pikt hij gewoon haar onrust op en reageert daarop in plaats van te doen alsof het zo verschrikkelijk voor hem was dat hij zonder zijn moeder was.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan kan ze wel zielig doen over de jongste die als een koalabeer aan haar vastgeplakt hangt, maar misschien pikt hij gewoon haar onrust op en reageert daarop in plaats van te doen alsof het zo verschrikkelijk voor hem was dat hij zonder zijn moeder was.
Sjips, dat was een betere titel geweest!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Sorry, had even niet door dat ik de laatste was.
Had knolhobbelaars en bedkronkelaars bedacht, maar die bewaar ik dan tot een volgende editie😝
Helemaal mee eens. Het is nog geen dag eerlijk gegaan daar qua tijd. Knuffels halen op school, voetbal etc. Minimaal 70% van de vakanties bij haar én nog janken. Nare vrouwquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Koen en Jacq gaan met de kinderen naar Zeeland.
Dat is zo' n beetje naast de deur.
MCW vliegt met ze de halve wereld over.
En hoe belastend is het als je steeds je kinderen opzadelt met jouw tranen.
🤢quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:43 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Sanne met haar overprikkelde gefrituurde hoofd in haar voedingskussen en Dion die zich er al mompelend tussen mag friemelen.
O, dit is echt erg zoals hij in dat zadel hangtquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Net 5 keer de dode man bekeken. Ik kom echt niet meer bij🤣
Ik denk dat ze met Koen en Sjaak een lekker kneuterige vakantie gaan hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nu moet ik het ook zien, brb!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Hahaha ik ook 😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik had altijd het idee dat Koen meer met de kinderen deed dan MW. Nu komt het over alsof zij en Tim alleen maar leuke dingen met ze doen. Op de fiets, ijsjes eten, vakanties, en vooral 100x in beeld de ex-voetbaltrainer die balletjes trapt. Maar dat zag ik Koen ook altijd doen. Dus ik gun die kinderen een mega kneuterige vakantie aan zee waar ze maximaal kind mogen zijn. Even geen tranenvangers van hun instabiele, emotionele moeder zijn maar gewoon lekker aanrommelen op het strand.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met Koen en Sjaak een lekker kneuterige vakantie gaan hebben
Dat vind ik zo'n rarequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik krijg Sovschoice af en toe op mn tijdlijn. Ik weet niet wat ik daar nu van moet denken. Hoe gaat haar dochter meedraaien in de maatschappij?
Is die school nu echt zaligmakend?
Tot vorig jaar deden Koen en Jvp hetzelfde, curacao, Dubai,Mallorca.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over te denken dat hobbel filmpje op te slaan zodat ik het terug kan kijken als ik ff wil lachen. Het wordt iedere keer dat ik kijk grappiger. Die Maarten ook, die klotst steeds tegen die Ijsland muis aan met dat kleine paardje waar hij totaal geen controle heeft. En die man die voor AM rijdt is hilarisch!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ze had de gepensioneerde buurman ook al maximaal ondergejankt. Zou me doodschamen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef lila01 het volgende:
O, en dan nog even met betraande ogen op Instagram.
Toen waren Koen en MCW nog niet gescheiden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tot vorig jaar deden Koen en Jvp hetzelfde, curacao, Dubai,Mallorca.
niets mis met Zeeland, kinderen vinden het al snel goed.
Ik ga stuk, je zult zo 1 als man hebben wat een libido killerquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ze is gewoon te mager voor zo'n broekje, met die dunne beentjesquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Viel me ook op, broekje zit raar
Echt niet. Dat is toch totaal idioot om dat te doen met je kinderen als ze zo jong zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef lila01 het volgende:
MCW die met haar zoons maandagnacht vanaf drie uur de wedstrijd
NL- Marokko heeft gekeken. En de volgende dag gewoon weer naar school.
'We hebben het samen licht zien worden'.
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.
Die spoort niet, hoor.
Sorry waar zien jullie dit, ik kan ook wel even lachen gebruiken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Nou, dat. Ik zou hem echt goed duidelijk maken dat hij zo te zien wat mij betreft meer dan genoeg gehobbeld heeft voor minimaal de rest van de week.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik ga stuk, je zult zo 1 als man hebben wat een libido killer
Die jongens zijn compleet voetbal gek, ik ken er echt veel die de wedstrijd hebben gekeken, als ze dat prachtig vinden dan lekker laten kijken. Het zijn in ieder geval niet van die sneeuwvlokjes die dan de volgende dag niet naar school hoeven van mama , nee gewoon hup aan de bak.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef lila01 het volgende:
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.
Die spoort niet, hoor.
Oke never mind heb het al gevonden hahaha.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry waar zien jullie dit, ik kan ook wel even lachen gebruiken.
Ik ben ook beelddenker maar Sanneke en wilde goedmaaksex zie ik gewoon echt niet... krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbertquote:
Gatverdamme!! 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbert
Lekker over de camping struinen, met andere kinderen spelen, ipv met ma op het terras hangenquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:09 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat Koen meer met de kinderen deed dan MW. Nu komt het over alsof zij en Tim alleen maar leuke dingen met ze doen. Op de fiets, ijsjes eten, vakanties, en vooral 100x in beeld de ex-voetbaltrainer die balletjes trapt. Maar dat zag ik Koen ook altijd doen. Dus ik gun die kinderen een mega kneuterige vakantie aan zee waar ze maximaal kind mogen zijn. Even geen tranenvangers van hun instabiele, emotionele moeder zijn maar gewoon lekker aanrommelen op het strand.
Ik hoop dat Koen ze meer stabiliteit bied, in elk geval geen camera constant op ze als ze daar zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:10 schreef lila01 het volgende:
En 'ze zijn al zo groot'
' once in a lifetime'.
Die spoort niet, hoor.
Zou hij in bed ook zo dood zijn 🫣quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:13 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik ga stuk, je zult zo 1 als man hebben wat een libido killer
Iieeuuwwquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben ook beelddenker maar Sanneke en wilde goedmaaksex zie ik gewoon echt niet... krijg er niets bij voor ogen behalve een dode zeester waar iets overheen glibbert
Vond het beetje vastgeplakte opblaaspop vibes geven... alsof ze een ruiter miste en het zo oplostequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nog een keertje gekeken en ik moet er nog steeds om lachen 🫣😂😂 hij zit op dat paard of hij in zijn broek gekakt heeft
Even maximaaaaaal kind zijn, ik gun het zequote:Op woensdag 1 juli 2026 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Lekker over de camping struinen, met andere kinderen spelen, ipv met ma op het terras hangen
Ik zo’n hoodie 🫣 maar ik heb die vooral thuis aan als ik op visite ga of naar eens afspraak ruil ik een hoodie vaak om voor een shirtje met een jasje of zo.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:10 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een 'me and my fans' nijntje shirt.
Ik zal wel ouderwets zijn, ben toch ook al 47quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:16 schreef JaNeeDan het volgende:
De ruzie heeft Sanneke en Dion weer dichterbij elkaar gebracht🥳 Laat die zeester maar schuiven!
Zij kon er ook niet zoveel aan doen natuurlijk, ze had een ochtendhumeur en was moe. Blijkbaar heeft zij ‘s avonds nog last van haar ochtendhumeur.
Zij wil natuurlijk vooral horen dat het niet aan haar ligt. Het valt nog mee dat ze deze keer haar autisme er niet bijgehaald heeft als excuus.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:25 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijn, ben toch ook al 47, maar waarom zou je een ruzie delen met wie maar wil. En een dag later nog even updaten. Maar ik ben niet in de wieg gelegd om influencer te worden en zal dat ook nooit worden 😆
Maar die is ook bedoeld voor volwassenen .... punt is niet nijntje maar dat ze voornamelijk spullen koopt bedoeld voor kleine kinderen...quote:
Dat was ook meteen mijn associatie. Durfde het niet te schrijven hier maar nu zeg jij het 😉quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:07 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW zat zondag na een slapeloze nacht in de tuin op de kinderen te wachten. Toen volgende er weer een slapeloze nacht (zo-ma) en die werd gevolgd door kortsluiting. Geen idee wat ze bedoelt met kortsluiting maar het zal wel weer drama geweest zijn. En dan toch ma-di je bed uit om voetbal te kijken.
Het is weer wachten op de volgende liefste ambulancemevrouw die haar moet oplappen.
De zwart wit foto waar ze tussen haar twee oudsten zit heeft Pascal vibes.
Het is je vergeven😁quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:10 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een 'me and my fans' nijntje shirt.
Inderdaad. Verschrikkelijk zeg als je steeds je maar moet verhouden tot je moeders emoties die all over the place zijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:19 schreef Celess het volgende:
[..]
Even maximaaaaaal kind zijn, ik gun het ze
Zonder moeder die om alles jankt, positief én negatief.
Dat is ook zo'n beetje het enige wat Dion uit deze relatie krijgt dus goed dat ze deze joker inzet 😉quote:
Deventer??? Alsjeblieft niet zeg. We hebben hier in de stad al genoeg gekkies. Debbie kan daar echt niet bijquote:Op donderdag 2 juli 2026 00:37 schreef Lipisu het volgende:
Debbie, dat filmpje van vanmorgen.
Die dunne haartjes op dat voorhoofd en die bizarre blik.
Alsof ze in Deventer onder de brug heeft gelegen.
Douche je eerst even en gooi er wat schmink op
Ja die viel me ook op, want dat heb ik dus nooit of zeeer zelden misschien jaren terug een keer toen ik nog heel jong was.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:12 schreef LALAA het volgende:
Ik zit nog even de video’s van Sanneke van gisterenavond terug te luisteren en soms vraag ik mezelf wel eens af of ze hoort van ze allemaal zegt?
Ze hadden ruzie om de bondgenoten, dat is in de avond toch? En dan begint ze over een ochtendhumeur? Ik snap dat de hele dag voor haar hetzelfde voelt met dat gehang thuis, maar dit is gewoon een beetje vreemd.
En dan oordelen over mensen die nooit ruzie hebben, inclusief minachtend gesnuif erbij. Dat kan zij zich niet voorstellen, dus dan kan het natuurlijk ook niet. Ik vind het heeel typerend dat ze zegt 8220;op je werk clash je toch ook met mensen? En met je vrienden?”. Dat zal precies zijn wat er steeds bij haar is gebeurd, ruzie met alles en iedereen totdat er niemand meer overblijft.
Maar ze kan gelukkig letterlijk echt alles zeggen tegen Dion en hij tegen haar. Alles tegen elkaar kunnen zeggen, maar ook echt praten en luisteren is iets anders Sanneke. Anders zou je na een ruzie ook niet dichter tot elkaar komen, omdat je dan pas uit wat jullie allebei dwars zit.
Gelukkig geeft ze ons ook nog even mee dat een ruzie wel zin moet hebben. Dus mensen, ik verwacht wonderen vandaag. Sanneke van de bank, zodat Dion thuis komt in een opgeruimd en fris huis, heerlijk aan kan schuiven voor het avondeten en dat hij een keer M. niet meteen hoeft te entertainen. Wat een verademing zal dat voor hem zijn.
Hahaha, ik zag het net ook! Zo'n t-shirt gaat nog enigzins, maar dat brilkoord en enkelbandje bij Debbie is echt vreselijk kinderachtig. Ik vind ook veel dingen cute en schattig, maar no way dat ik zulke dingen koop en draag...quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:22 schreef Missinglink24 het volgende:
DBM is ook aangehaakt bij de Nijntje trend 😅
Ik ken eerlijk gezegd ruzie met vrienden enkel uit mijn puber jaren.. dat mensen ineens raar gingen doen of roddelen enzo 🤷 als volwassene ruzie met vrienden? Het ergens niet mee eens zijn dus verschillend ergens naar kijken is geen ruzie.. je hoort elkaar aan je verteld hoe jij er over denkt en respecteert elkaars mening 🤷quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja die viel me ook op, want dat heb ik dus nooit of zeeer zelden misschien jaren terug een keer.
Het moederschap is één groot feest volgens MW. Als dat zo is, dan begrijp ik al dat maximaal dramatisch doen en janken niet zo goed. En wat verstaat zij onder moederschap want haar kinderen worden vooral door haar village opgevoed want moeders kan (of wil) niets alleen. En dan nog is het één groot overdreven tranendal in plaats van in je handen klappen met wat je wel hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 06:43 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik kom even naar hier gesprongen want met bijlezen zit ik nog in deel #258 😅🤣🫣 maar vindt het echt bizar om te zien hoe manisch MW is. Aan de schoenen te zien gaat Timmieboy zelfs mee naar de oudergesprekken op school?! Ga daar met Koen zitten als je het niet alleen aan kunt, dat is toch de vader?! En tussen neus en lippen door even vermelden dat er weer 'kortsluiting' is geweest. Maar wat is ze gelukkig he, de meid! Stralende ogen, eindelijk papa's meisje weer terug!
Mijn hemel.
Haha net even gekeken, wat erg!quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Vergeten jullie niet nog een keer het paardrijfilmpje te kijken voordat de story verdwijnt 😂
En vooral hoe hysterisch ze daar over doet. Ik zit af en toe naar een kleuter in een grote-mensen-lijf te kijken. Bij Diddle, bij dat ei dat eigenlijk voor de middelste was en zij het zelf snel uitpakt en nog net niet door het dak gaat want er zit een tweeling dino in. Nu weer Nijntje. Als je dan al wil 'unboxen' doe dat dan juist met je kinderen ipv het uit hun handen te trekken of van ze weg te draaien. Ik weet soms niet waar ik naar zit te kijken...quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar die is ook bedoeld voor volwassenen .... punt is niet nijntje maar dat ze voornamelijk spullen koopt bedoeld voor kleine kinderen...
Ja het is heel gek allemaalquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En vooral hoe hysterisch ze daar over doet. Ik zit af en toe naar een kleuter in een grote-mensen-lijf te kijken. Bij Diddle, bij dat ei dat eigenlijk voor de middelste was en zij het zelf snel uitpakt en nog net niet door het dak gaat want er zit een tweeling dino in. Nu weer Nijntje. Als je dan al wil 'unboxen' doe dat dan juist met je kinderen ipv het uit hun handen te trekken of van ze weg te draaien. Ik weet soms niet waar ik naar zit te kijken...
Koen draagt ook altijd zulke schoenen toch?quote:Op donderdag 2 juli 2026 06:43 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik kom even naar hier gesprongen want met bijlezen zit ik nog in deel #258 😅🤣🫣 maar vindt het echt bizar om te zien hoe manisch MW is. Aan de schoenen te zien gaat Timmieboy zelfs mee naar de oudergesprekken op school?! Ga daar met Koen zitten als je het niet alleen aan kunt, dat is toch de vader?! En tussen neus en lippen door even vermelden dat er weer 'kortsluiting' is geweest. Maar wat is ze gelukkig he, de meid! Stralende ogen, eindelijk papa's meisje weer terug!
Mijn hemel.
Volgens Sanneke heb ik een ongezonde en niet normale relatie, want in de 15 jaar dat we samen zijn nog nooit ruzie gehad.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:12 schreef LALAA het volgende:
En dan oordelen over mensen die nooit ruzie hebben, inclusief minachtend gesnuif erbij. Dat kan zij zich niet voorstellen, dus dan kan het natuurlijk ook niet. Ik vind het heeel typerend dat ze zegt “op je werk clash je toch ook met mensen? En met je vrienden?”. Dat zal precies zijn wat er steeds bij haar is gebeurd, ruzie met alles en iedereen totdat er niemand meer overblijft.
Ik heb ook wel eens onenigheid met mijn vriend. Wat mij altijd helpt is gaan werken of met een vriendin bespreken. Dat maakt het luchtiger, dan kan ik er achteraf meestal weer om lachen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij wil natuurlijk vooral horen dat het niet aan haar ligt. Het valt nog mee dat ze deze keer haar autisme er niet bijgehaald heeft als excuus.
En ze praten echt over alles hoor! Als je ruzie krijgt over iets wat Dion zegt over de Bondgenoten kunnen hun gesprekken nooit veel voorstellen. Kan ik me bij hun sowieso niet voorstellen. Sanneke maakt niks mee, Dion werkt dan nog maar houdt Sanneke steeds in de gaten via insta en telefoon. Het is hier al eerder genoemd maar het is echt alsof je naar het programma Knoop in je zakdoek zit te kijken.
Dit heb ik ook. En we zijn 26 jaar samen🤔quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens Sanneke heb ik een ongezonde en niet normale relatie, want in de 15 jaar dat we samen zijn nog nooit ruzie gehad.
En nee, we zijn het niet altijd (nouja.. eigenlijk zelden) niet met elkaar eens. Of zijn wel eens snibbig om wat voor reden dan ook. Maar dat is allemaal niet-ruziewaardig.
Maar het zal wel haar autist-zijn wezen, dat ze niet snapt dat zoiets ook bestaan. Omdat zij dat niet hebben.
Kind vliegt met haar veel te kleine fietsje bijna de hekken in. Lot: je moet niet zeggen dat ik raar fiets. AM: ik geef alleen maar tips. Die werken dus niet...quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Lot is al net zo creatief als Saar en Suus. 🥰
Ik krijg vooral de indruk dat haar reactie op Dion, voor hem de druppel geweest is van iets wat al een tijd zit te etteren. En als dat voor haar nu totaal onverwacht is, dan gaat ze het er nog dagen over hebben. Het willen vergelijken met anderen vind ik ook vreemd. Maar ze waren elkaar alweer kwijt, de hoeveelste keer is dat deze week al zo? Gelukkig zijn ze nu weer dichterbij elkaar gekomen, ik verwacht ergens deze week nog wel een aankondiging voor een weekendje weg samen, want daar is ze zo aan toe.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens onenigheid met mijn vriend. Wat mij altijd helpt is gaan werken of met een vriendin bespreken. Dat maakt het luchtiger, dan kan ik er achteraf meestal weer om lachen.
Thuis blijven zitten en er dan 12 uur later nog steeds mee bezig zijn is wel ongezond.
Klopt. Kan hoor dat ze allebei dezelfde schoenen hebben, ze copy pasted wel meer 😉 Maar in een ander filmpje op haar pagina heeft Tim toevallig precies zulke schoenen aan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Koen draagt ook altijd zulke schoenen toch?
Hoewel niks me meer verbaast bij MCW hoop ik toch dat ze gewoon met de vader daar zat en niet met Tim.
Helemaal prima vakantie lijkt mij. Doe maar gewoon...quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Onze relatie van 20 jaar is ook heel ongezond.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens Sanneke heb ik een ongezonde en niet normale relatie, want in de 15 jaar dat we samen zijn nog nooit ruzie gehad.
En nee, we zijn het niet altijd (nouja.. eigenlijk zelden) niet met elkaar eens. Of zijn wel eens snibbig om wat voor reden dan ook. Maar dat is allemaal niet-ruziewaardig.
Maar het zal wel haar autist-zijn wezen, dat ze niet snapt dat zoiets ook bestaan. Omdat zij dat niet hebben.
Onze laatste ruzie is bijna 6 jaar geleden. Dat was 2 dagen voor de bevalling en bij mij sloegen de stoppen door omdat hij goor had zitten schijten op de wc die ik net had gepoetst.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat ze dr gelijk wil hebben en dus erop doorgaat. En ik snapdat dat bij Dion dan een keer klaar is en dan boos wordt. En dan komen ze in een cirkel terecht en dat gaat door en doorquote:Op donderdag 2 juli 2026 09:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik krijg vooral de indruk dat haar reactie op Dion, voor hem de druppel geweest is van iets wat al een tijd zit te etteren. En als dat voor haar nu totaal onverwacht is, dan gaat ze het er nog dagen over hebben. Het willen vergelijken met anderen vind ik ook vreemd. Maar ze waren elkaar alweer kwijt, de hoeveelste keer is dat deze week al zo? Gelukkig zijn ze nu weer dichterbij elkaar gekomen, ik verwacht ergens deze week nog wel een aankondiging voor een weekendje weg samen, want daar is ze zo aan toe.
Ja, sneu. Dat meisje is juist zo lekker actief op de fiets.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat sneu voor Madelief Nagelkerke dat dr pols is gebroken. Ze had zo geoefend voor de jeugdronde.
Maar ze gaan wel volgende week naar Spanje. Hopelijk heeft ze niet te veel napijn. En zwemmen is een stuk minder met je pols in het gips. En dan de bloedhitte en gips. Lijkt me echt niet fijn voor dr. Wat zal sophie balen 😬
Ja, daarom wil ze ook verhalen van anderen heb ik het idee. Ze zoekt redenen om haar gelijk door te duwen bij hem. Heel gezellig daar momenteel denk ik (anders ook niet, maar laatste paar weken is het echt alleen maar klagen en zagen over werkelijk waar elk klein dingetje).quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat ze dr gelijk wil hebben en dus erop doorgaat. En ik snapdat dat bij Dion dan een keer klaar is en dan boos wordt. En dan komen ze in een cirkel terecht en dat gaat door en door
En je man regelmatig ‘kwijtgeraakt’?quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:09 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. En we zijn 26 jaar samen🤔
Deze zou mij toen ook echt over de rooie getrokken hebben 👌👍 volledig legit!quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:45 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Onze laatste ruzie is bijna 6 jaar geleden. Dat was 2 dagen voor de bevalling en bij mij sloegen de stoppen door omdat hij goor had zitten schijten op de wc die ik net had gepoetst.
We zijn het vaak zat niet eens met elkaar. En we vinden elkaar ook regelmatig irritant. Maar daar maken we geen ruzie om.
Ik denk onze relatie van bijna 17 jaar ook in haar ogen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Onze relatie van 20 jaar is ook heel ongezond.
Jup, al ga ik me ook echt niet verbazen als we over een paar weken een aankondiging krijgen dat ze weer zwanger is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik denk onze relatie van bijna 17 jaar ook in haar ogen.
En ondertussen samen al heel, heel veel shit doorstaan. Letterlijk en figuurlijk. Tuurlijk wel eens een discussie maar ruzie? Dat is denk ik wel zo'n enkele jaren geleden. Maarja dat is blijkbaar ongezond in haar ogen. Wekelijks dikke ruzie is gezond.![]()
Ach, Sanneke die net 5 jaar een relatie heeft en het nu al zwaar heeft met alles kan ik echt niet serieus nemen. Grappenmaker.
En wat een rare snuiter is ze ook. Waarom moet je aan je volgers laten weten dat je ruzie hebt met elkaar vanwege een kut televisie programma? Ehm? Bel een vriendin ofzo als je dit graag wilt delen? Weet je wel, die paar die je wilt uitnodigen voor je grote huwelijk met foodtrucks.
Waarom gooi je dit op het internet voor iedereen om te zien. Ik snap dit niet?
Ik snap daarintegen Dion wel, maar Dion had weg moeten gaan bij haar voordat ze überhaupt samen een kind hadden. Sanneke gaat namelijk nooit veranderen. Daar helpt geen huwelijk, 2e kind of een erfenis mee. Ik denk dat binnenkort Dion een keer klapt. En óf ze komen samen zoals ik al eerder heb benoemd in de bijstand terecht óf hij gaat weg. Maar ik denk dat hij dit alleen niet zal doen vanwege M. Bang om hem niet meer dagelijks te mogen zien. Triest. Echt triest.
Ik heb ook even gekeken en dacht nog even en hij valt eraf. 🤣 Maar wat een stories zeg, blij dat ik haar niet meer volg je hebt bijna een dagtaak om haar stories bij te houden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha net even gekeken, wat erg!
Ik hoop het toch echt niet, maar mij verbaast ook niks meer.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:15 schreef papierentas het volgende:
[..]
Jup, al ga ik me ook echt niet verbazen als we over een paar weken een aankondiging krijgen dat ze weer zwanger is.
Maar, ze is wel iemand die niet makkelijk huilt!!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef lila01 het volgende:
O, en dan nog even met betraande ogen op Instagram.
We zitten niet altijd op 1 lijn maar kwijtgeraakt, nee.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En je man regelmatig ‘kwijtgeraakt’?
Maar ‘zonder wrijving geen glans’ he, dus we hebben zo’n doffe relatie… 🤪😂quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
We zitten niet altijd op 1 lijn maar kwijtgeraakt, nee.
Wel weekendjes weg geweest maar dan gewoon omdat het kon en niet omdat het moest🤪
Die overziet het niet met 2 kinderen als de 1 links gaat en de ander rechts. Of als de slaapjes overdag niet overlappenquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt niet, maar mij verbaast ook niks meer.
Sommige mensen denken met een kind iets te kunnen lijmen. En dat is niet zo, als je relatie niet goed zit, zit hij niet goed. En een extra kindje als alles je al teveel is? Ik ben bang voor de veiligheid van de kinderen in dat geval.![]()
En dat werd enkele maanden geleden als gek gezien, maar nu jullie elke keer meer zien van Sanneke, gaat iedereen het gelukkig hier steeds meer inzien. Sanneke is gewoon niet geschikt voor nog een kind. Ze heeft al zoveel moeite met M... ik hoop daarom echt niet dat er een 2e komt en dat ze zichzelf eens realistisch bekijkt.
Sanneke heeft gewoon hulp nodig, om alles überhaupt al in goede banen te laten leiden. En zodat ze M de beste kansen kan geven. Hopelijk ziet ze dat gauw in. Want ik gun hem een zo normaal mogelijk leven, hij heeft niet voor zijn ouders gekozen.
Nee, die overziet dat echt niet... ik hoop echt dat ze het bij 1 houd en M het best mogelijke leven geeft. En zelf in therapie gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die overziet het niet met 2 kinderen als de 1 links gaat en de ander rechts. Of als de slaapjes overdag niet overlappen
Als je te veel wrijving hebt krijg je ook slijtage en gaan dingen stuk.. ik ga voor het doffe laagje ..👌quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ‘zonder wrijving geen glans’ he, dus we hebben zo’n doffe relatie… 🤪😂
Het komt een beetje studentikoos over ook; kijk mij eens 2 nachten niet slapen en toch doordenderen!quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Heb me weer verbaasd over de stories van MCW. Alsof het ontzettend stoer is dat je 2 nachten niet slaapt. Wanneer gaat er eens een belletje rinkelen dat haar levensstijl zo ongezond is dat haar lichaam totaal van streek is?
Laurens wordt over een maand 4 jaar, maar slaapt in een slaapzak met speen. Ze houdt die jongen zo klein.
En die foto over dat zij in huis aan het rommelen is en Tim in de tuin vind ik heel eng en claimend; 'altijd precies weten waar hij is, safe haven'. Zij kan niet alleen zijn, en zuigt iedereen mee in haar labiele, manische toestand. Arme kindjes. Hopelijk geven zij na de 2 weken vakantie met K&J aan dat ze met mama en Timmie ook willen kamperen omdat het ZO leuk was.
Volgens mij is die vacature vrijgekomen omdat die andere vrouw ermee stopt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:00 schreef Keesie123 het volgende:
Zou Maud niet vervangen worden dat er zo’n uitgebreide vacature is voor interieurverzorgster? Of gaat ze hogerop als PA? Ik dacht namelijk meteen; no way dat je 20 uur gaat schoonmaken, daarbij zit vast ook een aantal uur kinderen entertainen, shoots doen, etc. Benieuwd welke gek er op af komt.
Verder keken mijn kinderen van 7 en 9 ook de wedstrijd ‘s nachts van de week. Vooraf op tijd naar bed en op school doen ze echt niks zinnigs meer dus even doorbijten overdag. Ging echt prima. Op het schoolplein hoorde ik ookal (niet direct tegen mij) dat ik dan wel de meest waardeloze ouder was 😂. Ik kan echt heel veel ergere dingen bedenken dan dit.
Ik twijfel nog of MCW gewoon 90% van haar content uit haar duim zuigt met die superlatieven, of dat ze dus echt elke dag jankt en juicht. Vermoeiend is het wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:17 schreef Lodelie het volgende:
Als je die stories van Michelle bekijkt, dan is het echt werkelijk iedere dag, bij iedere gebeurtenis en bij iedere persoon aan het janken.
Dat is echt niet goed hoor. Ik vind het bij haar niet de vraag of er iets aan de hand is, maar wat er aan de hand is.
Dit idd. En het is volgens mij ook meisje dat niet graag stil zit. Die doe je geen plezier met een boekje of puzzel. Dat worden lange weken voor drquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:04 schreef Maretakje het volgende:
Zo sneu voor Madelief dat ze nu in de lappenmand zit. En dan ook nog zo aan het einde van het schooljaar met alle leuke activiteiten.
De vakantie is voor moeders belangrijker dan het welzijn van M krijg in het idee. Het kind moet mee in het vliegtuig, lekker in de bloedhitte achter pa en ma aanrennen van kroeg naar teringkoffie naar restaurant naar zee. En omgedraaid nog een keer.
Ze kan niet ff lekker afkoelen in het zwembad met gips, of in zee en dan ook nog al het zand.
Wat dat betreft zou ik zeggen, we blijven gewoon lekker bij huis dan kan ze in ieder geval lekker haar eigen gang gaan.
Alleen papa en mama gaan niet zo vaak op vakantie, dus die hebben het wel heel hard nodig.
Ze zoekt een gezinsverzorgster dus.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:19 schreef lila01 het volgende:
[..]
Volgens mij is die vacature vrijgekomen omdat die andere vrouw ermee stopt.
Ik weet haar naam niet (Tamara?), maar die is er al jaren, vrij onzichtbaar.
MCW neemt de term 'huishoudelijke hulp', nogal ruim.
In die 20 uur moet je vast ook ontbijtjes / eten voor de kinderen maken, op ze passen etc.
Dat komt denk ik doordat ze vorm/vulling mist. Als je te dun bent zie je vooral bot. En de vorm van je bekken is niet fraai.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Viel me ook op, broekje zit raar
Janneke deelde een recent interview waarin ze zei dat ze een eethuisje geopend hadden. Er kwamen nogal wat reacties die vroegen of ze zaak al open was. Nee dus. Blijkbaar is er nog geen vergunning.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:52 schreef Tarantelle het volgende:
Familie Jelies: die familie wordt ook steeds vreemder. Wanneer zou hun langverwachte viskot geopend worden (het zou mei zijn toch?). De oudste meiden zou ik vooral zangles gunnen, daar is een hoop winst te behalen qua stemgebruik (ze zingen wel redelijk zuiver).
Zou het niet zo kunnen zijn dat zij ze daarna ook maar 2 volledige weken heeft en dat daarna de weken gewoon weer verdeeld zijn? Wellicht heeft ze gezegd dat ze ze 4 weken heeft, maar ik heb het dan gemist.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Celess het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is nog geen dag eerlijk gegaan daar qua tijd. Knuffels halen op school, voetbal etc. Minimaal 70% van de vakanties bij haar én nog janken. Nare vrouw
Zo deden wij het inderdaad ook. Dan hoeven de kinderen niet langer dan 2 weken zonder een ouder (en andersom natuurlijk)quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat zij ze daarna ook maar 2 volledige weken heeft en dat daarna de weken gewoon weer verdeeld zijn? Wellicht heeft ze gezegd dat ze ze 4 weken heeft, maar ik heb het dan gemist.
Met 1 kind overziet ze het al niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die overziet het niet met 2 kinderen als de 1 links gaat en de ander rechts. Of als de slaapjes overdag niet overlappen
En waarom dat paardrijclubje het allemaal maar goed vindt! Ik zou echt een klacht indienen als iemand bij mijn sportclubje altijd filmde.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap niet waarom AM die rare camera op haar hoofd maar blijft gebruiken. Sowieso wie zit er elke week op datzelfde beeld te wachten? En daarbij is de kwaliteit ook ongelooflijk slecht + vervormd.
Content. Voor de moekes en gekochte Indiërs.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap niet waarom AM die rare camera op haar hoofd maar blijft gebruiken. Sowieso wie zit er elke week op datzelfde beeld te wachten? En daarbij is de kwaliteit ook ongelooflijk slecht + vervormd.
Wat een verrassing (van die vergunning) ...quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Janneke deelde een recent interview waarin ze zei dat ze een eethuisje geopend hadden. Er kwamen nogal wat reacties die vroegen of ze zaak al open was. Nee dus. Blijkbaar is er nog geen vergunning.
Goh.
Ze heeft het steeds over co-ouderschap maar volgens mij zijn ze per 2 weken 5 nachten bij KB. Dat is dus geen co-ouderschap. En misschien heeft KB niet meer vakantie, hij heeft natuurlijk een nieuwe baan.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind sneu koen twee weken de kinderen heeft.
Gevoel dat mies ze sowieso al veel meer heeft altijd
Dat het zo ook veel fijner/makkelijker is voor de bezorger denkt ze natuurlijk niet aan. Mevrouw moet weer wat te klagen hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:22 schreef Lodelie het volgende:
Hoe Am ook weer zegt MIJN buitenkleden zijn bezorgd.
En hoe onaardig weer tegen Jet over dat er evenveel suiker in zit. Ik vind dat ze echt niet lief met haar kinderen om gaat. Tenzij de kinderen volwassen zijn en ze er hinnekend achteraan kan klossen.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Am heeft 2 kleden! 1 voor in de tent en 1 voor in de tent... 🤔🤷👍
ja, in het zuiden nog wel. Paar jaar geleden verhuisd op maar 20 km afstand dus ik had dit ook niet zien aankomen aangezien het daarvoor echt prima was.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:26 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Wow! Vreselijk! En dat is in Nederland?
En natuurlijk voor ons als irritenmaint. Waar moeten we het anders over hebben hahahaquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Content. Voor de moekes en gekochte Indiërs.
Het lijkt me sterk dat je al die wekelijkse same-same filmpjes gaat bewaren ‘voor later’
Er is toch niet gezegd dat de verdeling 2-4 is?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind sneu koen twee weken de kinderen heeft.
Gevoel dat mies ze sowieso al veel meer heeft altijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |