Jup, al ga ik me ook echt niet verbazen als we over een paar weken een aankondiging krijgen dat ze weer zwanger is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik denk onze relatie van bijna 17 jaar ook in haar ogen.
En ondertussen samen al heel, heel veel shit doorstaan. Letterlijk en figuurlijk. Tuurlijk wel eens een discussie maar ruzie? Dat is denk ik wel zo'n enkele jaren geleden. Maarja dat is blijkbaar ongezond in haar ogen. Wekelijks dikke ruzie is gezond.![]()
Ach, Sanneke die net 5 jaar een relatie heeft en het nu al zwaar heeft met alles kan ik echt niet serieus nemen. Grappenmaker.
En wat een rare snuiter is ze ook. Waarom moet je aan je volgers laten weten dat je ruzie hebt met elkaar vanwege een kut televisie programma? Ehm? Bel een vriendin ofzo als je dit graag wilt delen? Weet je wel, die paar die je wilt uitnodigen voor je grote huwelijk met foodtrucks.
Waarom gooi je dit op het internet voor iedereen om te zien. Ik snap dit niet?
Ik snap daarintegen Dion wel, maar Dion had weg moeten gaan bij haar voordat ze überhaupt samen een kind hadden. Sanneke gaat namelijk nooit veranderen. Daar helpt geen huwelijk, 2e kind of een erfenis mee. Ik denk dat binnenkort Dion een keer klapt. En óf ze komen samen zoals ik al eerder heb benoemd in de bijstand terecht óf hij gaat weg. Maar ik denk dat hij dit alleen niet zal doen vanwege M. Bang om hem niet meer dagelijks te mogen zien. Triest. Echt triest.
Ik heb ook even gekeken en dacht nog even en hij valt eraf. 🤣 Maar wat een stories zeg, blij dat ik haar niet meer volg je hebt bijna een dagtaak om haar stories bij te houden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha net even gekeken, wat erg!
Ik hoop het toch echt niet, maar mij verbaast ook niks meer.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:15 schreef papierentas het volgende:
[..]
Jup, al ga ik me ook echt niet verbazen als we over een paar weken een aankondiging krijgen dat ze weer zwanger is.
Maar, ze is wel iemand die niet makkelijk huilt!!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:57 schreef lila01 het volgende:
O, en dan nog even met betraande ogen op Instagram.
We zitten niet altijd op 1 lijn maar kwijtgeraakt, nee.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En je man regelmatig ‘kwijtgeraakt’?
Maar ‘zonder wrijving geen glans’ he, dus we hebben zo’n doffe relatie… 🤪😂quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
We zitten niet altijd op 1 lijn maar kwijtgeraakt, nee.
Wel weekendjes weg geweest maar dan gewoon omdat het kon en niet omdat het moest🤪
Die overziet het niet met 2 kinderen als de 1 links gaat en de ander rechts. Of als de slaapjes overdag niet overlappenquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:26 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt niet, maar mij verbaast ook niks meer.
Sommige mensen denken met een kind iets te kunnen lijmen. En dat is niet zo, als je relatie niet goed zit, zit hij niet goed. En een extra kindje als alles je al teveel is? Ik ben bang voor de veiligheid van de kinderen in dat geval.![]()
En dat werd enkele maanden geleden als gek gezien, maar nu jullie elke keer meer zien van Sanneke, gaat iedereen het gelukkig hier steeds meer inzien. Sanneke is gewoon niet geschikt voor nog een kind. Ze heeft al zoveel moeite met M... ik hoop daarom echt niet dat er een 2e komt en dat ze zichzelf eens realistisch bekijkt.
Sanneke heeft gewoon hulp nodig, om alles überhaupt al in goede banen te laten leiden. En zodat ze M de beste kansen kan geven. Hopelijk ziet ze dat gauw in. Want ik gun hem een zo normaal mogelijk leven, hij heeft niet voor zijn ouders gekozen.
Nee, die overziet dat echt niet... ik hoop echt dat ze het bij 1 houd en M het best mogelijke leven geeft. En zelf in therapie gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die overziet het niet met 2 kinderen als de 1 links gaat en de ander rechts. Of als de slaapjes overdag niet overlappen
Als je te veel wrijving hebt krijg je ook slijtage en gaan dingen stuk.. ik ga voor het doffe laagje ..👌quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ‘zonder wrijving geen glans’ he, dus we hebben zo’n doffe relatie… 🤪😂
Het komt een beetje studentikoos over ook; kijk mij eens 2 nachten niet slapen en toch doordenderen!quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:43 schreef Nieuwnestje het volgende:
Heb me weer verbaasd over de stories van MCW. Alsof het ontzettend stoer is dat je 2 nachten niet slaapt. Wanneer gaat er eens een belletje rinkelen dat haar levensstijl zo ongezond is dat haar lichaam totaal van streek is?
Laurens wordt over een maand 4 jaar, maar slaapt in een slaapzak met speen. Ze houdt die jongen zo klein.
En die foto over dat zij in huis aan het rommelen is en Tim in de tuin vind ik heel eng en claimend; 'altijd precies weten waar hij is, safe haven'. Zij kan niet alleen zijn, en zuigt iedereen mee in haar labiele, manische toestand. Arme kindjes. Hopelijk geven zij na de 2 weken vakantie met K&J aan dat ze met mama en Timmie ook willen kamperen omdat het ZO leuk was.
Volgens mij is die vacature vrijgekomen omdat die andere vrouw ermee stopt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:00 schreef Keesie123 het volgende:
Zou Maud niet vervangen worden dat er zo’n uitgebreide vacature is voor interieurverzorgster? Of gaat ze hogerop als PA? Ik dacht namelijk meteen; no way dat je 20 uur gaat schoonmaken, daarbij zit vast ook een aantal uur kinderen entertainen, shoots doen, etc. Benieuwd welke gek er op af komt.
Verder keken mijn kinderen van 7 en 9 ook de wedstrijd ‘s nachts van de week. Vooraf op tijd naar bed en op school doen ze echt niks zinnigs meer dus even doorbijten overdag. Ging echt prima. Op het schoolplein hoorde ik ookal (niet direct tegen mij) dat ik dan wel de meest waardeloze ouder was 😂. Ik kan echt heel veel ergere dingen bedenken dan dit.
Ik twijfel nog of MCW gewoon 90% van haar content uit haar duim zuigt met die superlatieven, of dat ze dus echt elke dag jankt en juicht. Vermoeiend is het wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:17 schreef Lodelie het volgende:
Als je die stories van Michelle bekijkt, dan is het echt werkelijk iedere dag, bij iedere gebeurtenis en bij iedere persoon aan het janken.
Dat is echt niet goed hoor. Ik vind het bij haar niet de vraag of er iets aan de hand is, maar wat er aan de hand is.
Dit idd. En het is volgens mij ook meisje dat niet graag stil zit. Die doe je geen plezier met een boekje of puzzel. Dat worden lange weken voor drquote:Op donderdag 2 juli 2026 12:04 schreef Maretakje het volgende:
Zo sneu voor Madelief dat ze nu in de lappenmand zit. En dan ook nog zo aan het einde van het schooljaar met alle leuke activiteiten.
De vakantie is voor moeders belangrijker dan het welzijn van M krijg in het idee. Het kind moet mee in het vliegtuig, lekker in de bloedhitte achter pa en ma aanrennen van kroeg naar teringkoffie naar restaurant naar zee. En omgedraaid nog een keer.
Ze kan niet ff lekker afkoelen in het zwembad met gips, of in zee en dan ook nog al het zand.
Wat dat betreft zou ik zeggen, we blijven gewoon lekker bij huis dan kan ze in ieder geval lekker haar eigen gang gaan.
Alleen papa en mama gaan niet zo vaak op vakantie, dus die hebben het wel heel hard nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |