Sanne met haar overprikkelde gefrituurde hoofd in haar voedingskussen en Dion die zich er al mompelend tussen mag friemelen.quote:
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De man die voor AM op die knol zit is dood??? Zit als een stijve hark. Wat een idiote vertoning elke keer dat gebobbeld daar.
Viel me ook op, broekje zit raarquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Dat Björn Borg broekje bij Mies. Lijkt wel een luier.
Volwassen vrouw van in de dertig, helemaal trots op haar kleuter enkelbandje van Nijntje. Om over dat brillenkoordje nog maar te zwijgen. Je loopt toch compleet voor schut als je zo de straat op gaat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie met haar brillenkoordje en enkelbandje 🤦♀
Ze heeft er in ieder geval weer lekker geld aan stuk gesmeten. #evilgrinquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:46 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Volwassen vrouw van in de dertig, helemaal trots op haar kleuter enkelbandje van Nijntje. Om over dat brillenkoordje nog maar te zwijgen. Je loopt toch compleet voor schut als je zo de straat op gaat?
Maar ja, na haar obsessieve enthousiasme met die Lalulububu beertjes en dat Diddl muisje komt die Nijntje verheerlijking nu niet als een verassing voor mij.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De man die voor AM op die knol zit is dood??? Zit als een stijve hark. Wat een idiote vertoning elke keer dat gebobbeld daar.
En dan kan ze wel zielig doen over de jongste die als een koalabeer aan haar vastgeplakt hangt, maar misschien pikt hij gewoon haar onrust op en reageert daarop in plaats van te doen alsof het zo verschrikkelijk voor hem was dat hij zonder zijn moeder was.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Celess het volgende:
MCW, bij haar denk ik vooral dat gejank dat ze haar kids 2 weken niet ziet, want vakantie. Maar blijkbaar is het wel prima wanneer zij de last minute meeneemt naar Turkije en zoals het nu lijkt zelf dus 4 van de 6 weken heeft. En maar janken, egoisme van de bovenste plank bij die vrouw
Koen en Jacq gaan met de kinderen naar Zeeland.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef Celess het volgende:
MCW, bij haar denk ik vooral dat gejank dat ze haar kids 2 weken niet ziet, want vakantie. Maar blijkbaar is het wel prima wanneer zij de last minute meeneemt naar Turkije en zoals het nu lijkt zelf dus 4 van de 6 weken heeft. En maar janken, egoisme van de bovenste plank bij die vrouw
Ja klopt wel, maar ik heb nu eens gekeken en dit is echt echt echt niet te doen zó slecht. Heb me bescheurd met die commentaren hier ook bij 😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]![]()
De vorige keer dat ik commentaar had over hoe iemand op een paard zat, werd mij uitgelegd dat dat 'verlichte zit' genoemd wordt 🙈
Nou dat dus, ook weer jankend t andere kind knuffelen. Doe even normaal. Geloof best dat co ouderschap kut is en je eraan moet wennen. Maar wees alsjeblieft de volwassene, vraag of ze het leuk hebben gehad, luister naar de verhalen en ga lekker liggen janken in een hoekje. Je kinderen hoeven niet àlles te zien van je "verdriet"quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan kan ze wel zielig doen over de jongste die als een koalabeer aan haar vastgeplakt hangt, maar misschien pikt hij gewoon haar onrust op en reageert daarop in plaats van te doen alsof het zo verschrikkelijk voor hem was dat hij zonder zijn moeder was.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan kan ze wel zielig doen over de jongste die als een koalabeer aan haar vastgeplakt hangt, maar misschien pikt hij gewoon haar onrust op en reageert daarop in plaats van te doen alsof het zo verschrikkelijk voor hem was dat hij zonder zijn moeder was.
Sjips, dat was een betere titel geweest!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Sorry, had even niet door dat ik de laatste was.
Had knolhobbelaars en bedkronkelaars bedacht, maar die bewaar ik dan tot een volgende editie😝
Helemaal mee eens. Het is nog geen dag eerlijk gegaan daar qua tijd. Knuffels halen op school, voetbal etc. Minimaal 70% van de vakanties bij haar én nog janken. Nare vrouwquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Koen en Jacq gaan met de kinderen naar Zeeland.
Dat is zo' n beetje naast de deur.
MCW vliegt met ze de halve wereld over.
En hoe belastend is het als je steeds je kinderen opzadelt met jouw tranen.
🤢quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:43 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Sanne met haar overprikkelde gefrituurde hoofd in haar voedingskussen en Dion die zich er al mompelend tussen mag friemelen.
O, dit is echt erg zoals hij in dat zadel hangtquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Net 5 keer de dode man bekeken. Ik kom echt niet meer bij🤣
Ik denk dat ze met Koen en Sjaak een lekker kneuterige vakantie gaan hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Koen en Jacq gaan met de kinderen naar Zeeland.
Dat is zo' n beetje naast de deur.
MCW vliegt met ze de halve wereld over.
En hoe belastend is het als je steeds je kinderen opzadelt met jouw tranen.
Nu moet ik het ook zien, brb!quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Hahaha ik ook 😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |