Bij haar is dat seks toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.
Haha dat ja, *insert MCW stem; "Nog niet misschien. Aeeegggt bizar!"quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alsof Michelle ooit poetst! Haha
20 uur? Holy shitquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:46 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Haha dat ja, *insert MCW stem; "Nog niet misschien. Aeeegggt bizar!"
Vond het wel opvallend, die advertentie voor een poetsvrouw interieurverzorgster laatst. Sowieso dat ze dat zo openbaar doet en ook voor minstens 20uur per week. De farm is groot maar het is ook weer geen 16slaapkamers tellende villa ofzo. Ben benieuwd wat dat takenpakket dan allemaal inhoudt, naast poetsen het interieur verzorgen.
Rens Kroes, echt onbegrijpelijk vind ik ditquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:23 schreef Lostit het volgende:
[..]
Net zoals de zus van doutzen Kroes. Kan even niet op haar naam komen maar haar man zit vast voor verkrachting (veroordeeld) en zij is zwanger geraakt tijdens zijn detentie van hem.
Maar echt.. zij raakt altijd helemaal in de ban van spulletjes die voor kinderen bedoeld zijn. Behalve de seksboekjes dan, is het echt een groot kind gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie helemaal in de ban van nijntje.... die is echt met haar 2e kindertijd bezig
Vreselijk he. Het is ook echt een hele nare verkrachting waar hij voor veroordeeld is. (Uiteraard is elke verkrachting vreselijk maar ik bedoel meer dat als je dan die details hoort over je man bij de zitting dan walg je toch van hem?)quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Rens Kroes, echt onbegrijpelijk vind ik dit
Met die 3x p/d hoeft dat rond slaaptijd niet meer toch?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:45 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Bij haar is dat seks toch?
Het was in combi met de zaak. En natuurlijk het zorgen voor en denken om de kinderen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:46 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Haha dat ja, *insert MCW stem; "Nog niet misschien. Aeeegggt bizar!"
Vond het wel opvallend, die advertentie voor een poetsvrouw interieurverzorgster laatst. Sowieso dat ze dat zo openbaar doet en ook voor minstens 20uur per week. De farm is groot maar het is ook weer geen 16slaapkamers tellende villa ofzo. Ben benieuwd wat dat takenpakket dan allemaal inhoudt, naast poetsen het interieur verzorgen.
Infantiel gedrag. Als man kan je je vrouw dan toch niet anders meer zien dan als kind?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie helemaal in de ban van nijntje.... die is echt met haar 2e kindertijd bezig
Was zij niet ook diegene die zei dat je klei moest eten ofzo? Dat dat gezond was?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:51 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vreselijk he. Het is ook echt een hele nare verkrachting waar hij voor veroordeeld is. (Uiteraard is elke verkrachting vreselijk maar ik bedoel meer dat als je dan die details hoort over je man bij de zitting dan walg je toch van hem?)
Maar zij gelooft het allemaal niet ofzo.
Sowieso een type dat zwaar in mijn allergie zit met haar semi spirituele geneuzel
Klopt, dat was zij.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Was zij niet ook diegene die zei dat je klei moest eten ofzo? Dat dat gezond was?
Niet serieus te nemen die vrouw.
Klei? Misschien maar goed dat ik niet weet wie deze vrouw is😬quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Was zij niet ook diegene die zei dat je klei moest eten ofzo? Dat dat gezond was?
Dat weet ik even niet ik doe mijn best zo min mogelijk te luisteren naar zulke mensenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn man kreeg juist het advies niet te veel te gaan doen. Drink een glas water, maar doe geen echte activiteiten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:08 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb een hele tijd echt heel slecht geslapen en toen was het advies, niet blijven woelen, draaien en piekeren. Sta op en ga iets doen: de was vouwen, een cake bakken whatever.
Dus heeel misschien heeft Michelle dat advies ook wel gehad.
Ik vraag me wel eens af wat Sanneke gedaan zou hebben als ze Mijan niet had.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Je moet toch een inhoudsloos leven hebben als de reden dat je ruzie/slecht discussie hebt met je partner de Bondgenoten is. Mogen nog van geluk spreken dat, dat programma geen livestream heeft, want dan kwam ze helemaal niet meer van de bank af.
Hou op, ik ben een beelddenkerquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die heeft goedmaak seks in de strijd gegooid denk ik.
Ik wilde echt hetzelfde kkmen zeggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:12 schreef Weerikier het volgende:
Man man man, dat paard gehobbel weer bij AM.. Die Mirjam wordt de hele tijd gefilmd door AM haar dildo camera en dat is niet voordelig voor Mirjam. Dat mens zit schots en scheef op dat paard, haar cap (ook mét camera erop want heel boeiend om iedere week dezelfde duffe rit te filmen) zakt voor haar gezicht en ze kan het paard niet bij de groep houden, gilt dat ze een hond ziet en gilt vervolgens dat haar paard "aan het kakken" is.
AM vond het gelukkig een fijne rit. 😑
De man die voor AM op die knol zit is dood??? Zit als een stijve hark. Wat een idiote vertoning elke keer dat gebobbeld daar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik wilde echt hetzelfde kkmen zeggen.
Zelden zulke slechte ruiters gezien als bij deze manege. Verschrikkelijk. En IJslands muisjemeisje is echt om te janken. Geen enkele progressie ook.
Om over het rijden in een groep met deze droogte ( en dus grote stofwolken) nog maar te zwijgen.
Arme dieren.
Hardop gelachen 😂quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:27 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De man die voor AM op die knol zit is dood???
Wat minder Red Bull en alcohol zijn ook een optie...quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, en geen schermen in bed, niet eten in bed. Je bed alleen gebruiken waar het voor bedoeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |